Spring naar bijdragen

Maandag 30 juni 2008


water

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 132
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Water, nou jij morgen alweer drie maanden, super top, ik ga alvast werken aan je slinger.

Ja ik ga dit zeker overwinnen, ben alleen wat traag dit keer. Niet mijn gewoonte. Als ik iets doe , doe ik het goed. Nu is het een beetje bla, bla. Zint mezelf ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen adb'ers
het is echt niet meer te doen jullie te volgen , draadjes van 200 a 300 ppff
juist mail gehad dat het in een españa een grande fiesta is :heart:
met moi tutti bene , met jullie hopelijk ook ??
zo ik vlieg er weer in (in het werk) verder ramen schilderen geen makkelijke klus door de pijn aan mijn arm , mar ja er moet vleeseke op mijn plankje komen
groetekes
ach ja en ik laat vandaag de eerste staan .......... zeker weten , ik twijfel hier geen ogenblik meer aan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, hier ook niet echt een rustige nacht, woelen en draaien en op een gegeven moment er toch maar uit voor een extra pammetje. Opgestaan met rugpijn. De week is weer begonnen!!

Albertina weer een maand erbij en als je doortelt met uitglijders dan is het al veeeeeeel langer. Droog staan is het ultieme maar na elke uitglijder weer opstaan is misschien nog wel veel knapper!!

An, doe het rustig aan deze week, dan maar niet perfect, rust, reinheid en regelmaat en voor je het weet is de week voorbij en heb je vakantie!!!!!! lekker!!

Water good meurning to you to, ook weer met frisse tegenzin aan de slag? Ik doe met je mee ;)

Okee, ik ga mezelf ook weer actief maken, douchen, hond en kat uitlaten, broodje smeren en gaan met die banaan

oja, en ik houd het weer droog vandaag! doen jullie mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat die voordeur gelijk maar open staan dan ga ik eruit!!
fijne dag nogmaals, en succes met schilderen, verven, werken, zweten, kippenhokken bouwen, presentaties geven, wat het ook moge zijn.
Voor mij wordt het een vergaderochtend brrrrrrr...

nou dag hoor!! ik ben weg!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemurrugu

:moon::rose::present::):moon::rose::present::):moon::rose::present::):moon::rose::present::):moon::rose::rose:moon::rose::present::);:)

Ik kom ook uit mijn sponde stuiteren..... die Anna en Soothe hebben me natuurlijk diep vermoeid mijn hele daglijkse schema op zijn gat :D kinderen huilen die hadden geen eten ach........

:moon::rose::present::):moon::rose::present::):moon::rose::present::):moon::rose::present::):moon::rose::moon::rose::present::);:)

Hangt de hele kamer vol met slingers, koffie met taart hiero? Allemaal jubilarissen en kijk, EEN JARIGE :D (gnagna ik ken er nog eentje maar dat mag ik van haar/hem niet vertellen dus ik vertel het lekker niet) maar geen tijd voor slingers eentje dan heel snel mijn cursist komt eraan.

:moon::rose::present::):moon::rose::present::):moon::rose::present::):moon::rose::present::):moon::rose::moon::rose::present::);:)

mensen ik ga aan het werk ook hier moet wat op de plank komen.

allemaal een fijne dag, Har, heeeeeeeeeeeel erg van harte :sun: smak smak :sun:

tot straks !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi beste strijders, Normaal zou er moeten staan Yep er is een jarige! Maar.. ik heb het niet in m'n profiel, zodoende.
Maar ik ben wel degelijk jarig. Misschien wil ik het niet weten, omdat ik een ouwe lul ben!

Maar als Bammetje in zo'n feeststemming binnen komt rollen, kan ik geen kant meer uit. Bam Bam bedankt.;)
Carolina, Har en Houtje, die op de hoogte was, maaaaaar zeeeeeeer discreet, bedankt allen.

Ik zal hier gezien de feestvreugde iets minder zijn!!

En by the way, een mooi cadeau van Anna gehad, dus toch een beetje jarig.


*** Tapas, het huwelijks aanzoek wordt overwogen! :D

Groet en houd een helder koppie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ik dacht al, een jarige die de telefoon niet opneemt.....
Rare gedachten, misschien een nr. melder? ;)

Maar, dan nu. Het kan legaal hier...

Soothe, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik vind 60 helemaal niet oud! Een mooie leeftijd! Ik hoop dat je nog heel veel droge jaren in gezondheid met Anna mag delen!!! :musicnote::heart::musicnote:

(ik hoop dat je mij mijn niet-tactische grap van gister kan vergeven.... B) )

Wat een geweldig nieuws dat een huwelijksaanzoek wordt overwogen, ook dat is een felicitatie waard! :present:

Lees ik nou goed, dat ook Har jarig is?
Mag ik je dan ook van harte feliciteren en nog heel veel droog geluk toewensen, voor een lange tijd! :musicnote::heart::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze pieker-miep wenst IEDEREEN een heerlijke dag. Ik ben opgelucht.
Ga vanmiddag met m'n dochter naar de stad om wat vakantiecadeautjes te halen voor de vrienden met wie ze een weekje mee mag. Naar Saasveld, vlakbij Hengelo (en Deventer..)!
Wij hebben de vakantie ook besproken, en gaan ook die kant op (in de buurt wrs van Vorden, Gelderland), daar blijven we eerst een week, zodat het vriendinnetje van dochter ook even bij ons kan komen. Daarna zien we of we nog verder gaan. Ik ben (alweer) opgelucht, en krijg gewoon zin in de vakantie! Gelukkig géén route d'soleil!!!! Joepieee!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoooooooooo mijn cursist is weer vertrokken.

Wat ?!?!?!? Een huwelijksaanzoek?!?!?!?!? Is het waar? Wat leuk, wat enig. Nou ja, laat ik maar niet op de zaken vooruitlopen dus. Die neiging kan ik niet ontkennen.

Jongens, ik zou Soothe geen 60 geven laten we zeggen 50!!!!!

Ik dacht in de verwarring dat Har ook jarig was, sorry Har. Overigens, je zult best eens jarig zijn het komende jaar, maar misschien niet vandaag. Ook goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, wat leuk, al die gelukwensen voor Soothe. En dat terwijl het niet eens in zijn profiel staat.

Hier begint de lucht aardig te betrekken. Ik hoop dat het droog blijft, kunnen we nog iets leuks gaan doen. Ik leef mee met alle noeste werkers, die al lang de deur uit zijn. Zou ik normaal ook geweest zijn, maar ik heb lekker een extra vrije dag.

Allemaal een fijne, en vooral droge dag gewenst, in elk opzicht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...