Spring naar bijdragen

Maandag 19 mei

BamBam

Aanbevolen berichten

Adam, het is hier ook rustig en ook niet veel te doen.De donkere lucht is hier weer voorbij. Had net samen met hulp de buitenboel gedaan.Normaal zou ik even een fietstocht gaan maken vanmiddag.
Maar moet om 16.30 in ziekenhuis zijn voor de BHV verlenging.Alle werkbesprekingen of andere vergaderingen zijn altijd op maandag aan het eind van de middag. Dus altijd op mijn vrije dag er heen kakken.Houtje, geeft het een rustig gevoel nu jullie alles hebben afgehandeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 104
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
adam

En verder hebben we ernorm moeten lachen om een filmpje op Youtube van:

Miss Teen South Carolina,

die antwoord geeft op de vraag waarom de helft van de amerikanen de USA niet op de kaart kan aanwijzen.

Hilarisch, hoe blond kan je zijn?
:D

Edit: link op Tactus-verzoek verplaatst naar het filmpiesdraadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst zag ik dat de op een na grootste wereldhaven, Rotterdam dus, in Denemarken ligt. Amerikaanse docu. Maar zeg nou zelf, wat weten wij andersom van Amerika? Als je mij vraagt wat de hoofdstad van Carolina is, sta ik ook met mijn mond vol tanden. En wat dat betreft, eigenlijk bij vrijwel alle hoofdsteden van de staten Amerika. Weten jullie dat dan uit je hoofd?
Wij als Europeanen zijn af en toe wel een tikje arrogant!

Hier alles wel goed. De eendjes (leuk dat je 't vroeg Druppie) zwemmen rustig heen en weer in de sloot achter de tuin. Soms komt ma eend even met haar hele schare het land op, krijgt ze wat brood. Weinig schokkende dingen te melden dus. Er heerst hier wat onrust omdat ze de dakgoot en het zolderraam aan het vervangen zijn, met stellages langs het huis. Onrust bij de huisdieren, niet bij mij. Ik heb twee dagen lang geen enkele gedachte aan drank gehad, dat is een unicum. Nu moet ik er naturlijk wel meteen weer an denken, hihi, maar niet met verlangen.
Wel vervelend dat ik mijn pc en toebehoren nu naar beneden moest halen en mijn eigen plekje even kwijt ben. Duurt maar een paar dagen, mag ik weer naar boven verhuizen.
Straks naar het ziekenhuis, kreeg vanmorgen het goede bericht dat ze op grond van de testen van vorige week, alleen foto's willen maken, deze keer dus geen dosis gif. Good feelings.

Har ik heb je verhaal van gisteren gelezen. Toch vraag ik me daarbij af: waarom denken wij altijd dat we zo heel anders zijn dan anderen? Sommige mensen lijken op het eerste gezicht normaal. Maar als je doorvraagt blijkt iedereen wel wat geks te hebben. Meestal een grappige gekte die bij het uitspreken helemaal niet zo raar is als het lijkt. Eigenlijk ken ik geen "normale" mensen, jij? Wat normaal dan ook is. Of koppel ik jouw uitspraken nu ook teveel aan wat ik zelf voel? Want dat herkende ik wel erg in jouw verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har hier een hartelijke schater. Het is briljant. Heel erg leuk! (En natuurlijk ook eigenlijk diep triest.)
Ja zo ben ik vast ook wel eens op mijn pootjes proberen te komen... maar dan zonder de geweldige Vie val die muziek.

Dank je Safi, ik zet vandaag overal mijn tanden in. Alles ok?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, ik weet niet wat er met me is, maar ik heb vandaag geen puf, fut of wat dan ook om mezelf ingang te krijgen. Op mijn werk zat ik alleen, dus daar was ook niemand om me wakker te schudden. De lamellen aan de waterkant heb ik maar gesloten. Toen ik thuis kwam en in de spiegel keek, zag ik me zoals ik me voelde: een afgeleefde, oude, levensmoede vrouw. Een boterham en koffie hebben hier geen verandering in gebracht. Zelfs lezen lukt me niet goed.
Zo zou ik me woensdag a.s. moeten voelen, dan heb ik die afspraak met die arts van zw/uwv. Dan is spreken niet meer nodig. :(
Maar zal mij maar eerst in positieve akties proberen te krijgen. :) Ik moet hier zeker niet in blijven hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het is stil hier helaas, ben vandaag ook niet vooruit te branden!
Het was een vermoeiend weekend ben net samen met die kleine in slaap gevallen en schrok wakker door de brievenbus.
Ik wil eigenlijk aan mijn cursus gaan beginnen maar heb de fut niet.....
Ik neem het mezelf maar niet kwalijk en doe maar lekker rustig aan verder vandaag, jammer dat we niet in het zonnetje kunnen zitten!

Heb ook weer een Jww droom gehad vannacht, echt bizar!
Ik was op een verjaardag en iedereen bood me drank aan, steeds maar weer en weer vooral mensen die me kenden en wisten dat ik een probleem had!
En ik maar afslaan tot ik op een gegeven moment kwaad werd en keihard riep hou nou eens op allemaal!!!! En direkt daarna werden alle geluiden hol en zag ik wazig, ik viel flauw maar zag nog net iedereen lachen en zeggen dat komt er nou van en toen werd ik bezweet wakker!!!

Hmmm...voer voor een psycholoog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Jozias en Corinne, dan maar een rustige dag inbouwen toch? Ik had ook een druk weekend, dus vanmiddag een uur erg vast liggen tukken, kon eigenlijk nog wel een paar uur doorgaan, maar de plicht roept weer. Zo kids ophalen, boodschappies doen en lekker vroeg eten maar. Training va voetbal is er niet meer, dus kunnen we om half zes aan tafel. Vanavond naar mijn toneelcluppoe , is altijd weer erg gezellig.
Vie: ik duim voor je, voor een goede uitslag , doei doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Visje

Wilde net af gaan sluiten toen ik jou berichtje nog las, toch nog ff gezelli!
Leuk een toneel club, zoiets moet ik me toch ook eenst toe gaan zetten, lijkt me super!
Kleine is ook wakker inmiddels dus we gaan maar ff wat te eten scoren voor vanavond, jij veel plezier vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Caro, Tapas haar schilderij staat op de draad van zondag(gister)pag. 4 bovenaan.
Jozias, ja toneelspelen is erg leuk, daar krijg ik echt een kik van, vooral van het applaus achteraf:P
We repeteren nu voor de uitvoeringen in oktober. als je het echt wil, ga dan eens een paar keer kijken bij een toneelgroep in jou buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
adam

Houtje,

Toen ik mij bij het cwi ging inschrijven voor werk,

vertelde de consulent mij, dat ik alle logica moest vergeten als het om het uwv ging.

Dat is een hele waardevolle tip. Echt één waar je iets mee kan.

Dus misschien is de combinatie uwv en vriendelijk niet logisch,..... vergeet het.

Trouwens het is rustig en ik heb niets te doen,

ik zal zo het antwoord van Miss Teen South Carolina uittypen,

misschien dat je dat wel begrijpt, even geduld.............

Vandaar dat het mij steeds maar niet lukt om enige logica te ontdekken.
Die is er gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bambam,

Meid niet over je grenzen heen gaan, want dat is zoals je weet een hele grote valkuil!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jammer dat je nog zo moe bent. Bij mij is dat helemaal over, ik let nu op mijn lichaam. Als ik moe wordt van het werken, neem ik even pauze. Ga 'savonds op een vaste tijd naar bed en slaap goed. Kortom,ik heb mijn leven en lichaam weer terug. Pas nog het bloed laten nakijken en alles is weer oké.

En nu is dat ook weer een stimulans, om die eerste te laten staan. Ik ben er nog steeds erg blij mee.
En ook nog steeds de beste stap of beslissing, die ik in mijn leven heb gedaan.
Het stoppen met drinken.

Alle twijfelaars of mensen die nog erg moeten vechten. Echt het is de moeite waard. Je krijgt er zoveel voor terug. Dingen waarvan je het bestaan niet eens meer wist. En dat is allemaal, mijn ervaring.

Hou het droog,

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Jozias,
Ik heb mezelf helemaal opgekrikt gekregen tot boven waar ik mee opgestaan was. Nou was dat niet denderend, maar het is me nog niet eerder gelukt om me ueberhaupt op te krikken als ik 's middags wegzak. Dus hier een zege.
Zo dadelijk ben ik weg, naar koor.
Vanavond ben ik dan laat terug.
Ik kom vast nog piepen voor ik naar bed ga.

Hou het droog allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Oh nee!
Helemaal in de war...

Als ik Ferry zo hoor, krijg ik er helemaal zin in. Duurt deze periode van eindeloze vermoeidheid niet erg lang bij mij?? Heb donderdag weer een afspraak bij HA, eens kijken wat we nog meer controleren. Astma bijvoorbeeld, mijn moeder heeft COPD (chronische bronchitis), mijn opa had het, stuk of ... van mijn tantes aan die kant van de familie.

Vriendin is vanmiddag langs geweest, nog even over het Oerol gebabbeld, we zitten lekker op één lijn. Behalve dat zij zal drinken en ikke niet...

Ook een mooi schilderij Carolien. Het blauw heeft voor mij een heel andere dimensie. Wellicht gemaakt met avondlicht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam, Pip

Ja toch leuk!
Lekker wat te lezen, het hoeft toch niet altijd ergens over te gaan, nou ja de huiselijke perikelen bij een ander zijn altijd interessanter dan die van jezelf en je kan er soms ook nog wat van leren dus keep it comming...!

Gelukkig kan je er rustig onder blijven Pip, zal ook wel anders geweest zijn of niet...?
Ik schrik toch af en toe van mezelf, dat ik zo heftig reageer op de kinderen maar ze halen ook af en toe het bloed onder je nagels vandaan ook!

Nou toch nog ff gekletst, ik ga weer aan mijn verplichtingen, kleine in bad en naar bed en daarna ga ik zelf ook!

Fijne avond jullie en tot ziens weer!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...