Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 juli


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen kameraden,

Water, ik weet dat je niet van die poppenkast houdt, maar toch een pluim!!
Een jaar en drie maanden is oprecht een felicitatie waard. Een goede stimulans om door te gaan!
Je hebt het toch maar geflikt ouwe Grunninger en het was geen eenvoudige strijd!!

Ga zo door, dan hoef ik me geen zorgen te maken.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftig Carolien. Goed dat je inmiddels sterk in je schoenen staat en hem toch afentoe min of meer toe kan laten in je leven maar ik kan me voorstellen dat het je emotioneel diep blijft raken.
Respect, je hebt een groot hart! Pfff....wat een triest leven heeft die man :(

Houtje, mocht je de wandelschoenen aantrekken en gaan Pieterpadden dan ben je hier welkom hoor :) Zal de pleisterplaats voor je inrichten en je blaren doorprikken :D
Heb veel gewandeld in mijn leven maar nog nooit een dagenlange tocht ondernomen....wil ik toch ook eens doen :rose: 't zou wat zijn, zo'n adb/pieterpad combi :) Dan moet er wel zich wat manvolk voor aanmelden hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi zo Caro, je weet, ik laat me ook makkelijk claimen, maar zet wel tegenwoordig makkelijker de deur op het nachtslot. En de brievenbus aftapen met ducktape en de telefoon op de beantwoorder zetten :D:P:$.

Zo, Zoon heeft zijn twéé onvoldoendes (gemiddelden) nl. een 4,9 voor geschiedenis weggewerkt met een 7,0 voor zijn proefwerk gisteren en staat nu een 5,8 wordt een 6 op zijn rapport. Voor aardr. kunde stond hij een 5,4 en daar heeft hij een 7,1 gehaad en dat wordt ook een 6. Joepie een rapport zonder onvoldoendes, anders kan hij vertrekken naar de havo.
En hij wil dolgraag op het tweetalig VWO blijven (eigen keus hoor) Niets mis mee begrijp me niet verkeerd, maar het opzwepen deze week heeft dus donders goed geholpen. Jippie !!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, gefeliciflapstaart met je 15 maanden!!!! Ha, waar een nuchtere Groninger al niet toe in staat is B)
:heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light:

Ben benieuwd hoe Marjo's buurtfeestje is verlopen vannacht :o
Heb vanmorgen weer mee staan huppelen met Nederland in Beweging zonder bekaf af te haken ...hum, het gaat dus de goede kant op! Vanmiddag nog ff een klein klusje maar ik ga toch echt de zon en het liefst het water in...schandalig, nog niet een keer gezwommen dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben er echt blij om, hij heeft het zo vreselijk naar zijn zin met zijn klasgenoten en vrienden, en het is waar, het kind leert vreselijk makkelijk, maar dat is ook een nadeel, hij weet niet echt goed hoe hij moet leren. Hij heeft op de basisschool erg zitten onderpresteren, en nu blijkt dus wel, dat hij makkelijk een ruime voldoende kan halen, maar hij heeft wel de coaching nog nodig bij het studeren die ik nu heb gegeven.
Jaaaaaaaa, je kan ook zeggen laat maar gaan, eigen verantwoordelijkheid, maar dat kan ik gewoon niet, en vind ik ook jammer van zijn capaciteiten.
Tweetalig VWO is trouwens tegenwoordig niet echt een uitzondering meer, veel middelbare scholen bieden het gaan, en op de school van Hansje zijn er 110 leerlingen dit jaar gestart. Ze hebben allemaal een test gedaan vóór ze aangenomen werden en een (pittig) gesprek, de ouders ook die moeten er ook achter staan. Er is zelfs een klas met tweetalig gymnasium, pfffffff....... daar zitten ook kinderen in van 11 die één of meer klassen hebben overgeslagen. Maar het is géén brugklas, je kunt dus niet "switchen" daarna, als je het eerste jaar niet haalt, pas je blijkbaar toch niet in het profiel en ga je naar een gewone brugklas havo/vwo. Voor de duidelijkheid: jaaaaaaaaaa ik ben er trots op dat Hansje dit kan, maar neeeeeeeeeee, ik vind het belangrijker dat hij leuk leeft en leuke vrienden heeft en gelukkig is. De school maakt me dan niet zoveel uit, maar Hansje wil dit vanaf groep 6 al !!!!!!! En hij kan het dus, en dat is heerlijk, ik ben gewoon ff heel erg blij en trots.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooh, Houtje dat Pieterpad komt helemaal niet in de buurt van Eindhoven idd...stom, er lopen wel wat routes door Eindhoven maar die niet dus. Misschien dat we zaterdag eens kunnen peilen of er belangstelling is om met meerderen te gaan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Carolien

Mag ik dan ook mee in m'n scootdebieltje?
:P

Ha, natuurlijk! Plakken we een aanhangertje aan vast voor de proviand :D Is het een off the road scootdebieltje? Zoniet dat maak ik er wel een off the road van...paar flinke banden eronder en opvoeren ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien, sterkte voor als hij bij je langskomt :present:

Verhip, ze zijn er dus wel off-the-road scootmobielen...je kunt ze huren zag ik net :) Speciale banden en wat krachtiger motortje.
Pip, kan jouw naam er nu ook bij geplakt worden zaterdag? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...