Spring naar bijdragen

Woensdag 9 juli 2008


Gast

Aanbevolen berichten

Hai makkers,

Ben toch nog redelijk snel terug. 't Boeltje doet het weer. Ben alleen mijn volumeregelaar in mijn trash kwijt. Als iemand uit het blote hoofd weet hoe die daar weer in te plempen, hou ik mij graag aanbevolen. Ik heb nu even geen zin meer e.e.a. op te gaan zoeken.

Ik kwam dit nieuwsbericht nog tegen: http://www.sportwereld.nl/dart...ieuwe_lever_nodig.html
Dat gelezen hebbende maakt mij weer ontzettend blij dat ik niet meer drink.

Met zo'n drie uur gehannes met de reanimatie van deze computer achter de kiezen, ga ik maar eens wat anders doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weer een enerverende dag vandaag.

Vanmiddag ben ik naar de psychologe geweest. Ze weet heel wat los te maken. Soms zitten de tranen dan zoooo hooooooog ............... :huh:

Onlangs is al op het forum geschreven: "achter je diepste angsten schuilen je diepste verlangens". Dat blijkt maar al te waar. Ik zou zo graag betere contacten met mensen willen hebben. Toch probeer ik te weinig om zelf lijnen uit te gooien om die contacten te krijgen en te houden. En als zij het verteld dan lijkt het zo gemakkelijk, maar als ik met iemand moet praten, dan voel ik me zo gauw dom of dan weet ik niet waar ik over praten moet. Ik wil dat toch wat meer gaan proberen te doen.

Daarna boodschappen gedaan en vlak naast de super bleek een flat in brand te staan. Een bewoonster van twee deuren verder ontdekte het en kwam gauw met twee kleine kinderen naar buiten. Toen de kinderen in veiligheid waren holde de vrouw terug naar het huis, direct gevolgd door een man en één van de kinderen. De man heeft het kind tegengehouden en even later kwam de vrouw weer naar buiten met een derde kind. Er gaat heel wat door je heen als je naar die vrouw met die hummeltjes keek.

Goed, ik voel me nu zwak maar blijf sterk en drink niet. Hoe graag ik dat soms wel zou willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik had vandaag op m'n werk eigenlijk wel alles af, de rest kan ik op 't gemakkie vanaf thuis doen, dus ik heb mijn vacantie vandaag maar in laten gaan. Alvast de boodschappen gedaan, en golfplaat gehaald voor de motorschuur. Nou nog een halve dag droog en weinig wind, dan is dat ook af. Verder wil ik èèn dag besteden aan administratie, èèn dag aan m'n auto, èèn dag aan m'n motor en voor de rest weet ik het nog niet. Veel slapen, ja dat ook.

An, dat vind ik nou wel leuk dat je die roos als desktop-achtergrond neergezet hebt, maar dat was maar een GSM-fotootje dus daar zal weinig van overblijven als je 'm zo groot neerzet. Daarom heb ik met een echte camera nog maar eens dezelfde foto gemaakt, maar nu met iets beter licht en iets meer resolutie. Duurt dus wel iets langer om te downloaden...

Pippi, gefeliciteerd met je broer! Gewoon die verjaardagen laten komen en gaan joh... ;)
En o ja, ik weet nog wel van toen ik stopte, ik had toen ook nergens zin in en ging het liefst alles uit de weg. Daar heb ik een paar dagen aan toegegeven, en toen heb ik iets aangepakt wat ik al die tijd dat ik onder invloed was maar voor het gemak had "vergeten": ik ben weer gaan motorrijden. In het begin was 't even eng, kan ik het nog wel durf ik het nog wel blablabla, maar het viel reuze mee en eigenlijk is het een bevrijding. Als je je nuchtere koppie nou èrgens goed voor kunt gebruiken... motorrijden is lekker, weet je nog?

Beste Har. Wat zeg jij nou toch allemaal? Jij jaloers op mij? Schei es effe heel snel uit zeg.
Ik woon alleen, heb geen vrienden, geen kennissen, praat nooit met iemand over mijn prive-dingen, en ga niet naar feestjes of meetings. Ik betaal m'n belastingen en wieber in het algemeen een beetje door het leven, daarbij proberend niets te raken en niet al te veel op te vallen. Verder schrijf ik af en toe iets op een anoniem Internet-forum. That's it.
In vergelijking met jou ben ik dus totaal contact-gestoord.
Het verschil is misschien dat ik het wel een soort van best vind. Ik graaf niet in mijn verleden, onderzoek nooit mijn motieven, en analyseer zelden mijn reacties. Ik zit gewoon mijn tijd uit...

Corinne, bij Configuratiescherm, Geluiden en audioapparaten, vinkje aanzetten?

Houtje, sterkte, en Tina ook!

@ allemaal, 'k wou nog even zeggen dat ik met iedereen hier even blij ben! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zeg
Net bijna uitgegeleden in de supermarkt.
Het bevloog me ineens dat ik zonder 1 sec. na te denken zomaar de flessen in mn mandje wilde leggen. Heb het heeeeeeeeel hard weggeschreeuwd in mn hoofd, opdonderen !!!!!! Pfoei dat was echt op het nippertje !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar dat je dan niet even wat kunt regelen voor Druppeltje op zo'n moment... ieder achter z'n schermpje...

Wel goed gedaan in de super, Woman! Blijven nadenken hoor! Het kan nog veel gekker: ik zag vanmorgen om 08:00 al iemand met een tray (=24 blikjes) halve liters bier uit de winkel komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil alleen even zeggen dat ik, nav gisteren, een heel lief berichtje heb ontvangen van Tactus, ik hoop H ook, maar toch kom ik niet weer terug. Wel zal ik af en toe meelezen. Wil iedereen het allerbeste wensen, en wie weet, tot ooit..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zo gek heb ik ook zo vaak gedaan. Als je doordeweeks doorzakt zijn om 08.00 uur de supermarkten weer open..........
Ben er wel van geschrokken, dat het zo plots en uit een onverwachts moment kwam, ik was er totaal niet op bedacht !!!!
Eigenlijk zouden de supermarkten de drank alleen maar in een apparte slijterij mogen verkopen, vind ik dan op zo,n moment, maar ja das ook weer zo drastisch.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, je hebt het heel erg goed gedaan! :D

Je had even de automatische piloot aan staan. Toen die niet bleek te werken heb je ingegrepen en ben je zelf het vliegtuig gaan besturen. Vertrouw die automatische piloot ook niet meer! Het is de jarenlange ervaring die zijn werk dan doet en niet de nieuwe, nuchtere Woman die nu is opgestaan :present::heart:

Ik wou dat we wat van druppeltje hoorden .............. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou, hopelijk komt dat goed met druppeltje, ik schrik daar wel van moet ik eerlijk zeggen...en inderdaad, je kan niets doen achter je schermpje, anders dan heel hard bidden en hopen dat het allemaal wel meevalt. oei.

ik heb zojuist een fikandel speciaal gegetn en en patatje met joppiesaus. Dat at ik altijd zo graag als ik een kater had. Dan snakte ik naar vet en met name mayonaise. nu eet ik het nuchter. en eerlijk, het is wel lekker, maar echt voor af en toe. toen ik nog dronk at ik dit veel vaker. en had ik daar ook echt behoefte aan. nu niet. ik had er op zich wel zin in en ik wilde weten hoe het was. maar het is niet vergelijkbaar. wat ben ik blij dat die katers niet meer om de dag langskomen zeg.... pffff.

hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb veel om over na te denken vandaag. Moet ik eigenlijk niet doen, want heb nog vakantie.
De verhalen van Har, Trees, Pippi en vele anderen die ik vandaag al heb genoemd ,hebbe me weer aan het denken gezet. Waarom ben ik alcoholist geworden? Kon het in de internettherapie ook niet verwoorden. Ik voel me zo bevoorrecht bij velen, en waarom dan toch die drank! Heb een fijne jeugd gehad. Pfoe dat is niet mis wat jullie schrijven.Weet je wat ik vandaag na Har zijn bericht wel moest denken. Mijn oudste zoon had in zijn proefschrift staan"Ik wil mijn ouders bedanken dat ze me altijd gestimuleerd hebben , en voor mijn onbezorgde jeugd.Na Har zijn verhaal vandaag moest ik een traan wegpinken, maar realiseerde me nu nog meer wat deze slotzinnen voor mij betekenen. Ja Anna,
wij hebben ook wel in de clinch gelegen. da t hoort bij het opvoeden.Steeds maar denken waarom die drank toch in mijn leven is geslopen.En nog steeds niet 100% drankvrij. Wanneer?

tievpvoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...