Spring naar bijdragen

loslaten


hanneke1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Wannes

Eigenlijk wik ik er een eind aan maken , lijkt mij gemakkelijker, dan vechten tegen don quichotte, ik heb alles om van te dromen, maar mijn dromen sterven in mijn hart, ik laat straks een relaas over wat er gisteren was.................. doe ik




Oke, Wannes, ik weet dat er al veel over gezegd is, maar kan je me dan nog even uitleggen wat je hier nu eigenlijk precies bedoelde? Ik heb je uitleg wel gelezen, maar ik vind daar geen vertaling of uitleg over wat je hier schrijft.
Maar met deze tekst heb je ons aardig paniek gebracht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina, ik kan het wat makkelijker opschrijven omdat het niet voor het eerst is dat zo'n kreet over het forum schalt, en de ervaring leert dat het tot nu toe altijd goed gegaan is en meer een roep om hulp was, maar het is elke keer weer schrikken... zeker als je het nog niet eerder hebt meegemaakt. Erger is nog als degene die zoiets schrijft daarna niks meer van zich laat horen... dat is niet fijn!

trouwens wat je eerder vandaag schreef over vriendschappen en alleen zijn was zo herkenbaar. Ik heb ook niet veel vriendinnen, vraag me zelfs af of ik ze heb... en eigenlijk diep in mijn hart ben ik het liefste gewoon alleen. Toen ik nog dronk dronk ik eigenlijk altijd als ik in gezelschap was, even een borrel bij iemand halen. Die vriendschappen zijn er niet zoveel meer, ik heb wel veel kontakten maar dat komt ook doordat ik een hond heb. Dat bevalt me ook erg goed, even een babbeltje en je bent verder nergens toe verplicht, als je het zat bent loop je weer door met je hond. Of zoals vandaag dat dan iemand opbelt of ik zin hem om mee te gaan naar de duinen, heerlijk door de duinen lopen, kletsen, honden samen zien spelen, daarna een ice-tea drinken op een terras en dan is het ook weer genoeg wat mij betreft, ben ik weer blij als ik thuis ben.

woman, fris is helder, bier is suf morgen hihihi... en marshmellow's pffff. Ik ben zo blij dat ik al weer een week niet snoep, mijn kleding niet meer zo in mijn buik striemt en hoop dat nog een paar kilo's vol te houden tot ik weer redelijk op mijn gewicht ben... alles TE, teveel drinken, teveel eten...

Wannes, ga jij maar vast kijken voor een lang en droog weekend op de wadden! even uit de dagelijkse sleur kan ook weer een duwtje in de rug geven

en ik ren nu naar mijn TV om naar Queen te kijken, vond Amy Whinehouse(?) ook fantastisch en die komt volgens mij zo ook nog even terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eind is de drank, daar wil ik een eind aan maken, denk echt niet sober mijn dieren zouden daar niet wel bij varen.

quote:


Originally posted by:
Trees

quote:


Originally posted by:
Wannes


Eigenlijk wik ik er een eind aan maken , lijkt mij gemakkelijker, dan vechten tegen don quichotte, ik heb alles om van te dromen, maar mijn dromen sterven in mijn hart, ik laat straks een relaas over wat er gisteren was.................. doe ik







Oke, Wannes, ik weet dat er al veel over gezegd is, maar kan je me dan nog even uitleggen wat je hier nu eigenlijk precies bedoelde? Ik heb je uitleg wel gelezen, maar ik vind daar geen vertaling of uitleg over wat je hier schrijft.


Maar met deze tekst heb je ons aardig paniek gebracht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Hoezo je bent alleen. Je hebt jezelf (een heel waardevol mens), je kinderen (al wil je ze soms wel achter het behang plakken), je moeder zelf leeft duidelijk met je mee en je broers ook. Nu je vriend je ex-vriend is geworden, is het misschien wel gemakkelijker om nu meer tijd voor jezelf te nemen. Zorg goed voor jezelf en wees lief voor jezelf. Als je dat voor elkaar hebt, is het makkelijker om andere dingen te verwerven.
Hej, en dan moet je ons niet vergeten.
Ik ben dan weliswaar geschift (ik ben per slot in psychiatrische behandeling), maar vind je wel een leuk mens.

Beste allemaal,
Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk inga. Ik leef wel met jullie mee.
Voor diegenen die wanhopig worden door de uitglijders: ik ben ook 2 jaar bezig geweest om de drankduivel af te schudden en daar moest ik ook eerst bijna koppie ondergaan in het moeras. Het gaat om je leven en dat is waard om voor te knokken. Geef niet op, al lijkt het soms een loopgravenoorlog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Ik kom even zeggen dat we een fantastisch leuke dag hebben gehad! Met een absurd en bizar tussenstuk helaas, dat wel! Maar de verjaardag was super, de visite gezellig, we hebben zelfs de bbq nog aan gehad! Droog gebleven, en dat terwijl het tussenstuk voor een enorme trigger zorgde, en ik op het punt stond... maar mijn verstand riep me tot de orde! Ben apetrots op mezelf. Lang leve mijn hoofd!!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...