Spring naar bijdragen

zaterdag 12 april


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Har

Hoi Visje, sorry dat ik zo door je heen fiets..ben iets aan het uitleggen.


Ik denk dat jullie een nieuwe versie van Adb moeten downloaden.


Ik kan hier onder profile "use sidebar" aanklikken, althans die staat aangeklikt.


Pas wel op dat je weer in kunt loggen...misschien dat je opnieuw het wachtwoord op moet vragen.



nou Har, ook dat werkt hier niet....ik gebruik maar gewoon de maatjeslist..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi.. kom ook maar weer eens binnenvallen. En wat lees ik nu dan in de laatste berichtjes???? verschillende en dus ook nieuwe versies van het ADB forum??? of snap ik dit nu al verkeerd... Het moet niet gekker worden dan ik het nu al vind, hoor... ik vind het elke keer al een wonder en een toppunt van eigen kunnen als ik elke keer weer, door steeds dezelfde handelingen uit te voeren, op dit forum terecht kom... ik ben niet zo compu-achtig.... geloof ik..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, Charlie, ik denk dat de moderator die opties moet initialiseren, nu kunnen we in ons profiel al die voorkeurshandelingen niet uitvoeren. In ieder geval ben ik blij dat ik nu een beetje snap hoe het zit. Dan jullie allemaal maar in de maatjesrubriek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heel even. safi bedankt voor je steun.

verder, het loopt vandaag ook niet zo lekker. ik moet nog leren om me sterk te houden. dat kost me heel veel energie. ik zou ook wel een poosje weg willen wezen, maar ik denk dat ik er nu meer aan heb om te leren. (cognitive therapie.)

ik moet nu verder .ik hoop vanavond nog even langs te komen.

groetjes :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje,
Gaat wel met me. Ben begonnen met de therapie i.v.m. depressiviteit. Zwaar werk, maar nodig, oh, zo nodig. Verder kreeg ik eergisteren te horen van de huisarts dat ik moet stoppen met roken, anders krijg ik hele grote problemen met mijn handen. Dus gisteren 1ste dag van het 2de droge jaar en de 1ste dag van het 1ste nicotinevrije jaar.
Heb tegen mijn huisarts gezegd dat ik dan van haar een stopdiploma wil krijgen: stoppen met drinken, stoppen met gevaarlijke gedachten en nu ook nog eens stoppen met roken.

Trees,
Ik denk nog steeds aan je en blijf dat doen tot je zegt dat alles goed is. Akkoord?

Har,
Ik heb nooit iets hoeven downloaden om deze site te gebruiken. Ben ik ook niet van plan.

BamBam,
Ik zou ook best weer eens een samenkomst willen, maar het mag niet op 21 juni zijn. Dan kan ik echt niet.

Kohtje,
Ik snap er ook niets meer van, van wat Har allemaal vertelt.
Iedereen is hier mijn vriend(in).

Charlie, Trees,
Ik hou niet zo van vis. Ik gebruik de maatjeslijst niet. Vind ik onzin. Als ik een van jullie een pb wil sturen, doe ik dat wel via de berichtjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Last but not least, BamBam, kaart dertien is pentakels drie. Deze kaart zegt dat je op weg bent om je talenten te ontdekken en ze nu ook weer toepast, maar nog niet helemaal met verve. Michelangelo zei, dat de beeldhouwer niets aan de steen verandert maar dat de steen iets aan de beeldhouwer verandert.
Laat je verrassen door waarmee anderen komen en speel daar liefdevol en zonder voorbehoud op in.

Koh, hallo, ik weet niets van een splitsing in het forum, maar misschien loop je wat achter. Als het maar goed met je gaat.

Zeg Houtje, Moppie van me....
Toeeeen.. onze Mop een Mopje was, 't was aardig om te zien
Nu blaft zij alle da-agen en bijt zij bovendien....

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, Trees,
Ik hou niet zo van vis. Ik gebruik de maatjeslijst niet. Vind ik onzin. Als ik een van jullie een pb wil sturen, doe ik dat wel via de berichtjes.


doe ik ook hoor Corinne, maar ik kan er gewoon nooit tegen als ik iets niet kan vinden wat anderen wel hebben, snappie??

:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee Charlie, je hebt De Keizer.
Deze kaart gaat over iets beginnen en aanvangen. Voor jou vormt een innerlijke geboorte niet alleen een begin, maar ook een voortzetting. Daarbij heb je liefde nodig en die wil je ook geven, met veel kracht. Als je die niet krijgt, verzet je je ook met net zoveel kracht.
Deze kaart zegt dat je er aan toe bent om je leven te vernieuwen en een ingang hebt gevonden. Jouw sterkte maar ook je zwakte daarbij is, dat je van een ander net zoveel inzet verwacht en eist. De liefde die je in je hebt wil je in een ander terugzien. Dat is op zich geen zwakte. Deze kaart zegt dat de kracht van jouw liefde genoeg kan zijn om jezelf mee voort te helpen en te vernieuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, het gaat goed met me... en van een splitsing in het forum beticht ik ook niemand.. dacht alleen dat de toegankelijkheid van het forum was veranderd.. maar nu ik hier nog op mijn "ouwe manier" ben terecht gekomen maak ik me niet ongerust.. Bovendien heb ik een verwijzer bij Tactus die ik altijd om raad mag vragen.. en dit forum is toch ook van Tactus??? Dus ik maak me niet druk meer... hihi...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,
quote
doe ik ook hoor Corinne, maar ik kan er gewoon nooit tegen als ik iets niet kan vinden wat anderen wel hebben, snappie??
unquote
Ikke snappie heliemalie goetie.

Kohtje,
Kennelijk hebben sommige mensen een heel menu aan de linkerkant staan.
Maakt mij niet uit. Ik hoef ten minste niet de hele tijd tegen een menu aan te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...