Wannes Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Geer, de avaters kan je vinden in je profielHoutje wat vindje van mijn rugzakje, grapje hoor, dadelijk weer een appeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Houtje, ik vond dat toch een beetje een pinnig koppie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 De Pinnige!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 het wordt hier best grappig , ik lag me een breuk, willen jullie toch niet, ieder het zijne, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fen Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Zit er ook een bijdehand en iets eigenwijs koppie bij? Dat past beter bij mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 ik denk dat we even allen vergeten zijn dat alcohol ons probleem was, ik denk dat het erger is met ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Volgens mij zijn we een beetje getikt vanavond maar wel lachen.Pip, kan je niet beginnen met je ex (wat meer) los te laten. De kinderen spelen dit alleen maar uit lijkt me, jij hebt verkeerde verwachtingen en zo word je wat dat betreft niet wijzer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fen Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Heerlijk toch, als je op zo'n onschuldige manier even je probleem kan vergeten... Is beter dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Soothe, ik wist al dat je een knappe man was.Geer is dit een uitnodeging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 we lijken steeds meer op elkaar , vind je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Zo maar weer, anders wordt het ingepikt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Wannes, blijhf nou eens van mijn kop af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fen Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 even nog één serieuzer vraagje voor het naar bed gaan... Gaan of gingen jullie de eerste tijd uitdagingen uit de weg? Ik bedoel etentjes, café-bezoekjes. Dit soort dingen heb ik namelijk best vaak, maar denk dat ik dit weekend beter thuis kan blijven. Hier met jullie op het forum, lijkt me een stuk veiliger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fen Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Weltrusten Geer en morgen weer een succesvolle dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 effe wachte eerst mijn koppie aanpassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Fen, slaapwel, mijn appeltje is toch iets beter niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fen Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Véél beter!! Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Ik bleef alleen bij vrouwen weg. Ze veroverde mij, dat kan gebeuren.Even serieus, ik blijf nergens weg. Het leven gaat gewoon door, maar zonder drank. Als ik alles moet ontlopen, kan ik me beter ingraven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Water,Zolang je maar op je woorden let, mag je zeggen wat je wilt. Klaag steen en been, juich, alles mag je eruit spugen.Geer,Houtje,He, wat lief dat je mijn rugzak even draagt. Kan ik even uitrusten. Oh, jij hebt er ook een. Die is op zijn minst zo zwaar als de mijne, ws. nog zwaarder.Zullen we proberen om de inhoud van onze rugzakken te verminderen tot samen 1 rugzak. Om te beginnen dan, want liefst wil ik er alleen nog maar leuke dingen in hebben zitten.Hou die rugzak maar. Ik vind het wel leuk om een zo lief zusje te hebben.Fen,Ik voelde niets aan mijn lever, maar mijn darmen functioneerden niet goed meer. Volgens de huisarts waren er tekenen van ondervoeding, omdat mijn lever alleen nog maar bezig was om de alcohol te verwerken. :wacko: Ik moet er niet aan denken hoe het dan met me gesteld was tijdens mijn gigaterugval, toen dronk ik meer dan dubbel zoveel. Ik was trouwens dik 10 kilo afgevallen de eerste 4 maanden na het stoppen. Dus ja, ik had een opgeblazen gevoel.Ontwenningsverschijnselen verschillen van mens tot mens. In meer of mindere mate of helemaal niet kun je: zweten, ijskoud hebben, trillen en beven, angst- of paniekaanval, honger hebben. Van de huisarts kreeg ik Librium voor als ik een angst- of paniekaanval had. Dat werkt vrij snel.En ja, Fen, in de eerste maanden ben ik nergens naar toe geweest. De derde maand had ik een etentje, maar heb ik iemand gevraagd een oogje in het zeil te houden. Daarna heeft het weer enkele maanden geduurd voor ik ergens naar toe ging.Pippi,Wannes,Wij slapen ook nog steeds in een andere kamer. Mijn man snurkt echt vreselijk en ik ben nog altijd een heel erg onrustige slaper (als ik al slaap).Soothe,Ik vond Houtje geen pinnig kopje hebben! En ze heeft helemaal geen pinnig hoofd!Maar het koppie dat je nu hebt, lijkt een heel klein klein beetje op jouw hoofd of heb je tegenwoordig een ander kapsel?Floortje,Hoe gaat het trouwens met de paniekaanvallen en de nachtelijke angsten sinds je gestopt bent? Toen je nog dronk, schreef je dat je er zoveel last van had.Druppeltje,Sinds wanneer ben je zo behaard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fen Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Maar ook niet het eerste weekje? Ik ben nogal makkelijk om te praten... Zwakte, die ik nu moet afleren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Houtje, dit was niets persoonlijk hoor, eerder zeer leuk, ik stel voor dat je je eigen kopje terug neemt, zo kennen we je, snappie, greetz, Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Jezelf de drank ontzeggen, wil niet zeggen, dat je de geneugten des levens vaarwel moet zeggen.Acceptatie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fen Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Hmm, die 10 kilo afvallen, kan ik niet gebruiken. Dan ben ik niets meer... Ik heb altijd al moeite gehad om op gewicht te blijven. Moet nu dus ook goed blijven eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Ja Fen ik bleef overal weg en toen begon ik thuis........zucht.Dank voor de heerlijke lach vanavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Fen, ik tracht de kroegen te vermijden als ik alleen ben, maar het plezier samen, dat gaat vlotter dan verwacht, kwestie van je aandacht op je doel te zetten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden