Spring naar bijdragen

donderdag 12 juni

An

Aanbevolen berichten

Echt he, mn vriendin belt net dat haar pa is overleden, en wat gebeurt er, de Gremlins komen mt zn allen jubelend om me heen staan dansen, we mogen weer we mogen weer !!!!! Mijn God wat een duiveltjes !!! Opdonderen wegwezen foetsie huphuphup. Heb nu al mn energie nodig voor mn vriendin
:devil::angry::o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe, weer anderhalf uur nodig gehad om bij te lezen pffffft.. maar ik laat ook weer van me horen
Had vandaag een grote grote gremlin, werken, tussendoor naar de crematie van vriend van bos-man, daarna was er een borrel in de kroeg, toen had ik eigenlijk al trek, ach eentje, zou toch moeten kunnen? niet gedaan, wel tikkeltje jaloers op iemand die aan de witte port ging.... daarna weer werken, hond uitlaten en rond 8 uur boodschappen doen, ook gevaarlijk, waarom kunnen de andere mensen wel drank in hun mandjes leggen en ik niet? nou dat antwoord is al snel gevonden, omdat ik morgen ziek zou zijn en depressief en boos en verdrietig en omdat dat het niet waard is. Dus werd het een reep chocola, tuc's, stokbrood en salades en zit ik nu te ploffen.

Morgen gewoon weer het forum bijhouden want dit is wel een flinke klus hoor, 2 dagen bijlezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, ik heb m'n vriend zien sterven!!! En nu voel ik me zéér voldaan, niet te hebben toegegeven!!
Je kan er beter mee omgaan. Als je er zo doorheen gaat, krijg je met rente terugbetaalt. Steeds kom je sterker terug.

Sterkte met het verlies. Er wordt ons niets gevraagd. We moeten er waardig mee omgaan. Naar de ander en naar ons zelf toe!

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HEE WOMAN! Wat een naar bericht joh, heel goed dat je hier komt terwijl die gremlins staan te dansen, maar ze gaan vanzelf weer weg zolang je ze maar geen muziek geeft, en ik zal me er ook nog een beetje tegenaan bemeppen: MEPMEPMEPMEPMEPMEPMEPPERDEMEPMEPMEPMEP, opzouten lelijkers!!!
Dit is een groot verdriet, ook voelen hoe iemand waar je veel van houdt verdriet heeft, maar maak er niet nog meer verdriet van he, drank lost NIETS op, niet vergeten hoor en heel veel sterkte :sun::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas zo herkenbaar die verleiding die ineens uit een geniepig hoekje komt, ik ben ZO TROTS op je dat je nu aan het ploffen bent, dikke KUS op je buik :D;)

quote:

Originally posted by:
pippi

Geer vraag me steeds bij jou af waar Goor is.

:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahhhhh wat lief!!! Die pootjes zo onder het lijfje gevouwen, en Tapas ook 1 poot eronder.....jouw kat lijkt precies op mijn katertje die ik een jaar geleden op z'n 18 heb moeten laten inslapen, zo met dat 'vleesneusje'...wat mis ik dat toch zo knuffelend tegen mij aan.....zucht.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas is Kaatje absoluut geen knuffelkat maar een kattekopje die flink kan uithalen, maar wie weet als ze wat ouder is. Op schoot wil ze nooit, wel op bed tegen me aan boven op de dekens maar verder zie ik haar de hele dag niet... dus ga ik haar nu maar binnenhalen, hond uitlaten en kat binnen laten. tot zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank, ik heb echt heel veel aan dit forum anders was ik zo weer voor de bijl gegaan. Nu sta ik weer vastberaden, werd even onderuit getekkeld, dat kunnen ze ook die gremlins. Mn vriendin heeft me heeeeeeel hard nodig dus ik pak de elketrische gremlinmepper PATS PATS PATS SPLASH
ziezo dat lucht op !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo woman!!!

Ik sta nu ruim 5 maanden helemaal droog en echt het levert zoveel op. Vorig jaar om deze tijd was ik behoorlijk depressief en dronk ik steeds om dat niet te voelen, nu een jaar later bruist alles weer en staat goed op de rit. Het is de moeite echt niet waard om dat weer verloren te laten gaan.

meisjes, ik ga slapen, het is alweer veeels te laat!! Hond en kat zijn weer binnen en gezamenlijk duiken we mijn nestje in!

tot morgen enne, dan houden we het gewoon weer droog!!! toch??!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen, ik ben eend

Ik heb al een ander bericht geplaatst over het praten over je verslaving. Nu heb ik daar 2 reacties op gehad, en hebben die mij veel geholpen.
Ik heb met mij beste vriendin een goed gesprek gehad.

Ik ben er achter gekomen dat mij grootste probleem is dat ik nergens over duf te praten, niet alleen praten maar ook durfen in zijn geheel. Nu heb ik vandaag veel steun aan haar gehad, omdat ik denk dat ik morgen mezelf kan zijn. Toch ben ik nog aan de drank.

Ik heb geleerd dat wanneer ik soms dingen gewoon zeg, het mij oplucht en ik er beter van wordt.

Dit was wat ik gewoon even kwijt moest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Eend,
ik ben blij dat je de moed hebt op kunnen brengen hier een berichtje te plaatsten. Hier zal je toch het meeste respons krijgen, dit is als het ware onze ''virtuele huiskamer'', en hier praten we dagelijks met elkaar, soms over zware onderwerpen, soms over drank, en soms over koetjes en kalfjes.
Wij openen iedere dag een nieuwe ''dagdraad'', dus de huiskamer gaat met een eerste posting open.
Je zal zien dat je hier mee kan lezen, mee kunt schrijven, en aarzel niet open over je drankgebruik te spreken, wij zijn hier allemaal mensen die vechten tegen de drank, dus je bent in goed gezelschap!

Voor nu ga ik slapen, maar ik hoop je morgen weer te lezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...