Spring naar bijdragen

donderdag 24 juli 2008

blacky

Aanbevolen berichten

ik ben wachtende dat er iets uit de lucht valt , maar het enige dat valt zijn mijn rolluikjes voor mijn ogen ;)
Anjo heftig allemaal , maar en begrijp mij niet verkeerd , zou het niet kunnen zijn dat je dochters ook geen weg weten met hun verdriet en pijn om x, is maar even hoe ik het voel , sommige mensen kunnen zich uiten andere kroppen het op maar daar betaald men een prijs voor en blijkbaar ben jij momenteel die prijs= zondebok , ik wens jou veel kalmte moed en wijsheid toe :heart:
slofje hier nog eentje die stilaan een verslaving aan het krijgen is wat kringloop betreft , vandaag paar heerlijke stappers voor 1 € want het zijn solden bij de kringloop .
ik heb schoenen staan ppff this niet mogelijk maar door mijn ooit verbrijzelde voet verdraag ik alleen af gesleten schoenen .
druppeltje thanks ivm wannes .
ga nog 30 minuten wachten dat er iets uit de lucht valt , nadien toch slapen want ontvang morgen hoog bezoek , en wil niet met patatten zakken van 50 kilo onder mijn ogen zitten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anjo, meis ik heb met je te doen hoor zo lastig parket zit jij in.

Voor jouw geruststelling: ik test niemand, ik probeer niets, ben je mal, geen zin in.
Ik vertrouw in principe iedereen tot het tegendeel is bewezen.
Vroeger is voorbij.

Met de oude club gaat het heel goed, meer kan ik niet zeggen. Zaterdag heb ik nog Fleur, Emma, Pietjepuk en Tante Til gezien. Ik weet dat het met Hermien ook goed gaat. De rest weet ik niet.

Tot zover het geroddel over de niet-aanwezigen.

Ik heb in het verleden een wijze les geleerd en laat me niet meer triggeren.

P.S. Bij nader inzien vind ik toch ook wel dat je je misschien wel te veel laat kisten door die meiden van je, ze zijn volwassen en dan zo'n gal op jou spuwen? Maar wel allemaal mee-eten...... Nou, ik wist het wel. Hoop ik tegen die tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Brudie, maar dat is al zo'n 9 jaar geleden. Toen dronk ik niet!
Dat is ook net wat ik niet begrijp,
Ik zal je de details besparen, maar ik heb het nodige achter de rug.
En daar heb ik me altijd zonder alcohol doorheen gevochten.
Zo'n 2 jaar geleden ging het eindelijk allemaal de goede kant op, maar toen begon ik me leeg te voelen.
KwAm iemand tegen, was een tijdje echt gelukkig, totdat ik erachter kwam dat meneer er nog iemand op nahield.
Langzaam kwam ik er ook achter dat hij een echte alcoholist was, met zijn eigen waarheden.
Heb me nog 3 maanden voor de gek laten houden, voordat ik de keuze kon maken om ermee te stoppen.
Dat is nu iets meer dan 1 jaar geleden.
Heb eerder nooit zo'n pijn gevoeld, tot op het bot.
En ik had ook nog vakantie. Heb me er met wijn doorheen geworsteld.

En ja, it er ook, hoewel ik daar steeds meer aan werk.dat perfectionisme z

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over "onze problemen" gesproken, we hebben allemaal wel sommige trekjes die hetzelfde zijn, min of meer perfectionistisch, gauw overslaan van goed naar niet-goed, beetje depressief-achtig zie ik ook velen hier zijn, en al die nare gevoelens hebben we al die tijd maar weggespoeld zonder ze werkelijk te lijf te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eeehhhhh, mag ik even iets over mezelf zeggen? Ik heb geen ruzie met Anjo, we hebben jaren geleden een misverstandje gehad (over een derde persoon) daar refereert ze (denk ik?) aan.

Ben je gek, ik kan helemaal niet tegen ruzie. Ik weet eerlijk gezegd ook niet Anjo waarom je dit allemaal oprakelt, het is allemaal "past tense".

Ik ga er ook niet verder op in. Misschien kan je het maar beter weghalen Anjo, ik ben er eigenlijk ook niet zo blij mee dat je het allemaal oprakelt, okee? No hard feelings, maar het is zo lang geleden, ik was het echt serieus vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen, ik was weer even aanwezig.
Ik wens iedereen die het nodig heeft veel kracht! En Blacky, ik weet niet waarop jij wacht, maar ik hoop dat het'voor je uit de lucht komt vallen! En anders: slaap lekker!
Dat geldt trouwens voor iedereen: een fijne nacht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Pippi, voor het inluiden van het "feest". Hopelijk begrijp je, dat ik jou dat ook gun.
De tijd zal het leren, het is jouw keuze. Je bent goed op weg, dan zeg ik (ik kan het niet laten) druk door!! Gisteren had je het over vermoeidheid, dat zou met zo'n vier weekjes wat minder behoren te zijn
Dan laat ik je weten, dat ik nog afgemat ben.Niet zo frequent en niet zo heftig als in het begin, maar toch!

Dus, ik blijf sharen, tegen wil en dank, om de twijfelaars te melden, dat de voordelen groter zijn!

Groet en trusten. Allemaal een goeie nacht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

druppeltje wat is een oervrouw??
ik lig al te bed , en neen er is nog niets gevallen , maar ik heb maar om te vallen en val in slaap :lips:
heb mij vandaag ook een rood hemdje gekocht draagt men dat op een trouw/huwelijk??
en wat heeft men de trouwers als ze geld inplaats van spullen vragen ??
en welk een bedrag heeft een grootmoedr aan haar kleinkind ??
ja veel vragen laat op de avond maar probeer mijn geest wakker te houden en deze vragen houden mij bezig .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...