Har Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Ook goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Getsiederrie!Nu ga ik eerst de slingers ophangen en de cadeautjes inpakken!Voorheen moest er eerst altijd op gedronken worden, en stond ik me al zingend achter mijn kater te verschuilen 's ochtends. Dat doe ik nu dan lekker fris!Veel beter!!!!! Dan duik ik erin, ben een beetje van op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Sjezus, ken je nagaan hoe ellendig ik me vaak (wel niet) door een kater moet hebben gevoeld...compleet met gek*ts, zo slap als een dweil, maar gewoon doortuffen hoor. Wat je allemaal niet in je lijf verdooft door die rotzooi. Hum...nu voel ik het tenminste dat ik ziek ben....HOERA!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Carolina, is het jou bekend, dat veel drinkers een hang naar overmatig perfectionisme hebben?Misschien omdat we als we dronken zijn, ook alles goed in de hand moeten zien te houden. Een soort restverschijnsel. Dat hebben wij dus! Niets mis mee! Ik ben ook nieuwschierig, Ik heb een grammatica boek doorgenomen, maar kan het juiste voorbeeld niet vinden. Dus we zoeken door!groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Ahum... sorry hoor, moet nog effe bijlezen. Iets bijzonders gebeurd vandaag of gewoon de dagelijkse klaagzang Pffff...ben net wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Har, te ziek om je PB'tje te lezen. Niet erg hoor. Of wel gelezen en geen respons. ook niet erg.Opknappen ouwe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Beetje dubbelzinnig Pippi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 quote: Originally posted by: SootheIk ben ook nieuw schierig, Dus we zoeken door! Soothe, vergeet niet het ned. woordenboek erbij te pakken...ontspoorde autodidact dat je daar bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 quote: Originally posted by: SootheHar, te ziek om je PB'tje te lezen. Niet erg hoor. Of wel gelezen en geen respons. ook niet erg. Opknappen ouwe!! Ja, heb ik gelezen maar ben pas op suiker getest....althans het suikergehalte in mijn bloed (is dat hetzelfde?) Tis gewoon een virus denk ik. Al van meerdere mensen gehoord dat ze wel iemand kennen die ook ziek is.....voetbalkoorts kan het niet meer zijn Toch bedankt voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Har, er bestaan ook nog gewone virussen!!! Wij alcoholisten zijn ook maar mensen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 En Pippi heeft bepááld geen Korsakoff, knappe meid !!!Gem, inderdaad, mag ik me aansluiten en je een goede laatste werkdag wensen bij deze werkgever? Óp naar de nieuwe !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Haa, Houtje! Las net dat de pijn weer terug is! Gadver, pijn is veel erger dan moeheid en/of misselijkheid...sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Har, wat mankeert er er aan dat woord. Is perfect!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 quote: Originally posted by: houtjeHar, er bestaan ook nog gewone vi-russen!!! Wij alcoholisten zijn ook maar mensen hoor. Oei, de russen hebben verloren...vi mocht niet meespelen Tsja, de alcohol 'helpt' niet meer tegen ziekte Houtje, we zijn idd gewone mensen geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Je kan beter foto's gaan bewerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 quote: Originally posted by: SootheHar, wat mankeert er er aan dat woord. Is perfect!! Hahaa...zoals het een eigenwijze perfeksjonischt betaamd zeker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Nieuwsgierig is ook perfect Soothe! Pippi, ja, ik heb nog meer dan alleen een hond, maar wat van dat meer je precies bedoelt is mij niet duidelijk.Carolien, is er misschien een mogelijkheid dat de plaatselijke bevolking in Spanje je een beetje voor de gek hield met dat grapje? Het liet mij gisteren ook niet los, en ik ben het met de uitleg van Soothe eens. Noem het een overmatige hang naar perfectionisme, of een overmatige nieuwsgierigheid. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vrees dat ik enigszins overmatig ben in alles. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Zeg spaanssprekenden, moeten jullie geen olé gaan gillen? Zal er google translate is op los laten....ken je helemaal laggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppel Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Hallo iedereen, ben beetje laat maar kom net van me werk!! Druppeltje bedankt voor je berichtje!! Ik begreep uit je berichtje dat je wil dat ik me naam verander, maar zag dat er inmiddels ook een Drup bij is gekomen??!! En aangezien we allemaal een ander symbooltje hebben denk ik dat de mensen ons vast wel uit elkaar kunnen houden!! Tot mails groetjes Druppel Sonja jij ook weer online??? GEZELLIG hoor, alles goed met je? Hoe was de verjaardag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Bueno, bueno. El español tiene un poepie dejar que los rusos dicen olor! De espesor obtenidos ganó con balones de fútbol, Guus debe hûs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Moeilijk te typen, maar toch mag ik dat Spaans wel. Spanjaarden houden net zoveel van vraagtekens als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 ole ole ole , dale qu dale que dale a la peloita españa ole sorry mensen dat ik met een spaans emotie vol hart binnen val maar ja mijn spaanse bloed he het heeft iets weten dat er nu eentje in japan ook naar de voetbal gekeken heeft en ook eentje in het noorden van españa mijn broers mooie zaken zijn hier vandaag geschreven , al beken ik eerlijk dat ik niet alles gelezen heb :$pipke vandaag heb ik het er nog met mijn psygologe over gehad , wat het niet drinken met mij doet , niet meer drinken laat mij voelen dat ik terug leef , ik die op de rand van de afgrond stond en bijna mijn moeder volgde en neen het is inderdaad niet alle dagen rozengeur en mannenschijn maar nuchter alles verwerken is eindelijk verwerken , en dat was niet zo toen ik nog dronk , och wat huilde ik toen veel om mijn ma , ja echte krokodillen tranen , nu is het raar of zelden dat ik nog huil , maar als ik het al eens doie dan komt het van uit het diepste van mijn hart , en niet vanuit het diepste van mijn glas .ik zei tegen mijn psygologe vandaag dat voor MIJ drinken en down zijn een circel was , ik was down dus dronk ik en werdt hierdoor nog downer , niet dat ik nu niet soms mij minder voel maar het voelt anders aan , het is meer alles verwerken en een plaats geven neen naar de hel van de drank wil IK niet terug ivm las rojas rojas en noem maar op, ik moei mij er niet mee maar heb over veel dingen mijn bedenkingen soothie ppff moet niet plezant zijn ivm die brand ;-((volgende week mogelijk arts al wil ik niet , maar mijn rechterhand heeft momenten dat het voos en ijskoud aanvoelt , mijn vriendin werk bij een traumatoloog en hij rade aan rx te laten nemen vermoedelijk iets met de spier , nu ja werken is blijkbaar ook niet altijd dat ivm de meeting ik ben er niet uit , maar ik was er in januari ook niet uit en heb ook toen eigenlijk last minute beslist wannes woveel herkenning ook ik dacht hier in 2006 dat men mij niet moest , een andere vriendin die ik her bracht dacht hetzelfde , maar desondanks wannes ben ik gebleven en weet gij wat jong dat ikke kontent ben mensen ik ga stillekes aan slapen , morgen laatse werkendag sleep sleep , normaal ramen afschuren en schilderen en ja weinig zin , maar beloofte maakt schuld steek in mijn hoofdje dat ik nadien heerlijk naar zee vertrek waaauuuwww slaapzacht allemaal ik ga dromen van mi querida españa:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Geen noodgeval (meer) dus wil even van me afpraten.Ik ben niet uit eten geweest. Vriend had het gisteren wel voorgesteld. Vandaag werd de trek nadat ik thuis kwam echter zo erg dat ik niet meer weg wilde. Vriend en dochter zijn toen naar de Mc-snack gegaan. Gelukkig mis ik daar niets aan, daar houd ik niet van Inmiddels is de trek weer gaan liggen. Heb thuis lekker een visje gemaakt met een salade en heerlijk in mijn eentje opgegeten. Als je altijd samen bent is het ook wel eens leuk alleen thuis te zijn. Uiteindelijk nog een paar kleine klusjes gedaan (nieuwe video moest ingesteld worden en vannacht gaat het regenen dus zand tussen de tegels in de achtertuin geveegd).Ik weet dat ik morgen geen spijt krijg, maar dit soort momenten vind ik nog wel heel erg moeilijk. Over anderhalve week gaan we naar het concert van Doe Maar in Rotterdam. Daar zie ik nu dus ook enorm tegenop. Het liefste zou ik nu thuisblijven en me daar opsluiten. Kleine klusjes doen en wat tv kijken. Ik heb er eigenlijk wel behoefte aan te horen wat er straks beter wordt. Ik ben nu bijna 6 weken gestopt maar nu lijkt de trek even toe te nemen. Kwam ook door het voorstel uit eten te gaan, wat vriend zo lief bedoelde. Maar ik denk wel dat als ik gegaan was, ik de trek niet had kunnen beheersen. Mezelf misschien ook niet. Dat was mijn grootste angst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Beste Har,van dale heeft geen nieuwschierig. Oké!!! Maar ga naar Google en klik nieuwschierig aan.Hele pagina's staan er vol mee, alsmede een discussie of het het een of het ander is.Het is erin geslopen, Het is niet echt fout! Ik heb het altijd gedaan!!!Wilt u de onuitsprekelijke goedheid hebben mij niet steeds te verbeteren. Het barst op het forum van de vouten. Nederlands is niet so makkuluk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Sorry hoor, schaam me diep want ben weer weg. Alleen een beetje lol kan er vanaf bij mij. Serieus ergens op ingaan niet...ga maar weer eens plat :$Tot moan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden