Spring naar bijdragen

zondag 22 juni

casiris

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gut waar is iedereen, kan niet meer aan het voetbal liggen toch?
Anyway, ik ga afsluiten, het was me het dagje wel weer. Iedereen nog een fijne droge avond en alvast welterusten:lips:
Corinne: nog even voor jou, een warme knuffel van mij, hopelijk voel je je snel weer wat blijer! liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve vrienden :heart: om heel eerlijk tegen jullie te zijn :brokenheart: ik heb mijn lief vrouwtje dikwijls de verwijten naar haar hoofd geslingerd :( ik hou van haar) , :heart: zij heeft mij nog niet buiten gekegeld, ik ga ervoor vrienden :brokenheart: ik wil mijn liefde voor haar niet meer verder kapot zuipen, time to change, :huh:zuipen alcohol ,..... laat maar staan ik ga er voor, zero tolerance. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, dat had ik vanmorgen al aangegeven toen ik inlogde en zag dat er ook een druppel ingelogd stond. Als ik naar profiel ga kan ik mijn naam niet veranderen. Vind het heel verwarrend want telkens begrijp ik het niet en jullie ons ook niet denk ik. Hoe heeft dit kunnen gebeuren eigenlijk? Ik noem mezelf en jullie ook druppeltje maar dat wordt vaak drup, druppel, druppie en zo komen we wel op dezelfde naam. Heb vandaag voor elke oplossing een probleem maar hier ben ik niet echt happy mee. Druppel, we kunnen elkaar niets kwalijk nemen maar hoe lossen we dit op? Voor ons zelf maar ook de medeforummers want een andere naam aannemen is ook niet niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het ook niet , maar Druppel = een appel :D Tja en jij dus een boekrol.. Druppeltje.
Tis te lastig ja. Misschien onderaan bij je handtekening iets zetten wat herkenbaar is. Zoiets als 'kleine druppel'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Wannes, met drank kan je hoop stuk maken en dat heeft weer de tijd nodig om te helen. Probeer het vertrouwen weer terug te winnen door steeds de eerste te laten staan. Je zal zien dan gaan er hoop mooie dingen gebeuren, niet altijd rozengeur, maar allemaal beter te handelen! Ga ervoor en geef het de tijd.
Lieve Corinne, je bent gewoon heeel moe van alle emoties. Kruip er maar weer lekker in, morgen gaat het dan vast weer een beetje beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje: mijn man 'strompelde' net naar de ijskast om te drinken, dorst nu al lessen. Nou zo ellendig ben ik nog nooit thuis gekomen hoor. Hij is echt kotsmisselijk. Hij drinkt meer dan ooit heb ik het idee. En ik weet niet hoe het komt en wat ik eraan moet doen. Gewoon raar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brrr als je dan al zo misselijk bent en nog doordrinken. Braaaak.
Maar goed, An, hij komt er morgenochtend wel achter. Je zou kunnen vragen wat de reden is waarom hij zover gaat? Maar hij zal het toch echt, net zoals jij, zelf moeten doen. Wel een goede spiegel voor je nu, dat je dat dus echt niet meer wilt . Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje en iedereen. Geen mens die me gelooft, maar ook in de jaren dat ik niet dronk begon mijn man veel te drinken. Toen ik weer begon viel het wel mee met hem. Vanaf augustus vorig jaar ben ik hier en drink ik nauwelijks en nu is hij al heel lang te veel aan het drinken. Hij drinkt niet iedere dag, maar onderhand bijna wel. Misschien moet ik er toch met iemand over gaan praten.
Eerder is geschreven over partners die hun wederhelft aan de drank wil houden net zoals je mannen hebt die hun vrouwen vet mesten. Ik zou wel eens willen weten of hier een naam voor is. Heb al eens op internet gezocht maar kan er niks over vinden. Voor mij is het dus echt wel een probleem, omdat ik de grootste moeite heb met drank in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...