Spring naar bijdragen

Woensdag 2 juli


drup

Aanbevolen berichten

Goede morgen / nacht allemaal!

Ik begrijp, als ik de berichten onder dinsdag 1 juli lees, dat een aantal namen op deze site vragen oproepen. Ik denk dat dat allemaal wel meevalt.

We zijn allemaal verslaafd (geweest) aan die vloeistof!

:wine:

Ieder zijn eigen naam, die plaatjes ervoor zijn niet voor niets uitgevonden toch?!

Druppeltje: Ik heb niet gereageerd omdat ik gewerkt heb en nu pas weer de site bezoek. Daarnaast heb ik geen enkele van jouw 3 berichten terug kunnen vinden!

Nu ga ik m'n mandje in, lekker tukken en ontzettend trots op mezelf dat ik weer 24 uur zonder heb gedaan!

Leven en laten leven!

Drup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou en ik ook nog een bericht pfoeh geen blij begin van het woensdag draadje, kan niet slapen zeg, liggen woelen en draaien en toen ik een beetje wegviel ja hoor een mug......
dus er maar weer uit en mn slaapkamer gesprayed, sigaretje roken en zo nog maar even wat uurtjes pakken.
Hoop morgen eindelijk beetje fijne dag te hebben, ik blijf het gewoon proberen, wie volhoudt die wint toch !!!
Ik hou het in ieder geval droog, en ga nu in bed aan iets fijns denken !!
Toedeloetjes en de groetjes dagdag
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

hier nog een slapeloze, gisteravond naar de masseur geweest en op de bank in slaap gevallen,
met als gevolg dat ik nu klaar wakker zit te wezen.
Beetje raar taalgebruik, zit te wezen:o.

Tjee, meneer drup wat een wonderlijke binnenkomer, mag wel wat vriendelijker hoor!

Ik ga toch nog maar even naat bed, een beetje vroeg om nu al op te blijven.
Voor de vroege opstaners die moeten werken vandaag, sterkte, het wordt namelijk erg warm, wat
mij betreft te warm.
Het is ook nooit goed hé, hihihi.
Fijne dag allemaal.
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen!

Jackson, uiteindelijk help je jezelf. Maar er zijn wel vele manieren om wat hulp bij het jezelf helpen te krijgen. Doe je de internet-behandeling van AdB al? Kan er nu niet zo op ingaan want ik moet aan 't werk. Sterkte man!

Inderdaad Tina, warm... in mijn hoekje van NL wordt het vandaag 33 graden, zeggen ze! Ik ga wel op de motor heen en weer, dan heb ik er ook nog wat aan. 't Zal vanavond wel weer heftig gaan onweren...

Besteluiden, maak er een fijne dag van voor jezelf en hou vol hè! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen :)
belooft ook in belgie een warme dag te worden , vandaag schilderen krijg ik gelijktijdig een gratis bruin kleurtje
jackson zou je kunnen proberen niet teveel in dialect te schrijven aub want ik begrijp jou niet goed ;-((
zo mensen ik ga mij lekker nat maken , van buiten maar niet van binnen tenzij met water ( neen niet diene water :-)) koffie en heerliujke ice tea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Tja, dat wordt waarschijnlijk een warm dagje. Eerder zou ik dan al bij het opstaan hebben gedacht: was de dag maar weer voorbij. Ik kan niet tegen warmte. Maar nu ben ik blij aan deze dag te mogen beginnen. Straks naar Apeldoorn voor de deeltijdbehandeling en vanavond naar NA. Ik heb er zin in want ik realiseer me dat ik door aan mezelf te blijven werken alleen maar energie krijg.
Overigens is die deeltijdbehandeling bijna afgelopen. Vandaag, vrijdag en dan nog maandag, daarna is het gebeurd. Gelukkig heb ik mijn weg gevonden binnen AA en NA en er volgt nog een jaar lang nazorg van Tactus, wat inhoud: 1x per week een avondje bij elkaar komen om een vinger aan de pols te houden.

M'n schilderen heb ik weer aardig opgepakt. Een jaar lang heb ik zo goed als niks gedaan, maar ik heb nu een werkschema opgesteld en ik moet zeggen dat als ik me daar aan houd het prima werkt. Schilderen is ook werk. Als het te vrijblijvend is laat ik het snel verslonzen. En daar erger ik me dan weer aan, gevolg: ontevredenheid en geen zin meer om daar wat aan te doen. Negatieve spiraal dus. Regelmaat, structuur en dat wat dat oplevert, is wat me op de been houdt.

Ga dus welgemoed beginnen vandaag. Iedereen een fijne dag gewenst.

Groetjes, Koh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een goeie morgen, hier gaat het al wat betrekken dus zal het onweer wel wat vroeger komen dan in de rest van het land.
De wind is eigenlijk ook best wel fris dus aangenaam.

Ik ben meteen weer weg, werken! en spreek jullie vanmiddag weer!
zweten mag, water drinken mag, douchen en zwemmen mag, maar verder houd ik het weer droog vandaag! een koud pilsje voegt niks toe, dan liever een icetea met citroen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggel :) Lekker geslapen, laat de dag maar beginnen B)
Dilemma, wil graag gaan zwemmen in de natuurplas maar daar moet ik een uur voor fietsen en aangezien het weer om gaat slaan lijkt me dat niet zo'n goed plan :huh:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan zwembaden? Hier nog geen 2 km vandaan kan ik terecht in het lokale zwemparadijs maar dat zit natuurlijk bomvol met drukke pubers en vanmiddag komen daar nog complete gezinnen bij. Het grasveld is niet zo groot dus je ligt hutje mutje. Arggg...wil de zon en het water in maar niet ten koste van mijn gemoedsrust.
Hum....eerst nog maar een senseo, misschien besluit ik wel om wat langer onder de douche te blijven staan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ook van mij een goede morgen hoor! :D

Ik ga zo nog een ochtendje naar de moestuin voordat het weer omslaat. Hier in Noord-Holland zou dat als eerste gebeuren, daarna pas de rest van het land.

Har, staat half Nederland niet in de file in Frankrijk op het ogenblik? Maar misschien zijn bij jullie de schoolvakanties nog niet begonnen.

Zelf hoef ik na vandaag nog maar 1 weekje werkelijk te werken. Daarna heerlijk VIER WEKEN VRIJ! :D :D :D

Prettige dag allemaal en we houden het vandaag ook weer droog. Binnen dan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jackson, ik hoop dat je aan je ingeving om iets aan je drankprobleem te doen gaat toegeven en nee, je hoeft je niet te schamen dat je dit onder invloed geschreven hebt. Luister maar naar dat stemmetje wat zegt dat je wilt stoppen, dat is veel beter dan naar dat andere stemmetje te luisteren van wat wij een gremlin noemen, dat duiveltje wat op je schouder zit en zegt neem er nog maar een.
Welkom hier dus :) We zijn er om elkaar te helpen....ben benieuwd hoe het je vandaag vergaat.

Caro die slang van jou is écht een kreng :o dat heb je mooi in een plaatje weergegeven!

Drup, ik ben het met de anderen hier eens. Even nog ter informatie, je kunt je username veranderen door Tactus een Pb te sturen...je hoeft alleen maar op de naam te klikken:
http://forum.alcoholdebaas.nl/...cfm?catid=11&forumid=1

daarna moet je op het slotje klikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff, gelukkig maar Tina. Maar wel vervelend dat je toch naar gedroomd hebt. Hoop dat je je dag er niet teveel door laat beïnvloeden. Eerst maar weer goed wakker worden. Fijne dag.

En Pip, voor jou hetzelfde.

Ik ga aan de slag. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Drup meld zich ook want die is gewoon doorgegaan met ademhalen. Het wordt zeker een mooie dag maar ook omdat jullie er zijn.

Druppel, ik vind je reactie helemaal niet aardig. Kunnen we dat nu niet gewoon oplossen als 2 volwassen mensen of gaat dit touwtjetrekken worden om een naam? Omdat ik hier al zo lang ben wil ik mijn eigen naam graag houden, mede omdat onze lotgenoten hier aan gewend zijn. Ik wil best wel de mindere zijn en mijn naam veranderen maar vroeg alleen aan jou of we dit samen konden oplossen en dan krijg ik zo'n reactie.

Zucht, zulk mooi weer, zo'n lieve mensen en iedereen moet zich nu gaan inspannen wie nou drup, druppel, druppie of druppeltje is. We kunnen ons beter inspannen om van de drank af te blijven, daarom zijn we hier. Zucht........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Pfff, net alles gelezen en u alweer alles kwijt.... Dat hoofd!
Moet straks met zoon naar de tandarts, er viel eergisteren een melkkiesje uit zijn mond, zonder dat die loszat! Afgebroken dus....

Vanmiddag zou ik samen met hem en een vriendje gaan zwemmen.... willen ze naar de blauwe Golf in Leeuwarden, echt een binnenbad dus. Nahh... Dan neem ik wel een boek mee en ga op het veldje liggen... Tussen de pubers! :D

Morgen een tent uitzoeken! Yes!!

Geen weer voor astma-lijders nee! Rustig aan Pip en maar een beetje binnen blijven dan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Adam en Carolien.

Har, spring gewoon hget stadswandelpark in daar zijn plassen genoeg en kun je meteen een mooie waterlelie jatten.

Pip, doe rustig aan als je astma hebt want het zou wel eens erg benauwd kunnen gaan worden met het oog op het komende onweer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, is crocodile dundee niet een beetje jouw tiep? Misschien dat je over hem dan kunt dromen de volgende keer ;)

Drup(peltje) wat je boek betreft was maar een grapje omdat we het over 'overlezen' hadden maar ik ben natuurlijk wel benieuwd hoe het daarmee gaat. Misschien hoor ik dat zaterdag wel van je. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Adam, WATER hebben we al, haha.
Ben al een tijdje aan het lezen, er gebeurd hier zo veel.
Blijf ook weer niet lang hier want ik moet WEER weg. Ik tel de laatste dagen, ik wil
VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wacht eens even, weg humor, dit gaat echt niet goed. Als ik het nu goed begrijp is er ook een drup en ik heb mijn verzoekjes naar druppel gezonden dus dan kan het idd zo zijn dat drup ze niet heeft ontvangen maar druppel dus niet reageert. Alhoewel ik de reactie van drup niet aardig vond wil ik dan toch mijn excusses aanbieden. En herinner me nu opeens dat druppel als avator een appel had. Nu word ik niet gek maar echt een vliegtuig wat dit kan niet vind ik. Hoe los ik als enige echte dat nu op? Tactus wil de naam wel veranderen maar de ene reageert zo en de andere helemaal niet. Ik ga brandnetelthee zetten......hahahah maar ben niet blij........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...