Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 juli


An

Aanbevolen berichten

Eerst maar eens wat slingers ophangen.

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P Rudy,
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P 5 jaar en 10 maanden : WOUW !
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P Water,
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P 1 jaar en 3 maanden : Fantastisch !
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P Albertina,
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P een half jaar : Van harte !
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P Visje,
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P ook al een half jaar : Proficiat !
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie middag allemaal,
Gewerkt, vrije dag genomen voor volgende week dinsdag en de hele week van de 21ste, een schrijfblok voor mijn registratie gekocht en een boek van Tess Gerritsen, gezweet, gedut en nu zit ik te bedenken wat ik ga eten. Iets met weinig werk aan, dat wordt dus rauwkost en er is nog een restje rijst.
Over 5 dagen zie ik een flink aantal forumgenoten. Spannend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heerlijk bij het water gelegen, turksbrood, olijven, feta, komkommer, tomaten, radijsjes en heel veel sapjes/water mee in de koelbox.
Dus liggen luieren, zonnen , zwemmen, eten, lezen, slapen en af en toe even een wandeling met het hondje. die trouwens vertikt om samen met mij in het water te zwemmen.
Mijn vorige hond was niet bij me weg te slagen maar deze heeft echt zo iets van....ja DUH...ik ga ECHT niet met jouw samen zwemmen en verstopt zich in de struiken.
Verder is ze wel heel aanhalig maar DAT gaat haar te ver.

Op de terug weg zat een koud biertje zich in mijn hersenen te wurmen en toen ik mijn man daarvan op de hoogte bracht zei hij..........j.a dat dacht ik dus ook aan........................................
















Maar een seconde later...toch doen we het maar niet hè! Brrr stel je voor hoe je je dan voelt met DEZE hitte.
En daar kon ik hem alleeen maar gelijk in geven.
Ik ben ijskoffie aan het maken....tja moet toch op 1 of andere manier 'zondigen'...twas zo'n mooie dag.
Gek hoor die behoefte aan slechte gewoontes!:huh::angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oow, Safi het flitste net ook even door me heen toen ik terug op de fiets van een klus kwam. Vanmiddag wel goed gedronken maar van cola, wat ik normaal nooit drink, krijg je alleen maar méér dorst :huh:
Zit nu aan de Spa-appel, is ook lekker fris en ongezoet. Tsja, het is zo belangrijk om ipv dat koude pilsje meteen alternatieven te bedenken, zal bij warm weer wel vaker door mijn hoofd gaan. Gelukkig zat er geen gremlin achter dus ik heb nogal snel om kunnen schakelen.
Het gaat nog steeds goed hier met de voorradige energie en ik heb een fijne dag gehad! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weinig, reacties vandaag, ach ja iedereen zit in de tuin of is op wandeling, nu, ik mezelf weer eens laten gaan, ben naar de winkel geweest en heb weer eten voor honderd man gekocht, da's mijn ergste verslaving, ik hou ontzettend veel van de keuken, kom ik daar , ik koop zoveel als ik kan dragen, dus sta me toe jullie te zeggen dat ik verder netjes in de afspraken loop, greetz, Jo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja goed hè Har dat we onszelf gelijk weer kunnen corrigeren...dat is wel eens anders geweest dan was de gedachte ook de daad.
Tegenwoordig kan ik dat 95% weer omschakelen zonder al teveel gremlin gevoelens.
Eigenlijk heb ik die tegenwoordig alleen nog maar in gezelschap van anderen.

En ja het is inderdaad een kwestie van alternatieven zoeken.
Soms vind ik het jammer dat de meeste sapjes zoet zijn, maar dan haal ik weer eens wat tomatensap en dan is dat ook weer opgelost.

Wannes geniet van je inkopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja, nog meer slingers nodig :$

Rudy OMG!!!!Megaprestatie B)
:heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light:

Tina, yes back on track...1 maand!!
:heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light:

Tina, je doet me met je gebeurtenis vandaag terugdenken aan wat ik goh....inmiddels 25 jaar geleden (over 2 dagen) na de dood van mijn moeder heb meegemaakt. Toen mijn vader ook meegeholpen met het 'kuisen' van herinneringsvoorwerpen. Dat zijn dingen die je nooit vergeet :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi, oooooh dat half jaar klopt allang al niet meer hoor:huh:
ik zou as zaterdag 2 maanden op weg zijn, maar met twee uitglijders tussendoor, en niet van die kleintjes ook nog, tel ik maar ff niet meer. Wordt daar zo moedeloos van. Ik zal mij gelijk van de mijlpalen lijst afhalen.
Ik had het me een partijtje moelijk vanmiddag, het duurde tot ver na het eten, en chagarijnig!
Maar goed, het is nu over, tenminste, ik wordt af en toe een beethe horendol, al die koters de hele dag over de vloer. Morgen maar naar het zwembad, dan zij ze even eruit. Nu eerst ff koffie zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suffertje weer niet alles bijgehouden. Jullie ook allemaal de felicitaties met een dikke knuffel van de enige echte.

Hahaha Carolien, als wij het water in gaan duiken wie komt ons dan redden? Onze magere Har? Die glibbert al meteen in mijn broekzak. Adam? Die glijd ook met zijn zware rugzak meteen naar de bodem. Nou dan zal mijn hondje van 4 kilo ons mooi moeten redden, arm gebitje.........Ach dan plonzen we lekker de hele zomer door met verf en al.

BB wel koffie langs de lijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JA druppeltje, soms een grote sterke kei, en soms een klein kiezeltje die met het verkeerde water weg stroomt. Na ja , ben nu weer een aantal dagen onderweg, moet hier weer ff doorheen.
ik loop ff naar dochtertje , zit met een bloedend teentje in de soda.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee luitjes, heel erg bedankt voor de feli's, het is :heart:verwarmend! En jullie ook allemaal een Big Thumbs Up voor alweer een droge dag. Zelf tel ik al niet meer zo erg, dus ik was het een beetje vergeten, maar dat is GOED want dat betekent dat het niet-drinken net zo'n gewoonte aan het worden is als ooit het wel-drinken. En dààr ben ik me blij mee...

Speciaal voor Marjo nog even een update op de vorderingen: het houten frame is ook af, nu nog wat dwarsliggers en dan het plaatwerk (en de rest van de tuin... :huh: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Affijn de mooie tweedehandse zijn ook 175,00 euro en voor 50 euro de- en monteren en transporteren (de plaat is waanzinnig groot en past net in mijn achterbak maar zat nu keurig in karton)..... en ach, we moeten het toch ergens aan uitgeven????

(p.s. ik had Zoon een nieuw buro beloofd als hij zonder onvoldoendes overging en dat gaat-ie, hij heeft zijn twee onv. opgehaald naar zessen). Hij is helemaal in zijn sas en ik ook. Bekaf dat wel. Kramp overal dat wel. Ik ga een uuuuuuuuuuuuur douchen onder een koude kraan.

Doeiiiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro, Borderline is zo'n moeilijk te bevatten ziekte. Ze zuigen je leeg, gewoon helemaal leeg. Kijk uit meis want voor je het weet ben je ook op. Dat hoef ik je niet je vertellen want je bent niet voor niets van hem af. Jij zelf en de kinderen zijn nu het belangrijkste en laat je niet door die spiraal meedraaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...