Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 juni 2008


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, Mick je hebt gelijk, heb het ook jarenlang met kauwgom gehad en bloemen kopen. Wat zit een mens toch raar in elkaar he? Van alles ben ik makkelijk ontwent en nu lijkt dit weer zo moeilijk. Tis ook nooit goed denk ik hahahah en straks dat verslavende voetbal nog met de bijbehoordende sjipjes.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water klinkt niet goed, je kunt ook straatvrees hebben zonder dat het iets met je werk te maken heeft. Beide zijn veilig en vertrouwd en in je eigen wereldje willen zitten is prima maar dan af en toe om je terug te trekken en dat lijk je te veel te doen. Gordijnen altijd dicht beschermen je voor de nare buitenwereld maar zo kom je steeds verder in je schulp. Leef met je mee dus wordt niet boos over mijn mening want ik raak een beetje bezorgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Ouders zijn weer weg op de fiets, 33km! Heb ze voorzien van koude karnemelk, koffie, soep en broodjes. Was erg gezellig!
Schoonvader kwam ook weer langs met een fles wijn. Die ligt nu achterop de fiets bij mijn vader (de fles wijn, niet mijn schoonvader).
Kinderen beloofd dat ze de hele wedstrijd mogen zien (natuurlijk). Bij de buren kijken ze met velen, dus feest! Dan zetten wij de tv toch lekker buiten en doen het kacheltje erbij aan, zei ik.... Dus, ik zal zo 's in't spier :D Gnigni ;)

Pippi, wat ontzettend knap van je! Je draait het om, en kijk! Ben heel erg trots op je!!! Go girl!!! :heart:

Water, heb me ook lange tijd afgezonderd, en begin nu langzamerhand weer te ontdekken dat de buitenwereld zo raar niet is. met mate, zonuendan sociaal zijn, kan ook bevrijdend werken. Probeer het eens! We vangen je wel op! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk word ik niet boos, Drup. Ik begin er toch zelf over? Als ik niet zou willen weten wat jullie er van vinden had ik niets gezegd, zo simpel is dat. Dus: bedankt voor de reakties.
Zelf heb ik er niet echt een probleem mee, ik vind het wel best om binnen te zitten en de rest van de wereld alleen via de TV te bekijken. En op m'n werk gaat alles gewoon, collega's, mensen van andere bedrijven, klanten... ik heb daar geen enkele moeite mee. Maar ja, dan ben ik de werknemer, ik speel dan een rol. In m'n privè-tijd ligt dat natuurlijk anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Water je (sociaal) wereldje wordt zo klein. Moet je natuurlijk zelf weten maar op langere duur lijkt me het toch niet goed voor jezelf want je stompt zo snel af op deze manier en dat gaat sneller als je zelf in de gaten hebt.

Pip, je komt er wel zo'n kei als jij, heej ik kan ook nog rijmen.

Marjo, heb het nog nooit tegen je gezegd maar vind je een mop van een lief mens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'T is sowieso nieuw voor mij, een mop van een lief mens... Maar wel lief dat je het zegt Druppeltje! :present:

Yep Water, message understood! ;)

Tsja, en wie loopt er nu te sjouwen en kabeltjes om te leggen....? :D
Ahum! :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi beste mensen,

Een dik uur geleden zijn we thuis gekomen van het 50 jarig jubileum van mijn ouders.
Het was leuk om weer al die familieleden en oude kennissen te zien, maar na 4 uur werd het me allemaal teveel. Ik kon me niet meer groot houden. Tranen zaten achter mijn ogen. Ik ben toen maar een aantal keer naar buiten gegaan en op en neer gaan wandelen.

Het viel me op dat veel café's in Antwerpen vol zaten met oranjefans. De tenten versierd met vlaggetjes en zelfs hier en daar een spandoek.

Ik ga zo maar een Iboprufen nemen tegen de knallende hoofdpijn en straks op de bank hangen en voetbal kijken. Ik kan me altijd rot lachen om het commentaar van de verslaggever.

Ik hoop dat jullie het hier ook allemaal droog hebben gehouden zonder problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja de mijne ook, bedoel je onze gehoordingetjes hahahah. Heb mijn contactlenzen ook alvast uitgedaan en een brilletje opgezet uit angst dat ik ze onder mijn neus schuif samen met de sjipjes. We gaan er voor (4-1) maar leuk dat die mannetjes en mannen hier zo van kunnen genieten en dan genieten wij ook weer he? Drup gaat kijken anders kwijlt ze haar rode shirtje vies en is een inleggertje voor die witte broek niet voldoende van de spanning, zul je zien dat de kat kotst op mijn blauwe schoentjes. Veel plezier en tot laters misschien als we niet dronken zijn van de bitter lemon..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen, ik zat net mijn e maile te checken en toen zag ik dat iemand van mijn AA groep zich heeft aangemeld, dus allleen ff snel gelezen wat ze schreef!
Dus, van mij ook Sandra, welkom! Je weet wel wie ik ben!B):D
Ik ga voetbal kijken! Doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Corinne dat doet mij ook verdriet dat je de tranen zo hoog had zitten. Was het gisteren toch misschien teveel voor je allemaal? En is er dan iemand die even met je mee gaat naar buiten, ik word er helemaal verdrietig van als ik aan je denk dat je daar zo alleen liep met de tranen zo hoog.

Knuffel !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shiiiiiiitttttttttt.... was in slaap gevallen, maar gelukkig had ik de gordijnen open en werd ik wakker van het nog steeds lichte weer... :D
Grrrrr.... 0-0

Ja Water, planten willen licht!!!! Daar worden ze wakker van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...