Wannes Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 cpas,weing of mag ik zeggen behoorlijk minder, mijn vrouw keek naar mij en glunderde als die eerste keer,wat ik nu gedronken heb = 2 glazen roden wijn en 3 cola's , in vergelijking, vorige week had het 18 biertes en 1 fles wijn geweest. dank zij jullie , zie je het verschil ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 In dat geval, en omdat de titel mij wel aanspreekt, ben ik, Corinne, natuurlijk, SuperwomanII.... Weet je, al die emoties die je had hoeven niet persé negatief te zijn. Dat denken we omdat we dat zo hebben geleerd, voldoen soms niet aan een bepaald beeld. Ik vind het juist mooi dat je ze hebt en ze er laat zijn. Dat maakt jou wie je bent, een bijzonder mens! Het feit dat je een ander er niet mee wilt lastig vallen op zo'n moment en er even uit gaat, vind ik een mooie oplossing van jezelf. Even de rust opzoeken. Niets mis mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 Lieve Trees, ik ben er natuurlijk nog niet. Maar ik kom er wel hoor, heb wat meer vertrouwen in mezelf gekregen. En het is voor mij een soort magische grens, 8 maanden. Al hecht ik daar steeds minder waarde aan, die tijd. Het is maar tijd. Het gaat om mijn hele beleven wat ik er nu bij voel. En dat is duizend maal anders dan alle andere keren dat ik een poging deed.Maar toch bedankt Het doet me goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 Pip Dat klonk waarachtig prachtig wat je vandaag schreef!GOED!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 Hier begin ik ook weer wat rustiger te worden, was toch wel hectisch alles bij elkaar vanavond, Al die mensen, en vooral veel (buitenlandse) honden, de tijdsdruk ivm de wedstrijd, het terraszitten aan het strand eerst met een man of 8 en uiteindelijk met z'n tweeen, thuis de verlenging wat toch nog spannend was en dan die alcoholvrije cider, Ze hadden me gezegd dat 2% te verwaarlozen was en dat daar geen merkbare alcohol in zit, dus ik wist het van te voren, maar ik kreeg wel meteen het zuipgevoel van de smaak. Maar hoe heerlijk dan ook weer de ontdekking dat ik dat dus niet wil, ik bedoel maar, een fles alcohol'vrije' drank leeggieten.... Corinne, zoals jij je dag beschreef zo verlopen mijn familiedagen meestal ook, helaas... ik ben dan altijd veel buiten te vinden (gelukkig ben ik de enige roker) en op die manier zwem ik zo'n beetje overal tussendoor. Ik vind dat soort dagen echt vreselijk!!!en nu ben ik ook bekaf, 2 dagen veel mensen om me heen... nu lekker even niks meer.. slapen en morgen zie ik wel wat ik ga doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 Toch tapas en Corinne, voel ik dat eigenlijk precies zo. Meer dan genoeg voor één week, nauwelijks bijgekomen van het Oerol en dóór! Even keihard op de rem morgen! Ook wel lekker, nl. mooi op tijd...Welterusten hoor, ik duik er ook zo in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 slaapwel forum, vrienden, oogjes dicht en snaveljes toe, greetz, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 Jammer Marieke, dat je toch toe hebt gegeven, al ben ik blij dat je tot de conclusie bent gekomen dat drank je niets biedt. Alleen ben ik bang dat je het mechanisme nu toch weer op gang hebt gebracht, dat het verlangen naar drank er in de volgende stresssituatie wéér zal zijn. Ik hoop van harte dat je er dan niet aan toe zult geven.In dit verband vind ik het berichtje van Francesca heel toepasselijk. Inderdaad, stress, zenuwen en alle andere gemoedstoestanden volledig loskoppelen van drank, en je realiseren dat het gewoon de verslaving is die je doet denken dat je het in die situaties nodig hebt.Fijn dat je er de draad meteen weer oppakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 Trees,Sonja,Welkom! Ik hoop dat je veel baat zult vinden op het forum.Wannes,Dan zeg ik: chapeau! Ik hoop echt dat je zo kunt volhouden.Marjo,Dat is een basis van mijn probleem. Mezelf altijd wegcijferen.Tapas,Tuurlijk merk je wat van 2%. Ik vind dat trouwens erg veel voor het predikaat alcoholvrij. Ik dacht dat daar max 0,02% in mocht zitten.Morgen hou ik rustdag. Vind het ook prettig dat ik 's middags een paar uur alleen thuis ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 Anna,Nu ga ik ook naar bed toe. Ik zet geen wekker. OK niet goed voor mijn structuur, maar 's morgens kan ik wel slapen.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 Ik weet het er staat niemand meer ingelogd, goed teken?Iedereen in rust, hopelijk morgen weer fris op.Moest werken en kwam laat thuis, veel volk hier nog op de been.Ook wordt er veel gebruik gemaakt van vuurwerk, niet echt prettigom over straat te gaan. Het is jammer, maar de beste wint!Bij het teruglezen kreeg ik toch wel een schock, shit, nee toch Mariekeheeft het toch uit geprobeerd! Tja het zat al in je hoofd te wroeten hé.Mick, sorry moderaters, wederom shit, ook jij bent voor gaas?Ongeloof, we lezen hier net hoe Geer vanaf dag één aan het afkickenis en dan toch.......... De gremlins hebben gewonnen, maar dat maar voor even toch!Daar laten jullie het toch niet bij zitten, de draad opnemen en erweer voor gaan!Het gaat écht om die eerste, die eerste laten staan!Slaap lekker en een fijne "droge" zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden