Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 juni 2008


ferry

Aanbevolen berichten

Hoi Marieke,

Het is fijn dat je het kunt relativeren en dat je nu hebt ervaren het voelt. En dat je tot de conclusie bent gekomen. Dat je de drank niet meer nodig hebt. Want je hebt me wel laten schrikken.
En mooi dat er geen haven was:D;)

Maar ik ben wel nieuwsgierig, hoeveel heb je nu gedronken? Als je het niet kwijt wilt ook goed hoor.

liefs, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Druppeltje,
Bedankt, mijn hoofdpijn is gezakt. Ik ben de eerste helft gaan liggen. Even de tranen de vrije loop geven.

Marieke,
Het zat al een tijdje in je hoofd te spelen om weer eens wat te drinken. Je weet nu weer dat het niets toevoegt. Gelukkig maar. Sterkte met je vlinders.

Houtje,
Nee, van de bijeenkomst gisteren was ik wel moe, maar niet mijn hoofd. Gisteren was zelfs goed voor mijn stemming. Bij jullie hoef ik me niet te verbergen.
Vanmiddag verloor ik gewoon het contact met mijn omgeving. Dat was al tijdens het eten. Vlak daarna ben ik onder het mom van toiletteren naar buiten gegaan en heb een kwartier rondgebanjerd met wat muziek in de oren. Toen kon ik er weer even tegen. Daarna ben ik gewoon elk half uur ongeveer even de deur uitgegaan. Gewoonlijk is het mijn man die aangeeft naar huis te willen, nu was ik het die al vrij snel na de koffie met gebak naar huis wou. Het was wel een geslaagd feest. Maandag vertrekken ze op reis, dus ik probeer er aan te denken om ze morgenmiddag nog even te bellen.

Visje,
Jij bent weer een bekende tegengekomen bij de AA. Je gaat goed.

Mick,
:)

Ferry,
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooooo en ik wilde nog wel op tijd naar bed!!!! Morge hier een verjaardeg, du seen huis vol mensen, maar ik blijf natuurlijk wel kijken nu!!
Marieke, even voor jou, gelukkig ben je gestopt, 10 is wel veel, maar daar is het gelukkig bijgebleven! liefs Visje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een stress zeg, toch nog verloren, ik had zo gehoopt dat het nog naar de penalty's zou gaan!!.. naja dan wordt het hier ook weer rustig en is Tapas blij!!

Die appelcider die ik gekocht had is gevaarlijk spul, 2% alcohol dus toch wel dat smaakje en ik zat me toch snel die fles weg te werken. Heb nu de andere helft van de fles door de gootsteen gemieterd, alcoholvrij jaja, ik geloof er niks van!!

Ik heb vanavond heerlijk gewandeld op het strand met nog wat mensen (en honden), bijna iedereen wilde na de wandeling snel naar huis voor het voetballen maar ik ben samen met nog iemand lekker op het terras blijven zitten, tijdens de 2e helft naar huis gereden... lege wegen, heerlijk!

rare avond wel zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Coninne je redt het wel alleen moeten wij niet denken dat je alles kan want ook jij bent maar een mens. Weet dat ik en andereren als ik dat mag zeggen er voor je ziin.

Marike dit zie je fout want het is zo niet hoor.

Tapas ben jaloers op je om zo te horen lopen over die heerlijke stille vlaktes, zou zo mijn hand naar je willen uitsteken en met je meelopen, lekker de frisse lucht, lekker de vrijheid, lekker het echte leven, lekker kletsen over hoe moeilijk het is te stoppen met drinken.

Pipje kop omhoog, al is het moeilijk dan is er altijd iemand die aan je denkt.

Har merrige weer.

Geer ik blijf fan van je.

En voor de rest, het zijn er zo veel, knufjes van drup en slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,
:)

Houtje,
Hoe voelen je nek en arm ?

Visje,
Ja, ik maak ook wel eens reklame voor ons, maar niemand heeft zich al laten overhalen. Wel wijzen ze nu ook vanuit de ggz, waar ik in behandeling ben, op de behandeling van Tactus.

Tapas,
Altijd op het etiket kijken voor je iets koopt. Wij moeten alert zijn op alcohol zoals mensen met een pinda-alergie op sporen van noten. Helaas.

Ik bedacht zo even dat ik bij het feest helemaal niet opgelet heb op wat mensen dronken. Zou ik normaal aan het worden zijn? Ik heb wel anderhalf glas alcoholvrije rode wijn gedronken bij het eten.

Nederland ligt eruit, maar Rusland heeft wel terecht gewonnen, vind ik.

Druppeltje,
Dank je, dat is nu juist de grote waarde van het forum. Hier hoef ik geen toneel te spelen of te pleasen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,

Mijn arm en nek zijn stukken beter. Echt STUKKEN beter, ik heb nu wel weer last, maar ik heb vanmiddag ook onwijs veel gedaan en wel 4-5 machines gedaan en weggewerkt + alles wat er nog hing van de afgelopen week.

Ik ben blij dat voor jou de waarde van het forum ook zo is als het voor mij is. Ik word hier geaccepteerd (door de meesten dan) met alles wat ik heb en ben. Dat is een veilig gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Corinne maar soms denk ik wel eens dat ik iedereen naar het bekje moet praten want anders is er ruzie of een ban en het probleem is dat ik nooit mijn mond kan houden ahahahah. Heb blafje al uitgelaten en de poezen liggen al heelijk op het dekbed. Til mijn huppeltrutje gewoon op en we krijpen er warms bij om jou en en iedereen een warme nacht toe te wensen en sterkte met alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ondanks dat verliezen was mijn dag goed. Ik heb er lang van genoten. ben bek af, en last morgen een uitslaapochtend en voor de rest een hopelijk rustig dagje in! Zo meteen droog weer naar bed! lekker toch, om het niet meer nodig te hebben. Het fris vloeit hier ook wat minder rijkelijk, de spa-fles hoeft ook niet meer leeg....
Geinige bijkomstigheid; tijdens de zomermeeting is het precies 8 maanden geleden dat ik stopte met drinken! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me toch van wel Wannes! Hoezo "onze" meeting? Het is voor alle forumleden. Fijn dat jij ook een goede avond hebt gehad met je vrouw! Hou vol hoor!

Vergeet ik alle mensen, die vandaag een goede, droge of bijna droge dag hebben gehad.
Met alle respect voor marieke, die nu aan den lijve heeft ondervonden dat alcohol niets toevoegd. En de draad meteen weer oppakt. Klasse meid!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje laat maar ging toch na dit voetbalavondje nog even kijken wie er nog is, ben inderdaad gister
begonnen, met op deze site kijken, en vind het nu al leuk, normaal had ik al lang half bewusteloos in bed gelegen om deze tijd
maar... zonder drank voelt alles anders.

Druppel vroeg of ik mij wilde melden als ik er weer ben, tis nu natuurlijk een beetje laat dus
waarschijnlijk kom je mij morgen wel tegen, hoe zo'n persoonlijk berichtje werkt moet ik nog even ontdekken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen, ik ga mijn bedje opzoeken!
Pip in 't bizonder: goed gedaan, en geniet van de rust. Morgen kan je ook nog een beslissing nemen!

Spud, niet aanwezig, wél een plekje in m'n hart: fijne nacht!

Marjo, acht maanden, wauw!:present::D:rose::moon::musicnote::present::D:)
toch wel een klein slingertje waard!

Verder iedereen: liefs, en slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
4-5 machines staan mij morgen ook te wachten. En strijk. Eigen schuld, ik heb het zelf gedragen.
Ik vond pinda-allergie ook een goeie vergelijking.

Wannes,
Zo zie je. Kost het je veel moeite om minder te drinken en hoeveel drink je nu ongeveer per dag? Als je daarop wil antwoorden.

Druppeltje,
Ach, het hoort bij het leven, alleen ik heb het er moeilijk mee. Ik trek me alles teveel aan, wil iedereen evenveel aandacht schenken, wil niemand voor het hoofd stoten. Slaap lekker tussen al je beestjes.

Marjo,
Superwoman. Bij mij hoeft ook niet alles meer leeg. Vanmiddag liet ik een halve kop koffie staan bij het weggaan zonder te denken: wat zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie nu nog wakker zijn ik ga toch ook maar naar mijn mandje toch wel een beetje moe,
morgen zal ik wat actiever deelnemen, vind ik toch wel heel leuk alleen er komt dan weinig anders uit
mijn handen, maakt niet uit de strijk kan wel wachten.
welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...