Spring naar bijdragen

Maandag 30 juni 2008


water

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 132
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

cumpleaños feliz , cumpleaños feliz , te deseamos todos cumpleaños feliz :musicnote::sun:
un beso y un abrazo muy grande para mi amigo soothie :heart:
vertaling voor de anderen ik wens een gelukkige verjaardag aan den soothe ;):)
aan alle andere ook de groetekes :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook niets te melden!
Had wel een goede dag. rustig en druk tegelijk.
Ben nog wel teveel met de buurvrouw bezig, maar ach. Tijd...

Fijn voor je druppel, alle hulp vandaag!

Morgen gaat de wekker om 7 uur, de laatste dingen pakken en dan gaat dochter een weekje weg met vriendin!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29-06-2008 20:26



charlie

Bijdragen: 3276
Aangemeld: 05-04-2007
Hoi lieve luitjes, goeieavond!!

Hier een bijkomende Charlie, na een heel mooie, maar vermoeiende bruiloft!!
Vrijdag om 7.15 waren we uit bed, dochterlief had lekker bij ons thuis in de bedstee geslapen.
Om 8 uur kwamen de kapster en de visagiste, k'wist niet dat een verfje zulke wonderen kon doen, ik maak me nooit op namelijk.
Na het gemeentehuis en de kerk dan op naar de party-farm, aansnijden van de bruidstaart, even later de receptie en verplicht handjes schudden.
O ja, ik vergeet mn gedicht voorlezen: dat ging eigenlijk best wel goed, ik had de volle aandacht doordat ik tegen een bankje schopte wat een oorverdovend lawaai maakte, hihi.
Na de receptie dan een voortreffelijk lopend buffet met heerlijke paling, zalm enz, enz en ondertussen moest de bruidegom nog met een sabel een fles champagne onthoofden.
(heeft een franse naam die ik niet meer weet)
Bij het eten kregen we allemaal champagne die ik doorschoof naar mn man, die het op zijn beurt weer doorschoof naar iemand anders, diegene kreeg het dus al gauw warm.
Na het eten kwamen de genodigden voor de feestavond, dus weer handjes schudden, kregen we allemaal een glas kirsch, die ik "vergeten" ben op te drinken en begon het eigenlijke feest met een geweldige band en wat stukjes tussendoor.
Het was verschrikkelijk bloedheet helaas binnen, maar dat kon de pret niet drukken, liters cola hielden mn vochtgehalte op peil.
Wel leuk om eens mee te maken hoe andere mensen langzaam dronken werden en stom gingen doen en zelf heerlijk nuchter te blijven!!
s'Nachts om drie uur waren we thuis en kon ik van vermoeidheid niet slapen.
Al met al een hele fijne, mooie maar vermoeiende dag!

-------------------------
Groetjes, Charlie..


--------------------------------------------------------------------
"Nil volentibus arduum."
Vertel dit aan een Moderator Antwoord Quote Naar boven Naar beneden Aanpassen


hier heb je het al, drup :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen,

Een vraag. Jaaaa ik kan internetten en googelen maar weet niet goed hoe dit te doen.
In de vakantie ben ik twee weken kinderloos dat wordt moeilijk voor me dus ik wil wat gaan DOEN. Eén weekje thuis rommelen en één weekje eruit.
Nou riep een vriendin van me : ga naar Spanje een goedkoop appartement (blèh). Daar heb ik, behalve het mooie weer, geen zin in. Ik denk dat ik op Schiphol al aan de zuip ga.
Ik heb één goeie vriendin maar die zuipt en rookt dus dat wordt niks. Dat houd ik nooit een week vol om spa te drinken enz. want ik voel me natuurlijk rot zonder kids. Tja, ik weet het, mét is klagen maar zonder is ook niks.

Nu dacht ik ik wilde wel eens wandelen maar dan maar niet in Spanje (schitterende natuur) maar alléén nee, merci.

Dus......het Pieterpad. Leuk idee Houtje, maar HOE BOEK IK DAT? Waar logeer je dan? Affijn, zijn hier mensen met ervaring die me misschien kunnen helpen.

Ik wil echt fysiek wég want precies die periode heeft R. zijn kinderen en ik weet nu al dat ik dan ga lopen moederen.

Dat pieterpad leek me wel wat. Kom je ook leuke mensen tegen lijkt me. Geen gedoe, sportief, niet ongezond (roken en zuipen lijkt me).

Een weekje zeilen is ook leuk maar........ ZUIPEN. En ik vrees dat ik dan denk ééntje, tweéétje, alles is verloren, doe er maar HONDERD. Ik ken mezelff.

Dus graag jullie tips en adviezen. Alvast dank.

Houtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Charlie, nu hoef ik niet zo te zoeken.

Tina, ik heb de inhoud van dat PB-tje toch niet verteld...............XXX

Gossie, dit is echt een dag om dankbaar voor te zijn. En dan loop ik weer te janken. Voel ik me alleen dan is het sniffen en heb ik een dag met een gouden randje zoals Tina zei loop ik weer te brullen..
Gewoon een zeurwijf dus die druppel. Typisch druppie hahaha. En hoe zit dat nou met die serre met zwembad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Waarom ge je niet met een groep mee?
Is veel leuker, je kan alleen zijn als je wilt, wil je dat niet, dan sluit je je aan.
En je hoeft toch niet bang te zijn voor jww?
Zelf ben ik al een paar keer alleen op vakantie geweest, en er zijn meer mensen
die niet drinken dan jij denkt hoor.
Als je wilt drinken doe je dat toch wel,
daar hoeft een vakantie toch niet de aanleiding voor te zijn?
Maar misschien denk ik er te makkelijk over, ik kan natuurlijk niet in je hoofd kijken.
Er zijn in elk geval genoeg leuke wandelvakanties te boeken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Houtje,

Leuk idee om te gaan wandelen op het Pieterpad...
Heb ik zelf ook eens gedaan toen ik nog gebruikte en dronk maar wel al naar de AA ging...
Ik was de hele nacht doorgegaan en belde zaterdagochtend om 06:30 degene die mij zou ophalen met de mededeling "dat ik me niet echt lekker voelde".. deze man zei me toen dat ik mijn hoofd uit mijn r**t moest halen en dat scherp om 07:30 bij mij voor de deur zou staan... heb ik de restjes maar opgemaakt en gewacht...en uiteindelijk ook maar ingestapt...twee dagen hel... echter voor mij was heel goed om te zien dat in welke toestand ik ook verkeerde niemand mij afviel of gek aankeek...meer een besmuikt lachen van sommige gasten maar daar kon ik de humor ook wel van inzien (achteraf)...

Maar dit terzijde...

Waarom vraag je je vriendin niet of zij zin heeft om te wandelen ?
Of vraag iemand van het forum ?

Love and peace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gaaf idee Houtje!
Heb ik ook altijd al willen doen.... :D
Jaaah!!! Ik kan nog jaaaaaren vooruit zo'n lange wanttodoo lijst!!!

Genoeg tips nu, zie ik!!
Succes! Zou het echt heel stoer vinden als je dat zou gaan doen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij gaan kleine Pippi en Pietje ergens de derde en vierde week op vakantie, meen ik begrepen te hebben???????????
Anders vind ik het wel een leuk plan, we kunnen ook het ADB pad lopen langs alle forummers die we kennen en waar we kan komen slapen :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...