Spring naar bijdragen

zaterdag 17 mei

stien

Aanbevolen berichten

Lieve Charlie
Ik hoop dat het vandaag al weer wat beter zal gaan met je kleinzoon maar het klonk wel eng gisteren.
Gelukkig weet ik dat je zelf verpleegster bent en daardoor hoop ik dat je op tijd het ziekenhuis zal halen, mocht het nodig zijn en mondig genoeg zal zijn om de beste hulp te krijgem.
Lees het berichtje van Tapas nog een keertje na, ze legde heel goed uit waarom je gisteren wat onopgemerkt bleef.
Dit is niet omdat jouw plaats op het forum op een lagere plek staat, mallerd, we zijn toch allemaal gelijk.

Pippi ik las dat Druppie Vie uitschold op het forum en niet in PB dus ik vind Vie's reaktie daarop niet ongepast.

Tapas ik denk dat Trees wel eens gelijk kan hebben, bij twijfeling wel gaan omdat je maar 1 keer kan twijfelen.

Houtje..PUBERS!! ik maak ze alleen mee bij zussen en vriendinnen en kan ze wel schieten. Ik heb mijn neefje laatst nog gezegt dat hij bij mij de eerste tijd niet aan de deur hoeft te komen omdat ik zijn gedrag op mijn moeders 76 verjaardag niet door de beugel vond. Wat een zelfobsessie...maar het gaat het ene oor in en het andere oor weer uit.
Ze moeten inderdaad leren om jouw los te durven laten en de wijde wereld in te gaan en helaas doet de ene puber dat wat heftiger dan de andere. Nou kan ik me ook voorstellen dat jouw humeur wat meer op scherp staat, met al die pijn in je arm en het feit dat je maar door MOET blijven gaan.

Blacky ik hoop dat jij en Rudy een heerlijke dag hebben in Gent.

Floortje af en toe begrijp ik niets van je berichtjes:

quote:

Jemig!! 'S-avonds als het donker is BESTAAT ER NOG EEN HELE WERELD!! Dat bedenk je niet als je thuis blijft bij dochter. Het is donker, de wereld houd op bij het raam .

Maar vind het wel rot dat je zo'n enge ervaring had met een man die je in je leven liet en dat je daarna geen bescherming van de politie kreeg. Tis een kromme wereld.

Tina veel succes met je vader, ik hoop dat hij zich vandaag wat beter voelt nu het niet meer zo warm is.

Stien mooi begin van de dag, een nadenkertje!

Alle anderen..hou het droog..ik doe met jullie mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

AANGEBODEN;

afwisselend leven, veel herinneringen, de helft goed geconserveerd de andere helft spannend ontdekkingsavontuur, inclusief toebehoren, 16 jaar niet plooibaar en vier katten eveneens niet plooibaar.
ouder exemplaar wegens defect al eerder weggedaan.
Spijt me afstandsbediening niet inbegrepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even wat persoonlijke aandacht dan maar:
Heftig Floor! Las het net...pffff hoe je vertrouwen kunt verliezen in de mensen om je heen :( Wat een bagage je mee kunt krijgen in je leven. Veel zieke mensen, die allemaal hulp nodig hebben...vreselijk als je daar slachtoffer van wordt. Het barst van de slachtoffers, het ene slachtoffer maakt van de ander een slachtoffer...triest.

Ben benieuwd Vie wat die studie je aan wijsheid gaat brengen :)

Pfoeh...wat ben ik toch slecht in bijlezen, tis allemaal weer foetsie! Senseootje dan maar weer en opnieuw beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,

het is letterlijk: het is donker buiten.

Ik blijf bij dochter. Toen vriend kwam (toen ze acht was) mocht ik eens naar buiten. en dan zie je dat heel veel mensen leven / plezier hebben in het leven. Als je altijd thuis blijft dan gaat je leven niet verder dan het raam. Ik was juist verbaasd dat het wel zo was.

Ps: dochter was het altijd voor me waard!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,

Ik kan me goed voorstellen dat je ongerust bent over kleinmanneke. Vooral die spontane blauwe plekken. Dan daarbij nog het uitdrogen. Belachelijk dat de huisarts niks doet. Maar vandaag is het weekend.
Dus ik zou nu de huisartsenpost bellen, dat jullie eraan komen met een ziek kind. Basta!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vie,

Misschien wil je eens kijken op de site van "een cursus in wonderen" ... kun je gewoon googlen...

Voor mijzelf heb ik al mijn concepten over wat en wie God is losgelaten... man of vrouw.. who knows...en dat gaf enorm veel opluchting want dan hoef ik er ook niet meer over na te denken...het is allebei goed...

Ik kan mij herinneren dat ik in het begin naarstig op zoek was naar mijn Hogere Macht en duidelijk voor mijzelf moest kunnen definieren wie Hij/Zij was.... niet realiserende dat God er altijd al was en dat ik niet hoef te zoeken naar wat er altijd al is en altijd al is geweest... vandaag weet ik dat wel.. al moet ik zeggen dat op sommige momenten het "vergeet"...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Heb zo een drukke dag gehad gisteren, dat ik nu niet zoveel weet uit te brengen.....

De tip van Tapas is blijven hangen, neem meer rust tijdens de goede dagen, aktie tijdens de mindere!!!

Charlie, dit klinkt niet goed! Ik zou me vreselijk machteloos voelen als de artsen niets willen. Ik sluit me volledig bij Sammy aan: Erheen en éisen dat ze wat gaan doen. Sterkte!!!

Houtje, hou op over pubers! Ik heb ze nog niet echt, maar oeh! het lijkt me zó moeilijk!! Als ik voor die tijd maar weer wat stabieler ben en wat meer zelfvertrouwen heb.... hou je taai!!

Dit was het even voor nu, ik moet leren mijn tijd en energie beter te verdelen....
Gisteren teveel in één dag gepropt :P Zou eigenlijk gaan hardlopen, but, no energie left....!!

Heel voorzichtig ontdek ik een stijgende lijn, nu nog alles opnieuw leren leven, zoiets...

doei, tot straks hoor. Ik ben bij jullie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floor, ik vraag me nog steeds af waarom ik jou ooit zo getriggerd heb...toch niet omdat ik zo op je vriend lijk? Vriend(e)lijk bedankt ;)

Charlie, sterkte met je kleinkind. Hopelijk gaat het vandaag wat beter...kan je helaas geen moederlijke adviezen geven.

Twentenaar welkom! Zie je de bomen door het bos hier nog een beetje? Tsja, soms wordt het forum hier overstelpt met moederlijke gevoelens. Sorry, dat ik je niet eerder heb verwelkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge de berichten geven weer stof tot nadenken:Dde laatste paar weken heb ik niet zoveel meegeschreven, de tijd ontbrak en als ik mezelf niet af en toe flink in mijn nekvel pak zit ik teveel hier.
Er blijft dan weer van alles liggen en ik moet zeggen, toen ik nog erg veel forumde, had ik een erg lage telefoonrekening, hihihi.
Dus mensen het is absoluut geen onwil ik ben met jullie allemaal begaan, helaas kan ik niet alles bijhouden sorry daarvoor.
Ik zou graag op een ieder reageren, maar ik moet soms kiezen en dan kies ik ook voor mijn leventje buiten de ramen.
Nou ik heb alweer van alles gedaan, op HH gebied.
Was hard nodig want ik ben af en toe niet vooruit te branden.
Zo ga ik eens even douchen, het bjoetiekees ritueel en dan werken.
Met mijn pa gaat het redelijk, dank je Safi, dinsdag horen we meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja en wat de pubers betreft, helaas kan ik niemand van advies dienen,
alleen als ik aan mezelf denk toen ik die leeftijd had, ik vond mijn ouders stom, ik wou dat ik andere ouders had, die van mijn vriendinnen waren véél leuker.
Ik vond het belachelijk dat ik op mijn 14e niet mocht roken, ik vond dat ik helemaal niets mocht.
Eigenlijk moet ik er nu erg om lachen, hahaha, regelmatig belandden mijn make up spulletjes in de prullenbak, want reken maar dat ik mezelf kon toetakelen, met kunstwimpers en al.:wacko:
Alles wat we bij het avond eten kregen vond ik vies, en als ik mijn zin niet kreeg hield ik een week mijn mond.
Nou ik ben vast een enorme draak geweest, arme ouders.
:o
Oh ja en ik vond het maar raar als mijn moeder kwaad werd als ik ongevraagd kleding uit haar kast leende.
En als ik moest afwassen kon ik haar helemaal niet uistaan, want je neemt toch geen kinderen om ze in huis te laten werken?
Ach ik ben goed terecht gekomen en echt ik heb een hele leuke jeugd gehad, maar dat heb ik hier al eens verteld.
i

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik was schandelijk laat wakker.Half elf!!! Nou ja, ik was ook wel erg moe.
Houtje: mijn schoonmoeder zei eens tegen me; als een van de kinderen zo dwars waren dar er geen land mee te bezeilen was, zei ze we praten wel weer verder als je gekalmeert bent. En vaak werkte dat beter. Ik wordt wel pissig als kinderen niet beleefd tegen me zijn of tegen mij praten alsof ok hun vriendinnetje ben. Voor de rest tel ik maar vaak tot tien , loop even weg en probeer mijzelf niet gek te krijgen. Sterkte.
Charlie: veel sterkte voor jou, ik hoop dat er snel iets aan gedaan wordt als dat mogelijk is.
Pff, ik ben alles verder alweer vergeten, dus voor iedeteen een dikke knuf en een fijne dag toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

heb ff vluchtig gelezen en de Aangeboden advertentie van Tasseke viel wel erg op, heb ik wat gemist of ze zichzelf goed zat....?!

Nou ik ben geen goed gezelschap vandaag iniedergeval, wederom knallende ruzie met mijn man gehad net, tis erop of eronder nu, ik heb gezegd of we blijven bij elkaar voor de kinderen of je gaat maar weg en daar is het nu ff bij gebleven, zijn tas staat al gepakt enhij staat onder de douche, erg spannend dus...!

Ik voel me lam!!

Denk dat ik alleen maar wil drinken om het makkelijker te maken, goddank voor de refusal!!!

Sorry maar ik moet het ergens kwijt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,
Ik beklaag je wel vandaag met je shantykoor in de regen. Met Dordt in Stoom is er altijd wat mis met het weer. Als het droog wordt, ga ik toch wel even de kaden langs. Wie weet kom ik je tegen.

Charlie,
Kom je straks nog wel vertellen hoe het met klein manneke is gesteld en of kabouterke nog zoveel koorts heeft.
Sterkte bij het oppassen.

Gem,
De nacht is dan ook om te slapen.
't Verbaast mij trouwens nog steeds zoals ik mij heb weten aanpassen aan de 'opgedrongen' structuur. Dat ligt wellicht aan het feit dat ik nog maar heel weinig slaap had. Dit jaar heb ik ook helemaal niets gehad met de omschakeling naar de zomertijd. Ik ga er maar niet teveel bij stilstaan.
Ik ben blij met die structuur en ja, vandaag heb ik me omgekeerd en bijna een anderhalf uur langer geslapen. Was ook een anderhalf uur te laat naar bed gisteren.
Vanavond moet ik maar weer 'braaf' om 11 uur mijn bedje in.

Houtje,
Is het puberale hogedrukgebied weer overgewaaid?

Safi,
:)

Tapas,
Je bent een wijze vrouw.
In het geval van die vriendin die niet echt een vriendin was, maar toch net is meer dan een goede bekende. Als je twijfelt of je moet gaan naar haar begrafenis, ga dan maar. Je hoeft niet per se de hele dienst/mis/gedenking uit te zitten. Sterkte met je besluit.

Trees,

Pippi,
Je zult nu waarschijnlijk een paar uurtjes aan het slapen zijn. Ik hoop dat het verkwikkende uurtjes zijn.

Stien,
Een beetje lekker gewerkt vannacht?

Zilverlijntje,
Goed gewerkt.

Blacky,
Die 1300 km zaten er zo duidelijk naast als die meterstand van Houtje. Alleen bij jou hoeven we de rekening niet te betalen. Veel plezier in Genk en doe Rudy de groeten.

Albertina,
Dat heb je nu niet meer als je gestopt bent met roken. Tandhakken tot om 8 uur die winkel opgaan. En voor mijn eigen merk moest ik tot 9 uur wachten en op maandag zelfs tot 10-11 uur. Vreselijk. Nee, dan maar zorgen dat de voorraad altijd op peil is.
Voordeel is: sigarettenverslaving hoef je niet te maskeren.
Ik dronk ook zo vroeg op de ochtend, alleen ik had nog een huis waar ik dat kon doen. Ik weet alleen niet hoe lang het nog geduurd zou hebben voor ze mij het huis uit zouden gezet hebben. Hoe hebben ze het zolang met me uitgehouden. En eerlijk ben ik wel eens verbaasd hoe snel ik eigenlijk toch alweer vertrouwen van ze heb gekregen. En ze weten hoe wankel mijn evenwicht is.

Carolien,
Zo is het. Met zoon hebben we het ergste wel gehad, af en toe heeft hij nog wel een onvolwassen reactie. Dochter pubert nog volop.
Ik kan me alleen zo goed voorstellen dat het voor alleenstaande ouders echt te veel kan worden.
Die 'krengen' van dochters en zonen kunnen je lelijk onterecht kwetsen en pijn doen. En op dat moment heb je er niet zoveel aan aan de wetenschap dat het over een jaar of 10 over is. En je zit als ouder ook niet altijd goed in je vel op het moment dat de kinderen zich schijnbaar tegen je keren.
Op een of andere manier vormen de kinderen dan ook een gezamenlijk front.

Vie,
Dat van 'ben je ongesteld' kun je ook door pubers naar je hoofd geslingerd krijgen en door niet-puberale mannen.

Twentenaar,
Gefeliciteerd. Je eerste nacht zonder vrouw en zonder jww.
En lekker geslapen, zo eenzaam was je dus niet. ;)

Floortje,
(On)gesteld op mannen? :)
quote Vind mijzelf geen leuk mens meer. unquote Wil je dat a.j.b. niet meer zeggen! Ik vind jou leuk en als je eerlijk naar jezelf kijkt, weet en zie je dat jij een heel leuk mens bent. Als een andere dat niet ziet, is hij blind.

Carolientje,
Het stikt hier van de ongeduldigen met weinig tijd.
Ik heb zelfs begrepen dat het dagdraadje is ontstaan doordat mensen steeds verloren liepen tussen al die verschillende draadjes.
Ik vind het wel zo makkelijk een enkel draadje, waar je de hele dag door al je sorres kwijt kunt en niet hoeft te gaan nadenken 'op welk draadje' je probleem zou neergooien, omdat je probleem uit meerdere facetten bestaat, waarbij voor elk facet een draad bestaat.

An,

Tasseke,
Het is niet de eerste keer dat je het woord 'plooibaar' gebruikt. Ik hou niet zo van dat woord. Een mens moet niet plooibaar zijn, maar zichzelf.
Ik denk dat je van lezen houdt, anders zou je die avatar niet gekozen hebben. 'Koorddanseres' van Dorothy Gilman die moet je maar eens lezen. Zij is auteur van al die Mrs. Pollifax-boeken, maar heeft veel meer dan die spionageboekjes geschreven, veel diepgaander lektuur.

Har,
Je voelt je als man vast af en toe er buiten staan. Ik hoop dat dat niet al te veel pijn doet.

Safi,
De kwaaie tante :)

Sammy,

Ziza,

Marjo,

Visje,

Jozias,
Oei.
{{{{{{{{knuffel}}}}}}}}}}}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lam oor van het bellen maar fijn gevoel over het gesprek :heart:

Klinkt nogal resoluut Jozias! Even laten bezinken misschien of juist doortasten....ik wens je de beste oplossing toe :present:

Floortje, ik ben niet zo onbezorgd hoor...juist vaak te bezorgd alleen ventileer ik dat op een luchtige manier en daarbij probeer ik dan ook nog mezelf en de ander serieus te nemen ;)
Tis maar hoe je met zware dingen om kunt gaan dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry jongens maar ik ben ook goed zat. trek ook even niet wat ik allemaal lees.
ik heb nooit iets aan de politie gehad, verkrachting binnen een relatie werd nooit behandeld, nu noemen ze het huiselijk geweld. ik heb twee kerels met een knuppel de deur uit gegooid omdat de handen thuis konden houden.
pubers? ook wat, elke scheld ze me stijf en verrot, maar goed ze scheld tenminste nog en ze staat niet met haar foto op een vermist poster.
mooie wereld buiten? val neer! hoe ik mezelf moet omschrijven;
aangeboden 35 jarige opknapper, niet al te best geconserveerd, uiterlijk van een mager hert (ik heb wel mooie grote bambi ogen) drank en geldprobleem.

En nu? ik zit hier met twee mooie brieven van de politie
1. van arresstatieteam, binnen 10 dagen 300 euro betalen (ik zit in de schuldsanering) of ik mag 6 dagen brommen.
2. een mooie oproep van officier van justitie, 16 oktober 2006 jl rijdend aangehouden met drank, 27 juni aanstaande mag ik mijzelf verantwoorden.

hoe lang moet ik de troep van mijn oude leven opruimen? hoe lang duurt het tot ik die maffe dronke tasseke kwijt ben? wanneer gaat de zon schijnen?

sorry maar op dit moment ben ik niet te genieten en kan ik vooral niet tegen mensen die godsgruwelijk gelukkig zijn. De postieveling kan even niets meer positief zien.
Het enige wat ik wil is heel erg hard huilen maar ik kan niet eens normaal ademhalen ivm met mijn ribben.

ik ben altijd al een eigenwijs stuk vreten geweest dus ik ga niet drinken en/of blowen (pijnlijke ervaringen mee) en geen andere gekke dingen maar blijf rustig zitten in mijn gevangenisje

Sorry gaat wel weer over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
CPAS

Har,

Je voelt je als man vast af en toe er buiten staan. Ik hoop dat dat niet al te veel pijn doet.

Hahaa...nee hoor, Corinne. Ben gewoon blij dat ik geen vrouw ben want daardoor heb ik het zóveel makkelijker in het leven (over kinders maar niet eens te spreken :o ).
Ik kan het goed lezen hoor, al die vrouwenstrijd...voel me niet buitengesloten eerder bevoorrecht ;)
Genoeg flauwekul, hoest met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jozias, van die ontstuimige beslissingen zijn vaak de minst bestendige. Breek mij de bek niet open. Je tas in een impuls pakken zoals je man nu doet, is alleen maar een noodkreet dat iets heel fout zit. En aan een noodkreet kan je wat doen. Laten bezinken, dat kan soms helpen, en pas later een beslissing nemen.

Ziza dankjewel voor je antwoord. Ik vind je de laatste tijd veel aardiger. Het leek altijd net alsof jij de wijsheid in pacht had. Nu ben je weer een mens. Wat je natuurlijk altijd al was.

Safi-dear, je bent zonder meer een wonder op jezelf. Dankjewel voor al je steun, nu en eerder. Ik denk dat de berichtjes van mij en Pippi op een misverstand berusten, was het zelf alweer vergeten. Zo ervaar ik dat tenminste wel, en er hoeft ook verder niet over gepraat te worden, maar toch dankjewel.

Pippi dankjewel voor de tip dat het eendje wat bijgevoerd moet worden. Dat is ook zo, het krijgt nu vitaminepap. Weet je wat dat kost? Daar mag het, als het een zij is, later wel heel veel lekkere eendeneieren voor gaan leggen! Zal je net zien dat het een vent is, die niks legt, alleen maar iets opvreet. Grapje heren!

Eigenlijk heb ik dus best een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga vanmiddag toch maar naar de crematie, mijn reden om niet te zullen gaan is meer omdat ik al een hele tijd geen contact met haar had en dan voelt het een beetje alsof ik een pottenkijker ben daar. Aan de andere kant weet ik dat er meer mensen van die stichting waar ik voor werk zullen komen en denk ik dat die aanwezigheid ook steunend voor de familie kan zijn. Het is ook wel ingewikkeld want haar kinderen hadden een zeer moeizaam contact met haar, ze was geen makkelijk mens. Ik ga er dus heen en stel me keurig onzichtbaar op de achtergrond op maar het voelt dubbel. Het gevoel dat ik een pottenkijker ben dus en deels ben ik dat ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...