Mick Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ha die Ferry,Jij ook nog steeds hier? Geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 En aan alle anderen,Ik ben blij, dat het weer een vriendelijkere sfeer heerst. Ik ben bewust weggebleven. Omdat mijn ervaring is. Dat dit om de zoveel tijd voorkomt, op het forum. En als je dan niet reageert, is het , het snelste voorbij.Doe met mij mee en laat die eerste staan.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Owwww daar is ie weervanmiddag een goede deal gemaakt voor mijn kunst....direct trek in een fles rose.....doe het nietheb een lekkere parfum gekocht daarvoor in de plaatsom mn goede deal te vierennu even een uurtje watertanden, veel roken wat eten, veel colade trek gaat wel over !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hoi Mick,Goed van je te horen. Hopelijk loopt het niet uit de hand. Een mens is vrij om te kiezen.Ik ben na veel matig- en stoppogingen dan eindelijk echt gestopt, 5 maanden nu. En, zoals ik net al zei, ik voel me bevrijd.liefs,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 ik ga wel even bij de buurvrouw zitten tot de trek voorbij gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hoi Mick,Jij hebt dus de keuze gemaakt, om toch weer te gaan drinken. Tja, wat moet ik daar op zeggen. Ik vind het jammer, dat je dat hebt gedaan. Maar ik hoop voor je, dat als je wilt stoppen, het gaat.Want om me heen zie ik mensen weer beginnen en steeds verder afglijden.Mick, veel liefs, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ha Ferry,Jij gaat ook gewoon gestaag door he, topper.Nu moet ik weg, fijne avond allemaal!kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 @kate:Ja, dat is mooi meid. Echt! Ik had dat toen ook, maar er kwam een tijd dat ik me niet meer bevrijd voelde. Nu voel ik me ook weer bevrijd, maar dat kan natuurlijk ook zo weer omslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Doorzetten woman! Hul je maar in lekkere luchten ipv een drankkegel.Marieke, sterkte met alles en wat er ook moge gebeuren: laat de eerste staan! Je hebt er zo hard voor moeten knokken joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hi Kate,Doet me goed, te horen dat je al 5 maanden droog staat.Een fijne avond.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Dag lieve Marieke,Hoe gaat het met je mondje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Mick, ik denk maar zo: ik heb lang genoeg gezopen. Laat ik vanaf mijn 40e eens helder blijven.Dat andere liedje ken ik nu wel. En het beviel me niet. Daar kwam ik steeds weer op uit.Voor jou kan het natuurlijk anders werken, iedereen is vrij om te doen wat-ie wil.Oh ja, ik moest gaan, optutten en wegwezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ha Marieke,Een veer in je reet (zou die mogen blijven staan van de moderator?). Jij nog steeds gestopt?...woowwww.Ik ga weer uitloggen, moet weg.Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Dank je Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Goeie avond allemaal,Ik heb een leuke dag gehad in Deventer en op tijd thuis om dadelijk lekker het van de snackbar gehaalde te nuttigen.En Houtje, Gem, Safi, Tapas, Stien zijn jullie ook veilig thuisgekomen?Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Pippi, hou je sterk, zeg neen "geen gremlings" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ik ben ook weer veilig thuis van Deventer. Het was een mooie meeting .Ik had het bijna gemist omdat ik koude voeten kreeg maar gelukkig werd ik op laatste minuut nog overgehaald om op de trein te springen.Mijn dank hiervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Pippi heftig dat je het hebt uitgemaakt. Ik kan me voorstellen dat je even van de aarde af wilt zijn maar misschien kan je dat ook doen door een rugzakje met boterhammen en een appeltje en wat lekkere sapjes te pakken en even helemaal alleen de natuur in te fietsen, overnachten op een camping en even uit je normale omgeving te gaan om onder het fietsen na te denken over of je besluit goed was.Drinken zal je alleen maar zielig maken en je zelfmedelijden doen opstigen naar een hoogtepunt.Ik begrijp het wel hoor maar misschien is mijn idee een beter oplossing op langer termijn?!Sterke wijffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hoi,hoi,Ik meld mij hier even, stap net binnen Corinne........nou net, eerst de pc even op gang helpen. Maar je bent mij voor. Fijn dat je het gezellig gevonden hebt, ik vond het ook leuk jullieweer gesproken te hebben. Maar kom telkens weer thuis met vragen die ik had willen stellen.Veel indrukken hoor. Saf, zo eng zijn we toch niet hé! We hadden toch niet zonder je gekunt hoor.Ik hoop dat de anderen zich ook melden, maar die gaan misschien eerst eten, dat moest ik nuook maar eerst doen.Straks ga ik hier nog even lezen, hoop op een gezellig draadje na een gezellig dagje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Oei, Pip, zie in de gauwigheid dat je het moeilijk hebt. Meid blijf met beide benen op de grond, je lost niets op met drank hoor.Neem de raadgevingen hier ter harte alsjeblieft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Pippi..ben je er nog??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Pippi ik lees al langer tussen je berichtjes door dat je het gevoel hebt teveel te moeten dragen in dit leven.Je doet je best en je doet vaak meer dan je best omdat je het alleen moet doen en er meestal 2 X 100% moet zijn en geven.En dan zijn je kinderen ook nog aan het puberen wat me hardstikke moeilijk lijkt, helmaal als alleenstaande moeder, want alles wat er geruziet wordt komt bij jouw terecht.Dan heb je ook nog een ex die het vaderschap makkelijker neemt en de kinderen verwent en daar ook nog geld voor heeft.En jij ploeterd maar voort en doet 2 x 100% je best.En dan komt er iemand die jouw lief vind en je een moordvrouw vind maar die ook hulpbehoefend is.Een man die gewend is 'bemoedert' en 'bevadert' te worden en waar jij geregeld met veel plezier meehelpt.Maar toch mist er iets bij en ik herken dat wel ik ben zelf ook een doorzetter, een doordauwer...kan moeilijk nee zeggen en voel me gauw schuldig.Maar volgend mij mis jij even in de watter gelegt te worden.Iemand die eens vanuit jouw standpunt de dag met je doorloopt.Je bent aan een vakantie toe met een vriendin, even goed doorkletsen wat er allemaal niet leuk loopt in je leven.Pippi schijf maar hier wat er dwars zit, het lucht op, echt.Ik ben zelf wel steeds meer nee gaan zeggen omdat ik een mooie man naast me heb die het niet leuk vind als ik maar mateloos blijf geven. En ik heb gemerkt dat de 'goeien' wel blijven en je juist meer gaan waarderen.De anderen die er niet mee overweg kunnen die blijven weg, die houden niet van die houding, worden ruzieachtig.Ik heb gemerkt dat juist degenen die blijven, het fijn vinden hoe ik ben veranderd.Ikw eet niet of het wat uit maakt maar misschien heeft al mijn geklets je wat afgeleid?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Oow, verdorie. Gadver Pip, doe het nou niet of stop ermee het brengt je alleen maar ellende terwijl je eigenlijk een arm om je heen nodig hebt. Is er niet iemand bij je in de buurt waar je je verhaal aan kwijt kunt?Met die drank ga je je nog kloteriger voelen toch? Meid, bel iemand of doe iets waardoor je er niet alleen voor staat en laat hier iets van je horen! Ondanks de dipjes hier zijn er altijd mensen die je willen steunen! Kom op meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Pipi bel iemand van de AA de hulplijn. Iemand schreef hier eens dat ze daar een heel fijn gesprek mee heeft gehad.Ik wou dat ik het kon, misschien kan je met Knuffie bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Pippi kan je a.j.b weer inloggen en met ons praten???Please?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden