Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Anjo, meid, wat heb jij even veel op je bordje! Het is goed dat je alles van je af hebt geschreven, maar het is voor mij bijna niet te bevatten hoeveel er in je leven gebeurd is.Misschien moet je je nu alleen even bezighouden met het komend overlijden van X,; zoals je over hem schrijft, zoveel als je ondanks alles om hem geeft, dat moet je nu eerst rondmaken, afmaken.Daarna komt het probleem met je dochters. Maar die kunnen zich ook alleen maar afzetten tegen een sterk iemand, dus dat ben jij nu even.Ik kan alleen maar hopen dat ze na verloop van tijd weer terug zullen komen bij je. Uiteindelijk ben jij straks hun thuishaven.Ik zou willen dat ik iets meer tegen je zou kunnen zeggen, of iets in kan brengen wat echt zou helpen, maar ik kan je alleen maar mijn virtuele steun aanbieden, mijn naam en nummer als je dat wilt.In ieder geval ga ik nu een kaarsje branden voor jou, voor X., en voor je dochters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Heej trees, hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Och weet je slofje,Misschien heb ik gewoon meer tijd, om aan de pc te zitten.Heb nl. vakantie en ik ben er vier dagen geleden zo goed doorheen geholpen.Heb daardoor niet eens aan alcohol (trek) gedacht, vandaag.Hopelijk is er nu geen nieuwe verslaving aan het ontstaan.Morgen ga ik weer vanalles ondernemen, vandaag had ik rustdag in het zonnetje.En ik zal je vertellen: morgen moet ik een tap en bier gaan bestellen voor volgende week zaterdag.En ik heb ongeveer al 15 liter wijn in huis. In de schuur bedoel ik. 5 pakken van 3 liter.En ik heb nog steeds geen idee of het me gaat lukken zaterdag., Maar ik wil het zo graag volhouden.Hoe vergaat het jou intussen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Goed idee Trees, er brand hier nu ook een vlammetje voor iedereen die het hier moeilijk heeft. Een klein kaarjes voor onze kleine hartjes voor onze grote problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Brudie, die houd ik erin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (in mijn hoofd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 wat een moeilijke vraag juffie!de scheiding en alle perikelen zijn nu allemaal achter de rugmaar ik kom nu pas toe aan het rouwenwat er allemaal in mijn kop rondspooktniet gezondben me aan het bezighouden met het langs tweede hands winkels te struinengewoon voor de afleidingwat betreft je feest in de toekomstje gaat gewoon niet drinkenje pakt die eerste niet!is zo leuk om al die mensen nuchter te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Anna,Ik heb idd wel genoten van het fladderen. Helaas heb ik het erafgelopen, maar het zit nog goed genoeg.Ziza,Ik blijf zeker werken aan mezelf, want ik ben er nog niet, maar kom nu eindelijk wel in de buurt. Dank voor het compliment. Tweeling-schizofreen-dualiteit. Als ze alletwee maar de neus dezelfde kant op hebben. Jij komt de laatste maanden echt steeds ontspannener over en dat is ook een hele goeie ontwikkeling.Anna,Voorlopig kom ik maar niet op visite. Eerst mijn eigen huishouden (van Jan Steen).Houtje,Strijken is best leuk, maar 24 overhemden is me toch te gortig. Blacky,Wat vervelend om misselijk te worden. Hoop dat je je nu beter voelt.Was jij niet de 11de?Druppeltje,Bedankt.Wannes,Doet oe best, he, man. Ge zijt een stuk meer mens as da ge nuchter zijt.Kom op!Anjo,Je hebt geen makkelijk leven achter de rug. En je hebt het nog steeds niet gemakkelijk. Die oudste van je is dus zo +/- 27/28 jaar. Dan wordt het idd wel hoog tijd dat ze of het huis uitgaan of hun handen uit de mouwen steken. Het is toch hun eigen vader die echt niet lang meer te leven heeft en veel zorg nodig heeft.Van mij een hele dikke {{{{{{knuffel}}}}}}} .Knuffie,Met knuffel denk ik altijd aan jou, dus dat gebeurt geregeld. Een groet van mij! Slofje,Oh, oei oei en ik dacht nog wel dat niemand me kon zien, behalve dan de katten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 wat een strijd drie jaar lang, en daarvoor ook al heel lang....ik ben blij dat ik het droog gered hebik ben echt overal doorheen gegaankreeg wel anti depressivaslaap ik goed opgelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Trees,Juffie,Heeft iets van een tijdbom. Brrr. Niet aan denken, hoor! En als je je goed voorbereid, moet het je lukken! Je poot stijf houden!Toen ik mijn huisarts vertelde hoeveel tijd ik aan dit forum zat gekluisterd en dat het wel leek alsof ik de ene voor de andere verslaving had ingeruild, zei ze prompt: beter aan dat forum verslaafd, dan dat je weer gaat drinken. Ik breng hier nog vrij veel tijd door, maar niet meer van 's morgens vroeg tot in de late (of vroege) uurtjes. Die tijd ligt nu achter me. Heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat ik sinds oktober werk heb.Slofje,Wandel je graag? Dan zouden we best eens kunnen afspreken om een uur te wandelen. Goed voor de conditie en het leidt af. Wel water meenemen, want van kletsen krijg je dorst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 ik miste je al Corinneik ben doodmoetrusten allemaalmorgen gezond weer op!wij allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Ja, dan was het dus toch niet goed.Nu moet je je draai weer zien te vinden. Niet gemakkelijk, maar je hebt dit alles droog gered.De rest red je ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!Geef het de tijd en zorg vooral goed voor jezelf!!!Zelf slik ik ook anti depressiva, heb het gevoel dat ik vanacht weer beetje beter zal kunnen slapen.Dat scheelt een slok op een borrel, zoals men zo mooi zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 lijkt me leuk Corinne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 vergeef me mijn uitdrukkingen, maar humor relativeert!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Anjo, het is heel wat. Het leek de bijlage van vrij Nederland wel. Maar je moest het blijkbaar kwijt.Het is ook niet niets. Hoewel ik enkele zaken al wist, kunnen we van een bewogen leven spreken!Ik hoop dat het tij ten goede keert en probeer Jan op een afstand te houden!En Twan zou deze ochtend vast een aangename mededeling hebben. Wheatherwise.Anjo, pas goed op jezelf.Liefs Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Ja, ik ben ook moe en wil naar bed maar kaarsje is nog niet uit en een kaarsje voor sterke aangestoken mag je nooit uitblazen daar gelooft drupje heilig in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Nou Drupje, niet helemaal mee eens.Mijn dochter heeft een tijd geleden een heel moeilijke periode doorgemaakt.Ik had toen burn-out.Heb haar doopkaars elke ochtend aangestoken en 's avonds weer uitgeblazen.Dus de kaars is opgebrand, maar niet in één ruk door.En het is goed met haar gekomen.Geloof je misschien niet, maar is een feit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Een kaarsje dat is fijn. Ik steek er vaak een op voor de leden van het forum. IK weet zeker dat het helptmaar vergeet niet ik lucht alleen mijn hart, IK ben bang dat al ik het niet doe het tot een foute ontlading komt. En dat wil ik niet meer. Ik zou ze wat aan kunnen doen, die twee dames. natuurlijk is het niet gemakkelijk om zonder vader op te groeien maar ik was altijd daar totdat ik ziek werd. Misschien zou je een kaarsje willen opsteken voor de twee dames. Dit is ook niet leuk voor hen. Het is hun realiteit, het hoeft niet zo te zijn maar zo voelen ze het. En misschien een kaasje voor mij dat ik woede niet laat overheersen maar compassion. Ze kunnen mij haten maar ze hebben maar een moeder. Geef mij de kracht om ze te vergeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Anjo, je zorgt nog steeds voor je dochters, uit schuldgevoel? je bent boos op ze maar zij mogen er niks van merken... niet doen! ze zijn volwassen nu en je mag ze op hun gedrag aanspreken, dat doen ze bij jou ook. Je mag ook boos zijn omdat ze je soms als oud vuil gebruiken. Het is al met al nogal een lastige situatie, wonen bij je ex en je kinderen. Maar je kinderen zijn volwassen nu en horen zich ook volwassen te gedragen.sterkte en hopelijk raak je het een beetje kwijt door er hier over te schrijven, pas alleen op met namen noemen ivm de anonimiteit.Corinne, als je zo'n weerzin tegen die hardloopgroep hebt dan stop je daar toch mee? Het is namelijk de bedoeling dat je je daar beter door gaat voelen ipv slechter, en wat bij de een werkt kan bij een ander weer helemaal niet werken! Dus doe wat goed voelt voor jou.Hier is het nog steeds rommelen, en doodmoe, kon vanmiddag zowat mijn ogen niet openhouden en nu leef ik weer op, tijd om naar bed te gaan dus! rust, reinheid en regelmaat grmpffff..eerst maar eens het laatste hondenrondje lopen en kat binnenhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Juffie een doopkaars is heel wat anders hoor. Mijn doopkaars ging ook aan op speciale momenten en blies die dan weer uit en stak het weer aan zoals ook met Kerst etc maar een sterkte kaarsje mag je nooit uitblazen.........Doet drup dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden