Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 juli


An

Aanbevolen berichten

Mijn vriendin had zo'n rolstoel op Schiermonnikoog gehuurd voor haar moeder met de on-elegante bijnaam Kabouter Plop Roelstoel.

Ze zijn voor max 110 kilo en Caro, ik mag lijden dat jij geen 110 kilo bent, want anders wordt het echt een slavendrijversschema.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Carolien

Sterkte Houtje en ga nou eens NIET stofzuigen enzo, zorg eerst voor de pijn.




En ja, het is een MENS achter de ziekte en ondanks alles....


Hij heeft veel méér hulp hoor, maar deze is z'n begeleidster voor financieele zaken, administratie,etc middels het PGB.


En voor nood-oproepen.


Wat dus bijna mis ging omdat hij dag en nacht (ja letterlijk midden in de nacht) haar ging bellen.


Ze heeft nu een baby en houdt de boel wat af.


Dus zoekt hij weer een ander die hij te pas en te onpas kan inschakelen.


Ben dus bang dat hij mij daar nou weer voor op het oog heeft want hij heeft niemand anders.


Tja en daar past Carolientje dus erg voor op, heb m'n eigen leven, loopt lekker en dat wil ik graag zo houden.




Daarnaast heeft hij ook wel hulp voor de huishouding maar daar heeft hij verder niks aan, hij durft niet haar niet eens voor z'n beestjes te laten zorgn.


Verder Psych en MW, paar keer per maand.


Als een jaar of 40....



Jeetje Carolien, dit klinkt als iemand die gewoon hartstikke begeleidt moet worden, deeltijd of fulltime opname !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben Zoon zijn kamer aan het leegruimen, zijn oude buro is gesloopt (viel al twee jaar bijna uit mekaar) we zijn bij Ikea geweest pffffff buro uitgezocht gelukkig nog niet gekocht want we hadden precies de verkeerde hoek uitgezocht. Het is het buro ehhhh...... ik ben moet ik weet het niet meer. We hebben een nieuwe stoel voor hem gekocht, zo'n wiebelkruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zijn een stelletje onverbeten kwebbels, hoe kan ik nou op deze manier eens bijlezen? Heb het ene zinnetje nog niet gelezen of er staan er al weer drie. Poech en het is al zo warm. Heftig verhaal Carolien maar lief dat je nog zoveel gedaan hebt en nog doet. Houtje, paracetamol met codeine? Verder ben ik niet gekomen hier vandaag, sorry, ga mijn best doen. Heb wel een privee mailtje gekregen van de moderator dat het is overlegt en ik mijn hondje mag meenemen dus behalve een takke rug staat drup niets meer in de weg om te komen. Drup neem nou eens contact op over onze naam want dit is veel te verwarrend want zoals An al melde we hebben een Drup, Druppie en een Druppeltje en ik wordt bij tijd en wijlen allemaal zo genoemd. Vind het heel naar dat je niet reageert want anderen en ikzelf vinden dit heel verwarrend. De moderator wil de namen wel veranderen en vroeg me contact met je op te nemen maar dat heb ik al 3 keer gedaan en je reageert niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op www.veilingkijker.nl kun je alle tweedehandssites tegelijk zien. Je kan rechts aanklikken dat je gelijk de foto's wilt zien en ook kan deze site sorteren op het dichtste bij je eigen postcode. Wie weet hebben ze in de buurt iets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Pfffff het is warm zeg, ben net terug van een mega klus bij mijn pa, heb de hele keuken leeggehaald, schoongemaakt en opnieuw alles ingericht.
Ik heb zelf maar een mini keukentje, de keuken van mijn pa is zo groot als mijn huiskamer, maar een man alleen maakt daar natuurlijk niet zoveel gebruik van, zeker niet op zijn leeftijd.
Hij houd het allemaal best goed bij op zijn manier, maar hij wilde met mij toch wel een en ander wegdoen en opruimen.
En weten jullie wat het gekke is?
Ik werd zo vreselijk verdrietig, alles in het huis bij mijn pa doet mij natuurlijk aan mijn moeder denken, dus alle keuken spullen, (mijn moeder was een echte keukenprinses) deden mij zo aan haar denken.
Dus pa en ik wikken en wegen, mag dit weg? En zo van oh, weet je nog dit etentje en dat gezellige feestje. Kortom het was een hele klus, maar de grootste klus waren de herinneringen.
Ik heb er niet bij stil gestaan dat zo'n klusje zoveel op kan roepen.
Dus ik ben emotioneel een beetje uitgeteld, maar wel een goede dag gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach weet je Druppeltje, het is soms weg en dan komt het weer, gelukkig hebben wij het als gezin super gehad, ik heb een top jeugd gehad, alles kon en mocht bij mijn ouders, daarom is het wel verdrietig maar er zijn eigenlijk aleen maar leuke en mooie herinneringen.
Het enige verdriet is om wat is geweest en nooit meer terug kan komen, net zoals jij met je man eigenlijk.
Maar we kunnen ons gelukkig prijzen mooie herinneringen te koesteren, dat is bij velen onder ons wel anders.
Zo en nu genoeg overpeinzingen, ik heb om 18.00 een lichaamsmassage met reiki, gekregen als cadeautje van een vriendin, duurt twee uur, nou dus ik ga even douchen, jogging pak aan en richting Aalsmeer, tot later allemaal.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Tina maar het doet wel zeer en of ze jong was of oud, scheiden doet toch lijden. Vooral een moeder want je bent en blijft altijd een kind van je moeder. Als er ooit iets in je leven gebeurd gil je altijd om je moeder.........Toen mijn moeder op haar 68e stierf vond ik dat wreed maar toen mijn man binnen dat zelfde jaar stierf ging ik haar bijna haten omdat ze haar kind in de steek had gelaten. Ze is/was je moeder en jij blijft altijd haar kind. Ben ik erg verwarrend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, drupje gaat ook maar ff douchen wat helemaal geen zin heeft want als je jezelf afdroogd sta weer te zweten hahaha. Dan maar wat nasie maken en stoppen met slap kletsen. Alhoewel ik het wel meende naar Tina toe. Tot laters. Drup mag wel uitkijken dat ze niet door het putje glijd, lach niet want ik ben maar een scharminkeltje en hier niet voor verzekerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...