Spring naar bijdragen

loslaten


hanneke1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goed zo Wannes, that's the spirit. Ik was ook niet in één keer kurk-droog, maar als een uitglijer geen terugval wordt, (ik deed toch nog de internet-therapie) is het niet zo erg.

Wel blij dat je je gisteren gemeld hebt toen je het zo moeilijk had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag mensen !!
Gisteravond een film gezien op Veronica, Equilibrium (kweenie of goed geschreven is)
Dat ging over het volgende, na de derde wereldoorlog is er een dope geintroduceerd die gevoelens als woede uitschakeld, nadelig bijverschijnsel helaas dat gevoelens van blijdschap en liefde ook uitgeschakeld worden.
Wie voelt wordt afgemaakt.
Die film is erg blijven hangen, dat verdoven, het niet voelen van blijdschap.
Voorbeeld, ik heb de laatste weken zo ontzettend veel gelachen, sinds jaren, gewoon echt helemaal in een deuk liggen. Tjeemig de peemig wat heb ik dat gemist !!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag allemaal,

Mijn eerste indruk is dat hier wat bolletjes wol door elkaar lopen. Had iemand de katten in de handwerkkamer losgelaten? :D

Blij dat ik mijn lift al geregeld heb. Nu lees ik dat ik ook nog meer alleraardigst gezelschap krijg.

Aangezien het gisteren wat laat was geworden, heb ik het mijzelf gegund wat langer in bed te blijven liggen. Heb op mijn ellevendertigste ontbeten, me gewassen en daarna ben ik naar mijn werk gegaan met caddie en wieltjes om onze tijdschriften naar het postkantoor te brengen. Dat waren toch 400 stuks. Omdat ik zelf ooit zo een misser bij een zending onder mijn verantwoordelijkheid heb gemaakt, wist ik precies hoe mijn collega zich voelde. Ik heb op haar ingepraat dat ze absoluut geen schuldgevoelens hoeft te hebben, want die had ze dus. Perfectionisten kunnen het zichzelf zo moeilijk maken! :wacko:

Straks de laatste pianoles. Ik ga zo maar even een mooi bosje bloemen halen. Ik heb zoveel begrip van haar ontvangen en zij weet mij zo ontzettend goed op mijn gemak te krijgen. Dat is echt een bloemetje waard.

Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, en toen was ie écht beledigd.

Ik ga ook mijn bed eens "uit mekaar trekken" en verschonen. Vanmorgen lekker gewerkt, dat was de laatste les voor de vakantie, wel fijn, het is altijd veel werk en kost veel energie.

Zoon zijn pw ging goed vandaag en gister had hij een 7,1 dus het lijkt dat de preek en het coachen (vooral dat dus) toch vruchten hebben afgeworpen, joechei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeah Pippi, the times they are a'changing (voor jou hè) :moon:

p.s. dat verloren gevoel in het weekend heb ik vaak nog steeds hoor.

Ik ga net bedenken of ik op vakantie zal gaan ik ben tenslotte twee weken alleen, maar o jeeeeeeee, waar naar toe dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, het wordt een kleurijk gezelschap. Ik was bang uit de toon te vallen. maar nu ik zie wie zoal komen, kan het slechts meevallen. :D

*** Houtje, mijn kop loopt om! Ik heb zoveel te doen. Ook komt mijn vriendin vanavond en er is niets gebeurd!! Helemaal niets. Nu moet ik heel de dag in een paar uur persen!
Vanavond mag ze op de PC, en zal haar menig ten beste geven.

Groet van het drukke baasje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Ik vind het prima hoor, met of zonder medepassagiers. Je bent aangenaam gezelschap en je hebt een rijstijl waarbij ik me veilig voel. Maar als je mij achter het stuur zet, komen we nergens. Ik heb geen rijbewijs en er geen idee van hoe je een auto start. :$
Wat goed van zoonlief, of eigenlijk van jou. Dat hij een 7,1 haalt, is te danken aan je inzet waarvoor jij een 10 verdient.

Ik lijk wel een slijmbal. ;) Maar ik meen het.


Pippi,
Ik ben blij dat je eindelijk voor jezelf opkomt en zeer blij dat je positiever kijkt. Vasthouden!


He, 'k ben daarstraks even de mist ingegaan. Ik keek op de klok en ging in zeven haasten naar de markt bloemen halen en gelijk door naar pianoles. Bleeeeeeeh, haasten om een uur te vroeg te komen. Nou ja, maakte niet uit. We hebben even gekletst (ze was dolblij met de bloemen) en een stukje samen gespeeld. Nu is het vakantie. Twee maanden lang. Ik mag lekker inspelen waar ik zin in heb.

Ik heb vandaag geen zin om iets nuttigs te doen. Na twee drukke weken vind ik wel dat ik een vrije dag heb verdiend. Zo maar eens verzinnen wat ik er mee ga doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Women klinkt als antidepressiva als je er vol mee zit.



Ja Pip, volgens mij was dat ook de bedoeling, dat goedje heete Prozium haha doet beetje denken aan Prozac, niet waar.
de boodschap was duidelijk, dat soort films knap ik altijd erg van op, natural high is the best !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
houtje


Ik ga net bedenken of ik op vakantie zal gaan ik ben tenslotte twee weken alleen, maar o jeeeeeeee, waar naar toe dan?



Ow leuk zeg, ik ben vaak last minute op vakantie gegaan, reisburo gebeld en gezegd: ik wil binnen drie dagen een last minute boeken, wat heeft u in de aanbieding ??? Zo kwam ik pardoes bv in Mexico terrecht, fantastisch gevoel dat je morgen op een vliegtuig kan zitten naar een vakantiebestemming !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,
Ik begin de indruk te krijgen dat je werkgever je deur probeert uit te werken.
Je schuldig verklaren aan een bedrijfsongeval. Al zou het een onoplettendheid geweest zijn van jouw kant, de werkgever blijft verantwoordelijk. Laat je niet kisten.
Logisch dat je woedend bent. Heb je iets waar je die woede op kunt botvieren? Telefoonboek versnipperen, kartonnen doos scheuren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, ik heb meteen gebeld, ik moets het niet zo zwaar opvatten en van mijn vakantie genieten.
Hoeze genieten, ze hadden dit ook voor mijn vakantie kunnen doen.
Tjeemine ik loop hiet ercht te schelden en te tieren en reken maar dat er van mijn kant ook
een brief uitgaat, ik laat het hier niet bij zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...