Spring naar bijdragen

Woensdag 2 juli


drup

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nog wakker.......
Vandaag een gesprek gehad met mn begeleider en die adviseerde me om vitamine b te gaan slikken, dat ik dan weer beetje fit zal worden. Vind het wel een beetje strange dat tijdens mijn on line sessie van de Brijdersstichting dit niet geadviseerd is, maar goed.
Leuk nieuws is dat hij vertelde dat mn oogwit weer echt wit is, het schijnt dat mensen die veel drinken erg geel oogwit hebben. In ieder geval weer beetje sprankeloogjes !!
Morgen (of eigenlijk vandaag al) 4 weken droog. Gelukkig gaat de tijd nu wat sneller, de eerste dagen leken voorbij te kruipen !! En zaterdag een hele maand, joepiejoepie !
Vanavond had ik wel echt heel erg veel trek, ben in bed gaan liggen, de trek uitzitten, paar uur geslapen, was erg zware trek, had het echt moeilijk hoor, dacht effe dat ik echt als een robot naar de supermarkt zou gaan pfoei, ben blij dat het wederom gelukt is om droog te blijven.
Moet er niet aan denken trouwens om met dit weer brak met een kater binnen te zitten, tjeemig de peemig wat ellendig !!!
Dus morgen iig lekker naar buiten, en verder hopelijk een beetje hobbieen en wat zaakjes regelen. relaxed, rustig aan, heeeeeeel fijn !!
groet, x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou het is vandaag 3 juli en het gaat goed
gister echt helemaal niets meer gehad
a*trots*
maar voel me nou zwaar depri enzo
ik heb geleerd denk niet vooruit maar neem je gewoon voor: vandaag drink ik niet!
morgen boeit niet maar vandaag niet
en dat iedere ochtend dat ik opsta!
bah voerl me belaberd wil weer naar bed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...