Spring naar bijdragen

loslaten


hanneke1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wannes,

Bel een SOS telefoondienst of een huisartsenpost. We hebben dit soort situaties hier vaker meegemaakt en ik kan er zelf ook erg slecht tegen gezien de ervaringen uit het verleden.

Zie Mededelingen (Werking van het Forum):

"Beste Forumgebruikers,

Het is goed te weten dat het forum niet de aangewezen plek is om een acute hulpvraag te uiten, zoals acute psychische nood of zelfmoordplannen. Dit zijn hulpvragen die niet binnen het forum opgelost kunnen worden.
Wij hebben geen adresgegevens van forumgebruikers.

Je kunt voor hulp bij dergelijke problemen beter terecht bij de daarvoor bestemde hulpdiensten, zoals een huisartsenpost.

Met vriendelijke groet,
De moderator "

Ik log nu uit, ik heb teveel hiervan meegemaakt en helaas aan den lijve ondervonden wat voor consternatie dat opriep. Sorry daarvoor.

Bel iemand op, doe iets !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben er ook! nogal een actieve dag gehad, vanmorgen hardgelopen en vanmiddag in de duinen gewandeld! Ik ben nog vrij fit maar mijn hond ligt echt op apegapen. Heb vandaag ook nog 2 kasten verplaatst dus lekker bezig. Voel me al weer wat beter in mijn vel zitten dan afgelopen dagen.
Ik realiseerde me vandaag pas dat de meeting volgend weekend al is, ik dacht dat dat nog weken duurde.. oef dan komen hier de zenuwen ook weer hoor. De locatie ken ik inmiddels en gelukkig ligt het aan een dijk langs de IJssel dus dat geeft voldoende ontsnappingsmogelijkheden, stukkie lopen, altijd lekker even. Ook is dat de rookplek dus waarschijnlijker drukker dan binnen ;)

ik ga maar eens kijken of ik vandaag nog leuke foto's gemaakt heb en ze uploaden, tot later weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: dit is het leven, ook dit soort ernstige zaken moet je leren bij de persoon te laten. Ieder heeft een eigen beslissing te maken in het leven. Het leven is hard lieve meid. Maar het is niet anders. We moeten hiervoor niet vluchten, afmelden, er niet meer zijn, wat schiet je ermee op. Het is de harde realiteit die we niet direct op onszelf moeten betrekken. We kunnen niet alles onder controle houden. Zeker niet als iemand uitlogd. Hoppatee controle weg, we kunnen niks meer zeggen, niks meer doen, afwachten.
Dit is nu JUIST het proces om echt zelfstandig in het leven te kunnen staan. Dit is mijn leven en dit is jouw leven. Zo gaat het met je partner, je kinderen, je collegaas. Je kan alleen maar doen wat je zelf dunkt goed is. En dat is.. goed voor jezelf zorgen. Maar goed ik vind het ook moeilijk hoor, anders schreef ik nu niet zoveel. Maar ik laat me er niet meer door meeslepen. Ik wil iedereen bijstaan, maar alleen als de ander ervoor open staat. Het IS en Blijft een keuze aan die ander. Pippi, je inlevingsvermogen is zo enorm, zo geweldig. Zo'n vriendin zou ik me wensen, maar uiteindelijk ga je er zelf aan ten gronden. Het werkt niet. Niet voor niks is het thema van vandaag: L O S L A T E N.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wannes heeft een kater, dan ziet de wereld er niet zo heel erg zonnig uit, well we all know.....
Wannes, eet fruit, ga douchen, zet snoeiharde muziek op, neem twee paracetamol en kijk morgen opnieuw hoe je je voelt !!!!!
Morgen gaat het vast wel een stukje beter.....
Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: ja, ik heb die ervaringen ook en ik bespaar je de details. Toch ben ik blijven geloven in de kracht van de mens. Laat het even gaan en kom tot jezelf. morgen zullen we wel horen wat hij nu precies bedoelde. We blijven geloven in Wannes, dat is wat hij nu kan gebruiken en we sturen veel positieve kracht door of we branden een kaarsje en het komt heus wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien: ik ga ook slapen en ik ben het NIET met je eens dat je het allemaal alleen moet doen!!!! Je hebt ons nu allemaal. Ik denk aan je , ook in mijn slaap dat weet ik zeker, je bent bij me. Net zoals iedereen hier op het forum. Ik zit niet voor niks zoveel uren hier te lezen en mee te leven!!!! Zou het dan allemaal voor niks zijn. Nee dat is niet waar.

Lieve mensen ik ga ook slapen en ik sluit jullie allemaal in mijn hart, zo voelt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duidelijk wil ik even zijn, luister vrienden , gisteren ben ik inderdaad uitgeleden , vandaag weer recht gezet, ik ga er voor, ik ben boos op mezelf dat ik terug op dag 1 moet beginnen, wat gisteren gebeurde is kort gezegd het volgende; als iemand iets van mij verwacht of iets vraagt, sta ik altijd klaar, gisteren had ik de beloofde hulp om mijn viervoetertjes naar huis te brengen moeten missen, dan kijk ik op deze wereld en denk, moet altijd alles van één kant komen ? Ik sta steeds klaar voor iedereen, maar als ik voor een muur sta, kijkt men hoe ik er tegen loop, da's alles, ik blijf sterk met jullie vertrouwen. en Pip ik zou dolgraag naar de meeting komen, het enige dat ik weet dat het in Deventer is .... meer niet, graag pb'tje met exacte adres, kusjes en sorry aan ieder die ik even zorgen over mij heb doen maken, alles gaat goed, en morgen zal nog beter zijn.
Greetz Jo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Wannes, opkrabbelen en verder gaan.....heel dapper !!!
Ik moet zeggen dat ik soms snak naar een uitglijder, maar ja maar ja maar ja dat zijn de gremlins weer he die spreken.......
Ik kan alles weerstaan, behalve de verleiding, dat was Oscar Wilde geloof ik die dat sprak.
Misschien kan je toch gaan doortellen ofzo, want iedere keer weer dag 1 schiet ook niet op, zet je daarnaast gewoon je uitglijders ???? het gaat tenslotte al beter dan het ging, you,ve got to admit it,s getting better.......
Niet meer elke dag drinken is al heel wat hoor jeemig de peemig, wees daar trots op !!! Elke dag droog is een hoera en een felicitatie !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee Wannes, goed dat je nog even wat van je laat horen, daar voorkom je veel onrust mee. We hebben hier op dat gebied het een en ander al meegemaakt in het verleden en dat soort kreten roept meteen een algehele paniek op. Ik begrijp dat je nu nog droog staat!!!! hartstikke goed van je!!

Als je meer over de meeting wilt weten moet je even bij ditjes en datjes op het onderwerp 'zomermeeting' kijken, daar vind je alle ins en outs!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is voor mij dus het nadeel van de virtuele wereld.
Zoals tapas heel dapper haar eigen verhaal schrijft, daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen.
Maar wannes ik wil wel gezegd hebben dat je mij de stuipen op hetlijf hebt gejaagd
met je posting, ik ben me kapot geschrokken.
:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, ik heb vorige week dag 4 niet gehaald, deze week dag 5 niet, ik hoop dat ik het niet meer hoef te tellen, daarnet wou ik weer gaan glijden, ben hier gebleven, en ik zal niet glijden, ik wil net als iedereen toegeven dat het je niet gelukkiger maakt, trouwens, mijn vrouw was zeer gelukkig hoe ik met jullie verbonden ben, en zegt ze; "zoals je bezig bent wil ik graag met jou op vakantie."ik antwoord wowh graag eens naar de wadden, ik hou zoveel van de natuur, sorry voor mijn persoonlijke tint, maar ik kan moeilijk zijn wie ik niet ben, niet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Wannes, das deze week toch een dag meer dan vorige week hoor, echt Wannes elke dag droog is al fantastisch, bekijk het zo, dan is het te doen.
Waarom ga je niet lekker naar de wadden dan !!! Heerlijk uitwaaien, heb je iets om naar uit te kijken !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo, al enig idee wanneer jullie denken te gaan ???
En echt hoor, dag per dag bekijken, doe ik ook, elke dag bedenk ik vandaag laat ik de eetste staan, en bedenk iets anders lekkers wat ik dan haal bij de supermarkt. Ben nu half misselijk van de marshmellows.......
Ik ga zo naar mn vriend, hij drinkt een pilsje en ik drink cola. Die paar uurtjes heb ik er niet meer voor over om morgen de hele dag verrot in mn bed te liggen. Gelukkig voor hem dat hij gewoon drie pilsjes kan drinken en dan kan stoppen......maar ik ben waakzaam, ook nu weer geldt, ik laat de eerste staan !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, heb net hetzelfde prob, ik zit aan de cola, de kinderen drinken een biertje....maar zij steunen mij, en ik durf het meer en meer aan vrienden vertellen dat ik er een probleem mee heb,
wat de Wadden betreft ergens laatste weekend van augustus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...