Spring naar bijdragen

Zomermeeting

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Knoop doorgehakt... (HAKKKK).
Ik kom! Voel nu de zenuwen al door mijn lijf gieren. Maar hé, we zien wel of het mee of tegen valt. Mijn nieuwschierigheid heeft al gewonnen! Voor de Noorderlingen die evt mee willen rijden; ik weet eind deze week zeker of ik alleen ga, of de meeting combineer met het ophalen van mijn dochter. laat het hier zo snel mogelijk weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola,

leuk al die mensen die gaan komen. Ik neem morgen nog een x kontakt op met Tactus. Ik heb geen idee welk tactusgebouw de meeting plaats vindt. Vraag. Ik ga er eigenlijk vanuit dat Tactus de koffie en de thee doet. Wij het lekkers en de fris? Ook dat zal ik ff checken.

Laters, doeiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bambam,

Bedankt alvast voor alle moeite.
Tactus had vorige keer de koffie en thee gedaan en fris, heel veel en allemaal lekker fris.

En ze hadden hapjes geregeld, maar er waren ook 2-3 (ik weet het niet meer) zelfgebakken taarten meegebracht.

Een taart bakken red ik deze keer niet, maar ja, we zullen maar zeggen dat dat goed voor de lijn is, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
houtje

Okee, ik haal dit maar even naar boven. Is het niet (sowieso) belééfd om aan Tactus te melden wie er allemaal van plan zijn om te komen?

Ik herhaal even:

Albertina

Houtje

BamBam

Kohtje

Safi

Anna ?

Soothe ?

Tapas

Visje

Marjo ?

Har

Francesca

Ziezo, ik heb mezelf er ook maar even bij gezet.

En Koh, mijn dierbare Vloh, ik wil jou graag ontmoeten! Hoop dus dat je er ook bij bent.

Groetjes,
Francesca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Het spijt mij te moeten zeggen dat ik niet naar de zomermeeting kom.
Vervelend voor Visje en Tapas want jullie zouden met mij meerijden.
De sfeer die de afgelopen tijd op het forum heeft geheerst, heeft mij dit doen
besluiten.
Ik wil hiermee niemand kwetsen of beledigen.
Voor mij is het beter zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oooooow Tina, denk er nog even over na!! Ik zou je dolgraag willen ontmoeten!!
Ik weet bijna wel zeker dat je het heel leuk vind als je er bent. Spannend maar leuk.

maar het is jouw beslissing hoor, kan alleen maar aangeven dat ik het jammer zou vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Tina, wat jammer. Ik had je graag willen ontmoeten( en dat zeg i niet omdat ik een lift wil!;)) Ik heb nu twee meetings gehad en het was een hele mooie ervaring! Maar asl je niet wilt respecteer ik dit ook!
Tapas, wil je dan met mij mee/? Het lijkt mij wel leuk om na afloop nog een happie te eten met wie dat wilt, dus mocht ik dat doen, dan ben je wel afhankelijk van mij!
Nou ja, ik hoor het wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mevrouw van Tactus is net steeds niet bij haar toestel als ik bel. En aan terugbellen doet ze niet volgens mij. Dus ik bel dinsdag nog een x. Ik weet dus nog niet welke locatie de meeting gehouden gaat worden. Maar het zal wel goed komen allemaal.

Het is in ieder geval vanaf 14.00 uur tot een uurtje of 16.30. Daarna zien we wel. Ik heb al mensen gehoord die daarna nog een hapje willen eten. Als ik niet te moe ben ga ik misschien wel mee. Dat zie ik dan nog wel. Zo ver kan ik niet vooruit kijken.

Later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, zo is er altijd wat. Jammer joh dat je hierdoor meent te moeten afhaken. Doe je jezelf niet te kort door de mensen die wel komen en je graag had willen ontmoeten niet te ontmoeten? Misschien kun je je beslissing nog es heroverwegen?

Ik zou het leuk vinden als je komt maar snap ook dat je het misschien te vervelend vindt. Doei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk wil ik ook komen,als het tot 16.30 uur is. Ik heb 's avonds nl. nog een groot feest met BBQ in de Betuwe.
Ik kom dan met de auto.
Wie mee wil rijden : ik kom vanuit Veenendaal,maar ga om 16.30 uur direkt terug naar huis.
Het lijkt me heel spannend iedereen te ontmoeten,hoewel ik er nog niet zo lang bij hoor,en ik niet veel tijd heb om op het forum te zitten.
Hopelijk tot ziens,en ik hoor nog wel waar het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand zei dat ik me nog niet had aangemeld. Heb ik wel ( op 17 juni j.l. 20.49 uur.)

quote:

Originally posted by:
CPAS

Ik zal ook wel van de partij zal zijn. Die dag heb ik iig gereserveerd in mijn agenda.

Ik hou nog wel een slag onder de arm, want ik moet wel goed genoeg in mijn vel zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, ook als je vel niet goed zit; komen. Mijn vel zit ook vaak niet goed en dat geeft nix. Je bent onder gelijkgestemden. Maar ksnap je wel hoor. Laters.

Tactusmevrouw moet zeker heeeel veeeel alkies helpen, zucht. Je zou meteen afhaken als je daar in behandeling bent, zo moeilijk is het om haar te pakken te krijgen.

We zullen doorgaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...