Spring naar bijdragen

Maandag 30 juni 2008


water

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 132
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pieterpad, dat staat ook nog steeds op mijn lijstje, tenminste de route afmaken. Ik heb van Pieterburen gelopen tot roermond ofzo, ergens langs de maas, maar moet nog lopen tot de pietersberg, laatste loodjes dus.... Pieterpad loop je met het pieterpadboekje in de hand, daar staan ook goedkope overnachtingsadressen in, gewoon bij mensen thuis of goedkope pensions. Je slaapt en ontbijt er in principe alleen maar, en verder loop je en loop je en loop je en komt op allemaal interessante plekken. WIe weet wil ik wel een stuk meelopen iig van roermond naar Maastricht, dan heb ik eindelijk na 15 jaar het pad afgelopen, misschien zijn er meer die het leuk vinden... De hele route lopen kost je toch zeker wel een week of 4 dag in dag uit lopen (meer dan 500 km)

dus.. Houtje, als je echt wilt lopen en er zijn er meer die dat willen dan zie ik het wel zitten, ik ga mijn boekje maar weer eens opzoeken al is dat al erg verouderd. Het zuipen zal dan meteen ook geen probleem meer zijn. Een droog pieterpad!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...