Spring naar bijdragen

donderdag zonderdag


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De slingers hangen.
De cadeautjes zijn ingepakt.
De ballonnen opgeblazen en opgeknoopt.
Maar er is niemand jarig morgen.....
Vreemde mensen zijn wij wat betreft verjaardagen.

Dochter viert haar verjaardag morgen. 4 juli wordt ze 11. maar dan is ze op vakantie met haar vriendin!

Toch lief Pip, bedankt!

Wannes. Het is heel erg moeilijk. Zeker de eerste dagen. maar het is niet onmogelijk. En zeker de moeite waard. Ik was vanavond eerder een stukje wat ik zelf had geschreven aan het zoeken. Over hoe moeilijk het die eerste tijd was... kon het niet vinden. Maar goed. Ik heb wat af gehuild. Daarnaast een gevoel van machteloze woede, omdat ik dacht mijn gevoelens niet aan te kunnen. laat alles er maar uitkomen. Gooi de rest wat je nog hebt aan drank door de gootsteen. Het lucht op. Echt! Morgen weer doorgaan, je weet nu dat je het kan! Heel veel sterkte en kop op! Lieslaarzen aan en baggeren maar. Hier moet je doorheen! Er is geen andere weg! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah! Wat lief van jullie!
Daarom zou ik het vreselijk vinden jullie niet te kunnen zien de 5de!
Stel dat we straks ook het forum wat los gaan laten, en ik jullie nooit meer spreek...
Al die mensen, zo vertrouwd, die me door de rotste periode van m'n leven hebben gesleurd!
Dan zou ik wel even heel erg moeten slikken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS



Vanochtend toen ik boodschapjes deed voor mijn werk was er voor mij in de rij bij de kassa een man met 3 six-packs, een pak toiletpapier en een zak chips. Zag mezelf terug met 6 literflessen rode wijn en een brood en een pak koffie.



Ja die had ik ook vanmiddag, een man met twee literflessen wijn bij de kassa, dat was mijn dosis, en dan na een halve fles terug voor nog meer flessen.....
Heb er met een raar soort interesse naar gekeken, kreeg geen trek, was niet jaloers, voelde wel onwennig. Vroeg me af of hij visite zou krijgen of dat het voor hemzelf was...... Toen ik wegliep gleed het van me af, en heb mn koelkast gevuld met al die lekkere dingen die ik zelf gehaald had !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten! Water! Sta jij morgen weer met een goed gevoel op! :D

Hartstikke goed, Woman! Dat hoofd van jou werkt prima!

Ik ga ook slapen...
Voel overal spierpijn opkomen.... Morgen nog even doorzetten. Dan stort ik daarna gezellig in....

Opeens smaakt die paprikachips ook zo vies :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik heb mijn lesje voor morgen voorgebereid en getypt en geprint. Houd mezelf maar voor dat het niet erg is dat het zo laat is omdat ik vandaag zo lang geslapen heb.

Bedankt allemaal voor het luisteren naar mijn dagelijkse klaagzang.

Zeg Corinne, die droger kan ook wel drogen als jij in bed ligt hoor. Daar hoef je toch niet voor op te blijven?!?!?!?!? Dan moet je dochter zelf maar opblijven, het is háár feessie (it's her party). Hielp de ossengal wel?

Allemaal Trusten en ook vandáág vrijdag laat ik de eerste staan.

Zal ik alvast een dagdraadje maken gnagnagna? Nee, dat doe ik principieel niet. Maar let op: het staat nergens dat het niet mag hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Ik kan niet slapen zolang een machine staat te draaien. Wasdrogers zijn bekende brandveroorzakers. Als ik dan naar bed ga, krijg ik alleen allerlei ramptaferelen in mijn hoofd. Dan blijf ik maar liever hier zitten. Trouwens over 10 minuutjes is hij klaar.
Succes morgen met je les.
'k Mis je rugzakje, aan de andere kant is dit koppie wel vertrouwder.

Welterusten iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...