Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 juni 2008

CPAS

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En aan alle anderen,

Ik ben blij, dat het weer een vriendelijkere sfeer heerst. Ik ben bewust weggebleven. Omdat mijn ervaring is. Dat dit om de zoveel tijd voorkomt, op het forum. En als je dan niet reageert, is het , het snelste voorbij.

Doe met mij mee en laat die eerste staan.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owwww daar is ie weer
vanmiddag een goede deal gemaakt voor mijn kunst....
direct trek in een fles rose.....
doe het niet
heb een lekkere parfum gekocht daarvoor in de plaats
om mn goede deal te vieren
nu even een uurtje watertanden, veel roken wat eten, veel cola
de trek gaat wel over !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mick,

Goed van je te horen. Hopelijk loopt het niet uit de hand. Een mens is vrij om te kiezen.
Ik ben na veel matig- en stoppogingen dan eindelijk echt gestopt, 5 maanden nu. En, zoals ik net al zei, ik voel me bevrijd.

liefs,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mick,

Jij hebt dus de keuze gemaakt, om toch weer te gaan drinken. Tja, wat moet ik daar op zeggen. Ik vind het jammer, dat je dat hebt gedaan. Maar ik hoop voor je, dat als je wilt stoppen, het gaat.
Want om me heen zie ik mensen weer beginnen en steeds verder afglijden.

Mick, veel liefs, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mick, ik denk maar zo: ik heb lang genoeg gezopen. Laat ik vanaf mijn 40e eens helder blijven.
Dat andere liedje ken ik nu wel. En het beviel me niet. Daar kwam ik steeds weer op uit.

Voor jou kan het natuurlijk anders werken, iedereen is vrij om te doen wat-ie wil.

Oh ja, ik moest gaan, optutten en wegwezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi heftig dat je het hebt uitgemaakt. Ik kan me voorstellen dat je even van de aarde af wilt zijn maar misschien kan je dat ook doen door een rugzakje met boterhammen en een appeltje en wat lekkere sapjes te pakken en even helemaal alleen de natuur in te fietsen, overnachten op een camping en even uit je normale omgeving te gaan om onder het fietsen na te denken over of je besluit goed was.
Drinken zal je alleen maar zielig maken en je zelfmedelijden doen opstigen naar een hoogtepunt.
Ik begrijp het wel hoor maar misschien is mijn idee een beter oplossing op langer termijn?!
Sterke wijffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,hoi,

Ik meld mij hier even, stap net binnen Corinne........nou net, eerst de pc even op gang helpen. :P
Maar je bent mij voor. Fijn dat je het gezellig gevonden hebt, ik vond het ook leuk jullie
weer gesproken te hebben. Maar kom telkens weer thuis met vragen die ik had willen stellen.
Veel indrukken hoor.
Saf, zo eng zijn we toch niet hé! We hadden toch niet zonder je gekunt hoor.
Ik hoop dat de anderen zich ook melden, maar die gaan misschien eerst eten, dat moest ik nu
ook maar eerst doen.

Straks ga ik hier nog even lezen, hoop op een gezellig draadje na een gezellig dagje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi ik lees al langer tussen je berichtjes door dat je het gevoel hebt teveel te moeten dragen in dit leven.

Je doet je best en je doet vaak meer dan je best omdat je het alleen moet doen en er meestal 2 X 100% moet zijn en geven.

En dan zijn je kinderen ook nog aan het puberen wat me hardstikke moeilijk lijkt, helmaal als alleenstaande moeder, want alles wat er geruziet wordt komt bij jouw terecht.

Dan heb je ook nog een ex die het vaderschap makkelijker neemt en de kinderen verwent en daar ook nog geld voor heeft.

En jij ploeterd maar voort en doet 2 x 100% je best.

En dan komt er iemand die jouw lief vind en je een moordvrouw vind maar die ook hulpbehoefend is.

Een man die gewend is 'bemoedert' en 'bevadert' te worden en waar jij geregeld met veel plezier meehelpt.

Maar toch mist er iets bij en ik herken dat wel ik ben zelf ook een doorzetter, een doordauwer...kan moeilijk nee zeggen en voel me gauw schuldig.

Maar volgend mij mis jij even in de watter gelegt te worden.
Iemand die eens vanuit jouw standpunt de dag met je doorloopt.
Je bent aan een vakantie toe met een vriendin, even goed doorkletsen wat er allemaal niet leuk loopt in je leven.

Pippi schijf maar hier wat er dwars zit, het lucht op, echt.

Ik ben zelf wel steeds meer nee gaan zeggen omdat ik een mooie man naast me heb die het niet leuk vind als ik maar mateloos blijf geven. En ik heb gemerkt dat de 'goeien' wel blijven en je juist meer gaan waarderen.
De anderen die er niet mee overweg kunnen die blijven weg, die houden niet van die houding, worden ruzieachtig.
Ik heb gemerkt dat juist degenen die blijven, het fijn vinden hoe ik ben veranderd.

Ikw eet niet of het wat uit maakt maar misschien heeft al mijn geklets je wat afgeleid??:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oow, verdorie. Gadver Pip, doe het nou niet of stop ermee het brengt je alleen maar ellende terwijl je eigenlijk een arm om je heen nodig hebt. Is er niet iemand bij je in de buurt waar je je verhaal aan kwijt kunt?
Met die drank ga je je nog kloteriger voelen toch? Meid, bel iemand of doe iets waardoor je er niet alleen voor staat en laat hier iets van je horen! Ondanks de dipjes hier zijn er altijd mensen die je willen steunen! Kom op meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...