Spring naar bijdragen

5 juli 2008: aan de meetinggangers: veel plezier ...


Houtje

Aanbevolen berichten

Houtje is ook weer in da house. Heb net resp. Corinne en Lana weer op de trein gezet en pffffffff...... ik ben toch wel weer moe.

Het begon onderweg zachtjes te regenen, dus we hebben mazzel dat we zo lekker en gezellig bij de Tactussen in het zonnetje hebben gezeten.

Ben nu een beetje uitgeblazen.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het was een spannende en fijne middag. Voor het eerst een meeting. Vond het supereng omdat ik niet veel schrijf (understatement..).
Dacht dat ik misschien helemaal buiten de boot zou vallen.
Maar dat was dus geenzins het geval!
Houtje, heel erg bedankt dat ik mee mocht rijden!!!Heel lief van je.
Dat maakte het overigens al veel minder spannend.
Fijne avond iedereen, en leuk dat ik jullie in real life heb leren kennen.
liefs van lana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben ook weer enige tijd thuis!
Ik heb in Deventer Har, Carolien en Stien op de trein gezet.
Floortje heeft me gezelschap gehouden tot een station vlak bij huis!
In Denter ook weer om moeten rijden door een wegopbreking. Ik kon ook al niet met Houtje carpoolen vanwege de afsluiting van een af- en oprit.

Het was gezellig een hoop mensen en het weer was goed. Er was taart, hapjes en koffie, thee en fris.
Mensen gesproken en sommige bijna niet.
Carolien heeft wat tekeningen gemaakt.
Ik ben blij dat ik gegaan ben, terwijl ik dat eerst niet van plan was!

Drup,
ik vond het jammer dat je er niet bij was! Wel konden we je lezen op het grote scherm, zo was je toch een beetje bij ons!

Charlie,
vond je kleinzoon de kado's mooi? Wat heb je gegeven?

An,
genoten van je eerste vakantiedag?

Ik hoop dat de overige meeting-leden ook goed thuis zijn gearriveerd of zullen arriveren.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond feestbeesten,


Laat ik eerst zeggen, dat ik het heel rot voor je vind Druppeltje!
Het was heel leuk om al de mensen, die hetzelfde delen, eens in het echt te ontmoeten. Dus moe, maar voldaan! Jullie, waren me allen even lief. En we hebben wat om op te teren!
Groet van een bekend forumgenoot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

karinneke: ik weet niet zo goed welk stukje je bedoeld over mijn man. Er is veel geschreven de laatste tijd en ik denk dat als je dan een keer schrijft nogal snel over het hoofd wordt gezien. Maar dat moet je zeker niet persoonlijk opvatten. Ja je miskraam is niet niks. Mensen denken daar nogal makkelijk over als je het zelf niet hebt meegemaakt. Gun je zelf die tijd en accepteer dat er een plekje blijft dat niet in vervulling is gegaan. Het leven is soms erg zwaar, maar fijn dat je nu in ieder geval schrijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke, het is vaker gezegd. Het niet reageren overkomt ons allen. Het op alles en iedereen reageren is een dagtaak. Ook ik maak me er soms schuldig aan. Een mens zijn gedachten zijn soms elders.
Men is soms met iets anders bezig. Of men is in gelogd, en heeft achteraf niet veel zin!!
Het heeft niets met Karinneke te doen. Ook ik word soms vergeten. Als je langer niet drinkt, word je daar ook minder gevoelig voor. Een beetje weerbaarder. Minder afhankelijk van een ander zijn mening!
Groet en ga zo door!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje ben je via Keulen gegaan?

Nee Soothe ik volg je wel maar heb wat moeite met reageren omdat ik het gevoel heb zoveel te hebben gemist en zo graag jullie eigen koppies had willen zien.

Denk dat het zelfmedelijden vandaag niet meer over gaat hahahah. Zelfs doggy is nog de kluts kwijt want die heeft ook braaf een paar uur aan haar riempje standby gezeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hèhè ik ben écht uitgep**pt.

Wel héél veel dank aan de Tactussen die er toch maar weer stonden op hun vrije zaterdag !!!! Het was weer gezellig en een warme ontvangst.

Ik heb net mijn morfine genomen, was te moe om te eten dus heb (dat doe ik noooooooit eigenlijk) een patatje gehaald.

Ik ga zo in mijn jacht-naponnetje zitten en dan lekker naar bed. Vanavond en morgenvroeg géén kids, heerlijk.

Het was hartstikke leuk iedereen vandaag te zien maar véél indrukken.

Is er nog een stel gaan eten? Ik zag het al voor me: in het restaurant: wat wilt u drinken? doe maar spa, mij een cola, sinas graag, heeft u ook ranja, een glas gewoon water, thee graag, melk a.u.b. en dan die ober maar denken? Bijeenkomst van de AA die Deventer "op stelten" zet :D:D:D:D????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoor ik me toch een angstig gemauw buiten, huh?????? de katten waren toch binnen? Ik naar buiten, maar kwam het van het dak waar een angstige verkleumde kat nr. 2 in de goot lag. Die heb ik via het zolderraam weer naar binnen gelokt met brokjes gelukkig gelukt.

Soothe,
Je had wéér een nieuwe zonnebril hè? Ik heb het wel gezien hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Carolien.

Hahaha Houtje wat een leuke zinsspeling met je jacht-naponnetje.

Soothe, Wannes was er dus niet, maak me een beetje zorgen want hij voelde zich al niet zo welkom en nu horen we niets meer.

Wannes: INTERPOL zoekt je.

Pip is zeker haar vlechten aan het uitkammen........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik meld me ook effe weer thuis. Ben nu toch wel erg moe van het rondhangen in Deventer, de reis en natuurlijk de vele indrukken. Leuk hoor, om die koppies er nu bij te kunnen denken :)
Erg l*llig allemaal Drup, gadver....maar je bent er voor ons gevoel wel bijgeweest hoor! Wel erg jammer dat je het zelf niet hebt kunnen beleven.
Pfff...kom later nog wel effe kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...