Spring naar bijdragen

Woensdag 2 juli


drup

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, ff snel gescrolled, bijlezen is wel veel werk nu.
Vanmorgen al om 8.15 in de auto op weg naar het strand. 4 moeders en 14 kinderen!! Het was erg gezellig. Jammer dat we om 12.30 weer wegmoesten, we zaten net in de auto toen het begon te hozen!!!
Verder weinig nieuws te melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Drup, Druppel en Delaatstedruppel,
Als ik op een forum zou komen en merken dat er al een variant op mijn gekozen alias is, zou ik zo spoedig mogelijk de moderator vragen om een andere alias te mogen gebruiken om bij alle deelnemers verwarring te voorkomen.
De emoticons van een glas bier en een glas wijn gebruiken wij niet, omdat dit voor ons soms kan triggeren.
Helaas is het zo dat "verslaafd geweest" niet bestaat. Je kan wel wat aan je verslaving doen, nl. stoppen en die eerste niet meer nemen.

Adam,
:)

Jackson,
Als ik je bericht van 3.34 vannacht lees, is het je idd niet gelukt om je in te houden. Mij lukte het stoppen met drinken aanvankelijk ook niet. Ik ben in behandeling geweest bij de Bouman, teruggevallen en hier tijdens de internetbehandeling en flink aangemoedigd door de forummers gestopt.
Dit forum heeft een enorme kracht bij het hele stopproces. Ondersteuning en begeleiding met eventuele medicatie kunt je vinden bij de instellingen voor verslavingszorg, internettherapie en je huisarts. Het stoppen zelf moet je natuurlijk wel willen.
Ik wens je veel succes.

Woman,
Ik heb o.a. problemen met slapen en wordt de laatste nachten ook zeer geplaagd door muggen. Een hele verzameling bulten, verspreid over mijn lichaam, is het resultaat.

Albertina,
Mocht je zolang bij de masseur op de bank liggen? ;)

Water,
Ging het lekker op de motor naar het werk?

Caroline,
Ik heb 's morgens echt een uur en een wandelingetje nodig om wakker te worden.
Nijdige slang heb je gemaakt. Brr, die wil ik niet tegenkomen.

Blacky,
Jij zit nu zeker veel aan 't zeetje?

Wannes,
Jij gaat goed.

Kohtje,
:)

Tapas,
Lekker gewerkt?

Har,
Als je op het grasveldje gaat liggen, word je ook nat, maar niet fris.

Pippi,
Iedereen mag het bij deze warmte rustig aan doen, vooral diegenen met luchtwegenproblemen.
Het eerste wat mijn bazin zei vanochtend, was goeie morgen en dan doe het rustig aan.

Albertina,
:)

Floortje,
Dat zijn goeie vooruitzichten.

Aura,
Hoe gaat het tegenwoording. Slik je nog trouw de Refusal?

Marjo,
Is het goed gegaan met zoontje bij de tandarts?




Noot: dit bericht moest nog niet geplaatst worden, want ik ben pas bij pagina 3. Het vervolg volgt nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dus ook nog een beetje nieuw en weet nog niet hoe alles werkt, ik wilde ook een pb'tje sturen zodat iemand die niet on-line is dat later kan lezen, ben inderdaad blond, dus niet zoals mijn icoontje maar weet echt nog niet hoe dat moet, aan de andere kant heb ik niet veel tijd besteed aan het ontdekken daar van omdat ik steeds maar blijf lezen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai!!

Heb het smoordruk gehad! :D
Nee hoor, ben gewoon net als jullie zó zenuwachtig voor zaterdag!
Vanochtend in de wachtkamer bekeek ik de mond en de kies van zoon nog eens goed... En kreeg sterk de indruk dat het allemaal wel eens mee kon vallen. Dat bleek, de kies was keurig gewisseld en het puntje van de nieuwe kwam al mooi tevoorschijn.... :$ Word i nu ook nog zo'n overbezorgde moeder?!! :P Nog even de stad in geweest voor een ijsje en wat afgeprijsde artikelen... Zucht! ;)
Daarna naar huis om te eten en vriendje op te halen.... De hele middag lekker in het zwembad gelegen en van de glijbaan geroetsjt... Nog een flink stuk in m'n boek gelezen, en ik had blijkbaar zo'n vertrouwen om ook nog een uiltje te knappen... Werd wakker gemaakt door 2 spetterende jongetjes :P
Terug naar huis en de pizzeria gebeld (we eten nooit pizza ivm de enorme hoeveelheden histamine waar dochter niet tegen kan, dus dit staat altijd hoog op het lijstje van zoon..), maar die bleek op vakantie.. GRRRR!!!! :angry: Terug naar de stad en bij de c100000 een paar lekkere diepvriesdingen gekocht... Heerlijk opgepeuzeld onder de parasol terwijl het begon te stortregenen (goed voor alvast het vakantie-tent-gevoel... Hou vast!!). Vriendje blijft slapen, dus zal zo de bedden verslepen. het is hier nog voor geen meter afgekoeld, dus ik zal eerst de koelkast eens ontdoen van één oft ander spaatje!!!! :P

Kom straks nog wel even loeren, moet bekennen dat ik snel heb kunnen scrollen... Hoop dat iedereen het wat uitgehouden heeft in de hitte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sonja,

Als je links in het menu op "home" klikt kun je bovenaan op "gebruikers" klikken. Nu zie je de namen van forummers die online zijn. Rechts van hun naam zie je een slotje. Als je op het slotje klikt kun je een pb sturen.


Als iemand niet online is kun je dat volgens mij als volgt doen (heb ik zelf nog niet gedaan, dus niet uitgeprobeerd):

Klik bovenaan op "zoeken". Nu zie je onderaan een alfabet tevoorschijn komen. Klik op de eerste letter van de forum-naam en zoek die naam op. Nu zie je weer het slotje achter de naam staan waarmee je een pb kunt sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann,
Ik hoop dat je niet gesmolten bent onderweg.

Adam,
Stoppen met alcohol is een goedkope en vooral gezonde verjongingskuur.

Marieke,
Een dure, gerestaureerde eetkamer waar je trots op mag zijn.

Blurry,
Slecht slapen hoort bij deze temperatuur en is toch wel een slappe smoes om een glas te drinken.

Houtje,
Mijn katten gaan altijd in het bakje achterop de fiets. Wel stevig vastgesnoerd. En als je langzaam fietst, kun je goed de hobbels ontwijken en krijg je het niet zo warm.

Geer,
Je komt hier voor jezelf en daar is het forum ook voor bedoeld. Je plukt eruit waar je wat mee kan doen en de rest scroll je lekker voorbij. Ik vind het fijn als je van tijd tot tijd komt melden hoe het met je gaat. En het gaat zo te lezen prima met je. Krijg je al het gevoel dat je jezelf het allermooiste cadeau hebt gegeven?

Pippi,
Ik had kleding in twee maten. Ik ben, o, zo blij dat ik van dat pijnlijke gedoe af ben.

Albertina,
Toch vond ik de opvliegers veel minder erg dan mijn maandelijkse stonden. Dat duurde meer dan een week, ik was altijd minstens 1 dag ziek thuis, veel bloedverlies, waardoor ik slap op de benen stond, veel pijn. Oefenweeën noemen ze dat :wacko:. Nou, bevallen was een stuk minder pijnlijk en duurde maar 2 uur en daar kreeg ik dan ook nog een grote beloning voor. De eerste keer een pracht van een jongen en de tweede keer een pracht van een dochter.

Geer,
Ik ken twee mannen die idd last hadden van opvliegers rond hun 50ste.

Trees,
:)

Har,
Ik vind ze alledrie best leuk. Laat het afhangen van het weer, zou ik zeggen.

Ziza,
Kan je zeggen dat die droom me sterkt in het niet drinken.

Charlie,
:)

Sonja,
Als je rechtsboven een bericht van degene aan wie je een pb wilt sturen op het slotje klikt, wordt een tekstvenster geopend (bovenin kun je nog even controleren of het de juiste persoon is). Je tikt je bericht en verstuurt het.


Zo mensen, wat hebben jullie veel gekletst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja visje, wilde eigenlijk nog wat vragen maar realiseer mij nu dat dat later ook wel kan, moet namelijk even stoppen, heb heel suf mijn kap van mijn auto open laten staan, geen rekening gehouden met die stortbui en we zijn nu nog druk bezig met water wegzuigen en droogblazen, moet even gaan helpen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...