Spring naar bijdragen

donderdag 10 juli

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo ik log nog even in , marjo een fijne vakantie wensen
gem een al fijn voor proefje op de vakantie wensen
en marieke maak het beste van de vakantie
water idem hier , heb de bodem al enkele keren gezien en wil hem nooit meer zien
zo en nu ga ik mijn eigen slaapzacht wensen ;) uiteraard wens ik jullie hetzelfde aan :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik reageer even op je denkfouten, heb ik ook gedaan bij tips en adviezen dus hierbij ook op de dagdraad:
Je tekst deed me aan het onderstaande denken, heb het even opgezeocht op internet, en in mijn herinneringen zijn het de tien geboden uit de psychologie:

1. Je hebt het recht geen excuses of verklaringen voor je gedrag te geven.

2. Je hebt het recht zelf te bepalen of je een oplossing wil zoeken voor andermans problemen.

3. Je hebt het recht van mening te veranderen.

4. Je hebt het recht fouten te maken en bent er zelf verantwoordelijk voor.

5. Je hebt het recht te zeggen: Ik weet het niet.

6. Het is niet nodig anderen aardig te vinden om met hen te kunnen samenwerken.

7. Je hebt het recht onlogisch te zijn bij het nemen van beslissingen.

8. Je hebt het recht te zeggen: Ik begrijp het niet.

9. Je hebt het recht te zeggen: Dat kan me niet schelen.

10. En vooral: Je hebt het recht te zeggen: Nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi! Bedankt, Allen!! (aangepast taalgrapje...)

Boven nog gezogen, bed fris opgemaakt, Marjo fris erin zo :)

Gem, Yehaaaa!!!!

Marieke, hou op! Móet je mee? Ik weet hoe erg vakanties kunnen zijn als je denkt te moeten. Sterkte!

Ik ga.... Yoegheiiiiiii!!!!!
Voor het eerst nuchter op vakantie!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peter vde W,

Hoi Peter, Effe dimmen hè! Er is geen posting van mij te vinden, waaruit zou blijken, dat ik kritiek op je heb! Even het walletje bij het schuurtje houden. Het enige wat ik zei, is verklaar je nader, om je doelstelling te weten. En toen dat duidelijk was, volgde er een rustig advies!!
Wie ben ik om kritiek te hebben. Het zou fijn zijn te horen, dat je het probleem weet aan te pakken.
Zo niet, dan slaap ik even goed.

Misschien kan je de kritiek even quoten!

Sterkte in je streven!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,
welterusten!

Water en Kaia,
ook ik wil niet terug! Ondanks gedachten die ik beter niet kan hebben. gelukkig blijft het tot nu toe bij gedachten. Dit jaar is droog staan tijdens mijn vakantie een bijna vanzelfsprekend streven.
Ik weet wat ik kan verwachten. Sommige momenten zullen een heimwee-gevoel geven naar alcohol. Maar de keuze is in principe gemakkelijk. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pipperdepip HOERA
Pipperdepip HOERA

2 violen en een trommel en een fluit, en pippi die is jarig en de vlaggen hangen uit! eieiei, eieiei, wat pippi die is jarig en dat vieren wij
Lang zal ze leven
lang zal ze leven
lang zal ze leven in de gloriaa
in de glooooooriiiiiiiijaaaaaaa
in de glooooooriiiiiiiijaaaaaaa

hipperdepip

HOERAAAAAAAAA

hipperdepip

HOERAAAAAAAAAA!

zo, die heb je vast binnen Pip, heel veel sterkte deze dag. Ik ken de stress, ik haaaaaaat verjaardagen en vier de mijne niet meer, bevalt een stuk beter!
zet iedereen maar fijn aan het afwassen enzo en ga zelf lekker zitten! Heel veel succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jackpot is gevallen in regio Den Haag, op een heel lot. Tsssssssss. Zou die iemand daar nou echt blij van gaan worden, ineens 25 miljoen eiries in je spaarpot. Ik ben van mening dat die jackpot best op een vijfje had mogen vallen, en wel die van mij dan haha. Vijf miljoen is toch ook moi?

Slaap wel allen.

En Soothe, jij ook ff dimmen he. Iemand stelt je een vraag, relax. Als het niet klopt leg je dat toch ff rustig uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaderige draad vandaaag. Dan werd snel-lezen!!!
De morfine begint langzaam te werken, heb vannacht de halve nacht lopen waken door het huis, ben niet zielig, vanmorgen staan koken en vanmiddag mijn bed in gegaan. De morfine is fors verhoogd gisteren en dat moet even inwerken.
Zoon had goed rapport, dus twee maand geen stress en dochter krijgt het morgen, moet ook wel goed zijn, heerlijk.
Druk weekend voor de boeg maar toch......welterusten en tot morgen.

P.S. En ik ga me met een heleboel discussies gewoon niet meer bemoeien heb ik besloten. Doei !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik hoef geen miljoen........................bij mijn lief zijn morgen. Ben zoooooo blij. Hij mist me en houd van me. Ben afgelopen tijd heel onzeker geweest en bang. Werd ik saai? Ben ik wel lief? Vragen en angsten en niets zeggen.

Depri en manie wisselden elkaar af. Maar ik drinkvandaag niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...