Spring naar bijdragen

donderdag 12 juni


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Druppie, het gaat wel. Laatste weken niet zo. Dipje, mega. Nu weer iets beter. Dank voor je belangstelling. Lees niet meer, te moe en te druk in mn hoofd. Wordt wel weer beter, ja toch. Kom je ook op de meeting. Nou ja, ff slagje om de arm, tís bijna rond. Morgen meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt zwaar Bam maar ook wel positief en dat vind ik knap van je. Ik weet niet of ik kom op de meeting want schaam me nog te veel dat ik niet helemaal gestopt ben en hier toch zit. Voel me soms een illegaaltje als ik alles zo lees en dus weet niet of ik het recht heb ër bij te horen. Ook heb ik moeite met het feit dat er velen vinden dat hier iemand de boel voor de gek loopt te houden en het doet me pijn dat er niets aan gedaan wordt. Als ik kom wil ik heel graag iedereen recht in de ogen kunnen kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Carolien ik mis mijn moeder zo en ze zei op het laatst: kijk naar me uit naar de regenboog, hoog in de lucht.
Ik mis mijn man zo en die zei altijd ik kijk vanaf een regenboog op je neer als me iets gebeurd. Beide hebben me beloofd een teken van boven te geven maar mooi niet

Ik weet wat je bedoelt maar kan de kleuren niet vinden, ze zijn me niet fel genoeg. Misschien moeten ze gif groen, gif geel etc zijn.

Het was maar een vraag dus voel je niet bezwaard als het niet lukt alleen ik grijp alles aan om die regenboog te vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, als je wilt komen, kom je. Zop simpel kan het zijn. Ook als je nog niet droog staat. Je hebt het verlangen te stoppen met drinken anders schreef je niet mee. Voor de rest vind ik het niet belangrijk. Dus raap je moed bij elkaar, we zijn allemaal heeeel leuk en we lachen veel. Dus.... Misschien tot ziens.

En kroatie heeft gewonnen, kan er niets aan doen maar tblijft leuk als de Duitsers verliezen. Toedels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam das nou echt goed nieuws: de Duitsers hebben verloren, en de Italianen ook al dus morgen de Fransen nog.

Je hebt gelijk maar moet mijn schaamte nog even overwinnen en dan vervoer zoeken want ben minder valide en ja dat zijn we allemaal nu Duitsland verloren heeft ahahahahahas.

Eigenlijk wel sarcastisch deze gevoelens tegen de Duitsers schijnnen nooit over te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een dag wat een dag. Ben helemaal leeggewerkt op de zaak. Kom ik eindelijk thuis, is de hond ziek geworden, kan ik eerst diverse kleuren diarree gaan opruimen. Nu ook nog een paar uurtjes thuis werken, in de strontlucht want het riekt niet zomaar weer bloesempjesfris.
Dan lees ik ook nog dat Pip geen verkering wil en dat ik het volgens Safi helemaal fout doe want ik doe nooit niets. Vriendin is drie dagen de hort op, gezellig even er op uit. Ondertussen ben ik ook nog een soort mediator in wat crisisjes hier en daar in de familie. Wat een leven...
O ja en de benzinetank is ook al weer leeg.

Grrrrmmbllll @&^$(@|#$%&!*! :angry: Zo dan.

Maar er zijn ook lichtpuntjes: Thil die nog iets zinnigs uit mijn gebazel weet te peuren, en Vie die even wat van zich laat horen. Morgen de laatste werkdag van deze week (hoop ik). Over 17 jaar mag ik met pensioen. En het belangrijkste: IK DRINK NIET.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...