Spring naar bijdragen

bijna weekend


visje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vind het dominospelletje wel leuk. Een beetje ontspanning op een vermoeide avond, daar is toch niets mis mee? En het helpt tegen triggers!

Welterusten allemaal! Visje en Knuffie, jullie gaan goed gelijk op! Volhouden zo!

Alle jubilarissen gefeliciteerd, en veel sterkte voor eenieder die dat nodig heeft. Het loont om vol te houden, echt waar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit hier een beetje beroerd te zitten. Dochter is net beneden geweest om de nachtbeugel uit. Ze slaapt weer bij mij. En één keer raden; Ze snurkt! Klaas is er een beestje bij... (nou ja..) Komt door haar door hooikoorts verstopte neus, arm kind!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, ik ga ook slapen, in plaats van uit te rusten heb ik een kastdeur afgebrand, geschuurd en 2x in de beits gezet, tuurlijk, en toen moest ik nog mijn schone beddegoed op mijn bed leggen (altijd een hekel aan) alle ramen sluiten, hond en kat uitlaten en vooral die laatste binnenlaten, vandaar alle ramen hier dicht anders staat ze meteen weer buiten... en nu ben ik toch opeens een portie moe zeg.. niet raar natuurlijk

dus ga ik slapen!!!!!!

Iedereen nog een prettige voortzetting van deze nacht en tot morgen maar weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, waar háál je soms de energie vandaan. Nou ja, dit was natuurlijk een ontlading van alle spanningen! ga maar lekker slapen meid. De diertjes veilig binnen, kan je niets meer gebeuren voor nu B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was vanavond patat gaan halen (ja de rest was écht te moe en net thuis), moest lang wachten tussen allemaal mensen. terug thuis dus huilen van spanning. later was ik bij mijn trainer nog een nieuw hardloopshirt gaan halen.. eenmaal thuis krijg ik toch een zin om zondag wél die 5 km te gaan lopen.... Aaaargh... die wispelturigheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten Pip!

Niets belet mij eigenlijk om te lopen, behalve dat ik al heb laten weten niet mee te gaan met de boot er naartoe... Sta wel ingeschreven en volgens de trainer moet ik die 5 km makkelijk kunnen lopen. Zal morgen eens informeren of ik toch niet nog mee kan hoppen op die boot. Kan mij het ook schelen, krijg wel een kick van dat lopen... Wat zit ik weer lekker te zeuren hè :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Corinne. Ik haak ook af, ga eens naast mijn schone snurkstertje liggen.
Blijf bij je eigen gevoel, je gaat hoe dan ook goed! Ook al denk je soms misschien zelf van niet, ik vind het hartstikke knap dat je het allemaal doet! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Goed gedaan.
Slaap lekker.

Marjo,
Weet dat je altijd van gedachten mag veranderen en dat doen wat het best bij je past. En vooral : je daar niet schuldig over voelen.
Je zeurt niet.

Ik zit te lezen in het boek 'Als leven pijn doet' van René Diekstra en kom daarin de volgende passage (het gaat om de relatie tussen een vader en een zoon) tegen op blz. 246: "... besluiten om lief te leren hebben, je kind en jezelf, zonder dat er eerst aan bepaalde voorwaarden voldaan moet worden. Zonder dat daar eerst voor gewerkt moet worden. Werken of het leveren van prestaties kan nooit een voorwaarde voor onvoorwaardelijke liefde zijn. Dat kan gewoon niet."
Ik lees daarin dat ik moet leren mijzelf onvoorwaardelijke liefde te schenken. Ik ga hier maar een soort mantra op bedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder eerst aan bepaalde voorwaarden te moeten voldoen...

Kijk en dat merk ik nou wel naar mijn naasten, dat ik daartoe weer in staat ben. Dat geeft mij een warm en goed gevoel. Nu mijzelf nog op die manier benaderen! Dank dat je me even liet weten dat ik altijd van gedachten mag veranderen, Corinne. Dat vergeet ik nog wel eens, zonder schuldgevoel dan hè!

Nu log uit om te slapen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...