water Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Precies Kaia: ik wil niet meer terug. Heel goed gezien van jou, dat is het, thanks. Eye-opener.Dus kan ik alleen nog maar vooruit, ongeacht wat ik tegen ga komen, ik ga daar doorheen want ik ga nevernooitnietmeer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Marjo een heeeeeele fijne vakantie, lekker alles loslaten Marieke gecondoleerd met je vakantie? Gem welkom in je vakantie joepieeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 En vakantie of geen vakantie: Water ik ga met je mee naar nevernooitnietmeer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 zo ik log nog even in , marjo een fijne vakantie wensen gem een al fijn voor proefje op de vakantie wensen en marieke maak het beste van de vakantie water idem hier , heb de bodem al enkele keren gezien en wil hem nooit meer zien zo en nu ga ik mijn eigen slaapzacht wensen uiteraard wens ik jullie hetzelfde aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 zoete dromen blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik reageer even op je denkfouten, heb ik ook gedaan bij tips en adviezen dus hierbij ook op de dagdraad:Je tekst deed me aan het onderstaande denken, heb het even opgezeocht op internet, en in mijn herinneringen zijn het de tien geboden uit de psychologie:1. Je hebt het recht geen excuses of verklaringen voor je gedrag te geven.2. Je hebt het recht zelf te bepalen of je een oplossing wil zoeken voor andermans problemen.3. Je hebt het recht van mening te veranderen.4. Je hebt het recht fouten te maken en bent er zelf verantwoordelijk voor. 5. Je hebt het recht te zeggen: Ik weet het niet.6. Het is niet nodig anderen aardig te vinden om met hen te kunnen samenwerken.7. Je hebt het recht onlogisch te zijn bij het nemen van beslissingen.8. Je hebt het recht te zeggen: Ik begrijp het niet.9. Je hebt het recht te zeggen: Dat kan me niet schelen.10. En vooral: Je hebt het recht te zeggen: Nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Mooi! Bedankt, Allen!! (aangepast taalgrapje...)Boven nog gezogen, bed fris opgemaakt, Marjo fris erin zo Gem, Yehaaaa!!!!Marieke, hou op! Móet je mee? Ik weet hoe erg vakanties kunnen zijn als je denkt te moeten. Sterkte!Ik ga.... Yoegheiiiiiii!!!!!Voor het eerst nuchter op vakantie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Hee, het is 12 uur geweest...Pippi, van :heart:e gefeliciteerd! Dat je maar een heel mooi jaar moge hebben waarin je vaak vrolijk wordt van jezelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Peter vde W, Hoi Peter, Effe dimmen hè! Er is geen posting van mij te vinden, waaruit zou blijken, dat ik kritiek op je heb! Even het walletje bij het schuurtje houden. Het enige wat ik zei, is verklaar je nader, om je doelstelling te weten. En toen dat duidelijk was, volgde er een rustig advies!!Wie ben ik om kritiek te hebben. Het zou fijn zijn te horen, dat je het probleem weet aan te pakken.Zo niet, dan slaap ik even goed.Misschien kan je de kritiek even quoten! Sterkte in je streven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Blacky,welterusten!Water en Kaia,ook ik wil niet terug! Ondanks gedachten die ik beter niet kan hebben. gelukkig blijft het tot nu toe bij gedachten. Dit jaar is droog staan tijdens mijn vakantie een bijna vanzelfsprekend streven.Ik weet wat ik kan verwachten. Sommige momenten zullen een heimwee-gevoel geven naar alcohol. Maar de keuze is in principe gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Marjo, die vakantie van jou gaat wel lukken als ik het zo lees, have a lot of fun & sun!Kat is hier inmiddels ook binnen, bedtijd dus. Tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Pip, gefeliciflapstaart!!!! Maak er een mooi en nooit-te-vergeten jaar van Meissie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Pip,van harte met je verjaardag! Albert is ook jarig?????? Van harte!Ik ga nu echt slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Pipperdepip HOERAPipperdepip HOERA2 violen en een trommel en een fluit, en pippi die is jarig en de vlaggen hangen uit! eieiei, eieiei, wat pippi die is jarig en dat vieren wijLang zal ze levenlang zal ze levenlang zal ze leven in de gloriaain de glooooooriiiiiiiijaaaaaaain de glooooooriiiiiiiijaaaaaaahipperdepipHOERAAAAAAAAAhipperdepipHOERAAAAAAAAAA!zo, die heb je vast binnen Pip, heel veel sterkte deze dag. Ik ken de stress, ik haaaaaaat verjaardagen en vier de mijne niet meer, bevalt een stuk beter!zet iedereen maar fijn aan het afwassen enzo en ga zelf lekker zitten! Heel veel succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Jackpot is gevallen in regio Den Haag, op een heel lot. Tsssssssss. Zou die iemand daar nou echt blij van gaan worden, ineens 25 miljoen eiries in je spaarpot. Ik ben van mening dat die jackpot best op een vijfje had mogen vallen, en wel die van mij dan haha. Vijf miljoen is toch ook moi?Slaap wel allen.En Soothe, jij ook ff dimmen he. Iemand stelt je een vraag, relax. Als het niet klopt leg je dat toch ff rustig uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik ga morgen ipv zaterdag al naar mijn lief, Hij belde net om dat te vragen omdat hij me mist,Ben erg gelukkig en zal straks lekker in de schaapjes kunnen slapen.Oh daar komt de euforie weer aan en dat betekend dat ik moet oppassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Rattie, dimmen jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Hihi, zei de ene gekke drukke rat tegen de andere. Groeten aan je schaapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Wat een draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaderige draad vandaaag. Dan werd snel-lezen!!!De morfine begint langzaam te werken, heb vannacht de halve nacht lopen waken door het huis, ben niet zielig, vanmorgen staan koken en vanmiddag mijn bed in gegaan. De morfine is fors verhoogd gisteren en dat moet even inwerken.Zoon had goed rapport, dus twee maand geen stress en dochter krijgt het morgen, moet ook wel goed zijn, heerlijk.Druk weekend voor de boeg maar toch......welterusten en tot morgen.P.S. En ik ga me met een heleboel discussies gewoon niet meer bemoeien heb ik besloten. Doei !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Bam Bam,Het is zéér rustig gebracht, uit een rustig gemoed! Op een rustige toon maak ik duidelijk geen kritiek te hebben. Ik gaf een mild advies. Goed lezen is niet een ieder gegeven! Houd het rustig Bam Bam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Soothe, Gooshe Frabba! Ik ga morgen op vakantie hoor!Ik hou ook van jou! :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Pippi, gefeliciteerd, meid! Blaas een kaarsje uit en doe een wens! Die zal vast uitkomen!:present:!:present:!:present:!:present:!:present:!:present:!:present:!:present:!:present:!:present:!:present:!:present:!:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 ik hoef geen miljoen........................bij mijn lief zijn morgen. Ben zoooooo blij. Hij mist me en houd van me. Ben afgelopen tijd heel onzeker geweest en bang. Werd ik saai? Ben ik wel lief? Vragen en angsten en niets zeggen.Depri en manie wisselden elkaar af. Maar ik drinkvandaag niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Pippi, van harte gefeliciteerd, en dat er een beter jaar mag volgen!MANY HAPPY RETURNS OF THE DAY! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Ben benieuwd of ons feestvarken al slaapt....Ik duik er wel zo in!Word weer veel te druk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden