Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 juli


An

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. Ik hoop dat jullie allemaal lekker hebben geslapen!
En lekker genieten van het mooie weer vandaag en dat we een heerlijke lange mooie zomer hebben.
Een 'droge' zomer! De spanning loopt behoorlijk op voor mij. Eerst vrijdag om 18.00 uur kan ik zeggen: 'ik heb vakantie' en dat lijkt nog een eeuwigheid te duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

... en... Jackson heeft zich aangemeld, welkom ! Ik hoop dat DRUP en Jackson zich thuisvoelen bij ons.

Zo nu ga ik eens wat doen, lang genoeg bezig geweest met wakker worden.

Groetjes en tot vanmiddag maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Soothe,
nog van harte met je verjaardag! :musicnote::present:
Een mijlpaal in dit geval, maar je bent zo jong als je je voelt!

Water,
15 maanden droog!!!!!!
:rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon:

Verder laat ik het hierbij, ik spring zo in de auto naar het werk!

fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaaa, ik heb ook een stemmingsstoornis, gelukkig niet zo erg als je ex, en kan me beide kanten zo goed voorstellen. Je bent natuurlijk ook ongerust, het is een MENS waar je als medemens om geeft.

Ik weet niet zo goed wat te zeggen, alleen 1. schrijf het van je af (bij deze gedaan) en 2. laat het los, hij is voor zijn eigen leven verantwoordelijk.

Overigens vind ik een páár uur per maand hulp wel erg weinig voor iemand die blijkbaar zo ziek is.

Triest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik even mekkeren?

Ik heb weer (of nog steeds) zoveel pijn, dat ik er 's nachts weer wakker van wordt. Blèèèèèèèh.

En ik ben verkouden, bij elk hoestje, niesje of kuchje, lijkt het alsof mijn arm er van af valt (weer). Ik baaaaaaaaaaaaaaaal als een stekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik heb me verslapen, om 10.30 een afspraak, nou dat gebeurd me nooit.
Komt natuurlijk omdat ik niet in slaap kon komen om 3 uur was ik nog wakker.
En ik ben al niet de snelste smorgens, oh een lichtelijke stress, ik bel maar dat ik een 1/2
uurtje later kom.
:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een soort "thuiscoach" en die is deze week weer terug van vakantie, hoe zeg je dat, een iemand die komt niet in in huis helpen maar wel helpen met alles waar ik tegenaan loop structuren en helpen dóórpakken en soms ook niet. Ik loop soms erg tegen de dagelijkse dingen aan, zoals koken, mijn huis opruimen, de kinderen coachen met huiswerk en proefwerken, dan is mijn (vrijwilligerswerk) echt een uitje soms van de beslommeringen hier in huis.

Verder (sorry) heb ik ook nog gewoon een hulp, en poetsen we op donderdag twee uurtjes samen, en dat is heerlijk. Ik heb van de week alles alleen gedaan, en de bedden verschonen en zo is toch wel erg lastig. Het is wel alleamaal gelúkt en daar ben ik trots op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En jaaaaaaaaaaa ik maak het de kinderen vaak wel erg makkelijk, ze hoeven relatief weinig te doen, helpen met tafeldekken en afruimen en afwassen (om de beurt) af en toe een boodschap doen. Maar ik moest vroeger toen ik 11 was thuis koken, strijken en boodschappen doen en ik vond dat zó vreselijk, dat ik nu doorsla naar de andere kant. I know, i know. Dus ze kunnen hun bed niet zelf verschonen. Mijn schuld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je, niemand ziet aan me dat ik het vaak zo moeilijk heb, en dat wil ik eigenlijk ook niet. Dus altijd maar weer proberen het zelf te redden.

Maar goed, ik heb aan de bel getrokken bij de huisarts, en terugverwezen naar het ziekenhuis, die gingen overleggen met de anesthesioloog (pijnbestrijding) en al teruggebeld, ik krijg 22 juli a.s. om 8 uur 's morgens (yoechei !!!!!!) weer een injectie met cortisonen (een epiduraal weer, dus ben er dag mee zoet). Moet ff iemand regelen om me te brengen (R.) en te halen (vriendin X) en gelukkig zijn de kids dan op vakantie dus kan ik gewoon in bed gaan liggen en slapen. Ik was vorige keer ook bek-af. En meteen de huisarts gebeld, morgen kan ik terecht voor een afspraak over de pijnbestrijding, ik heb zo'n gevoel dat ik tot 22/7 weer aan de morfine moet. Maar dit is ook geen doen. Sorry voor de mensen met nog heftiger pijn, maar ik kan er niet tegen om 3 x per nacht wakker te worden van de pijn dan ben ik 'smorgens geen gezellig mens ook niet voor de kids.

Kaaaaa,
Ik denk inderdaad dat je ex je gaat claimen, uit nood natuurlijk. Je kunt het hem niet kwalijk nemen, en de vorige keer was natuurlijk ook een verschrikkelijke toestand maar je kunt alleen maar jezelf "wapenen" en terugverwijzen naar de juiste instanties. Natuurlijk kun je hem aanhoren, maar daarna zeggen dat dit niet jouw probleem is, en dat hij het echt zelf moet oplossen met zijn eigen hulptroepen. Moeilijk!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...