juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Nou, geweldig Corinne.Met vereende scharen is het maar een uurtje werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Hahaha ja daar heb je me wel, welke passie, hihihi, is nu ver te zoeken idd met mn gesuf.Morgen op zoek naar mineralen, eens kijken of dat wat helpt........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Corinne, ook bedankt Hier geen enge scharen en zo, wel nog ietwat natte voeten, en ik kan stevige kopstoten uitdelen. Een vroege ram dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Komt dát even goed uit, Anna.Er moeten 2 coniferen uit!!In brand gestoken in februari.Wacht alleen nog op iemand die ze eruit kan rammen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Hoi CPAS,Het maakt mij echt blij om te zien dat je postings aan het veranderen zijn...Je klinkt bij tijd en wijle zelfs heel opgewekt en over het algemeen ben je blij de laatste tijd en dat is duidelijk te merken en te lezen...Klasse ... blijf maar doen wat je aan het doen bent want het werkt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Ik ben een tweeling (en nee niet schizofreen ; he wat zeg je ? )Oke ik ga nog ff tv kijken...Allemaal nog een fijne avond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Tja, ik heb nog een hoop onkruid over Juffie. En een keukenwandje dat nog afgewerkt moet worden, een vloer die nog gelegd moet en een huis vol rommel die opgeruimd moet worden zodra ik ergens afstand van kan doen.... Maar ik zal het ze zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Dank je, Anna. Misschien kan ziza helpen.Ziza: Ga jij met jullie tweeën ieder aan éen kant staan, om alle afval op te vangen en op te ruimen.Wat bof ik toch met jullie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Oei, alweer half elf. Ik ga nog een rondje met mijn hondje, en dan mezelf opbergen. Morgen nog een dag te gaan, maar hé, het is morgen vrijdag, het begin van het weekend, en ik ben van plan er wat van te maken! Verheug me al op het weerzien met mijn vriend die morgen al acht maanden niet drinkt Oh, eh, Houtje, ik weet niet precies waar jouw berichtje aan Soothe op sloeg, maar ik las het te laat, dus mijn strijkwerk is al gedaan. Welterusten allemaal, voor nu of straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Ohhhhh niets bijzonders Anna maar jij mag gerust ook je strijkwerk bij mij brengen als je eens omhoog zit en dan doe ik het gratis hoor. Jammer dat het al klaar is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 en ik sta met alle pootjes op de grond , en ik ben van de koppige soort , komt van pas ivm mijn nuchterheid dat koppig zijn bedoel ik ben dus een stenen bokje en ik weet dat er nog een stenen bokje op adb is , een dagje na mij jarig het rijden naar zee ging goed , foto winkel was nog open en de fotos van spud weekend op gehaald zijn mooi .kreeg van de dame van de foto winkel te horen dat het avond markt was in bredene en ben er dus eens naar toe geweest , maar voelde mij op zeker ogenblik niet lekker worden ( ik kan niet tegen heel veel volk) ik mocht niet voorbij een tafeltje , ben bijna tegen dek gegaan en toen mocht ik waggelend door , dame zal gedacht hebben oie oie die heeft te diep in het glasje gekeken ,-((zo tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Wannes net aan de telefoon gehad en moest iedereen de groetjes doen. Hij blijft nog even weg hier op het forum omdat hij eerst tot zichzelf moet komen maar moest uit uitdrukkelijk bij zeggen dat hij heus wel terug komt. Dit zou ik even posten in overleg met hem zodat niemand ongerust zou worden.Nu is doggy aan de beurt en lees/spreek dadelijk wel verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Mag ze denken, hè Blacky.Jij weet dat het niet zo was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 goedenavond allen!zie ik vanmorgen een schorpioen fladderend door de kamer lopen (mijn bijna-overbuurvrouw), ik dacht nog: zie ik dat nou goed of heb ik dan toch stiekum gedronken?ik word er gewoon vrolijk van Corinne!en hoop ik je nog vaak zo te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Druppeltje, fijn dat je het even meld. Ik maakte me toch ongerust en trouens ik wil antwoord op de vraag waarom iemand paardenvoeten in zijn vriezer houd. Ik ben nog geen recept tegengekomen met paardenvoeten. Tja, deze site kan vreemde dingen doen met een mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Een heel verhaal, Anjo.Je hebt je best gedaan voor je kinderen.Het is goed dat je Je hart lucht.Wat is het soms vreselijk moeilijk, hè?Zou je antwoord willen geven op je vraag, maar dat kan ik niet.Blijf bij jezelf!Sterkte met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 jeetje Anjo, wat heb jij een heftig leven achter de rug! overleven dus!ik denk dat je heel goed weet dat je heel erg je best hebt gedaan om te overleven, dat is idd overbelasting op alle fronten!ik weet niet hoe oud je dochters zijn, maar respectvol met jou omgaan lijkt me op alle leeftijden van toepassing, verwend of niet...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Anjo, de tranen springen in mijn ogen, zo triest allemaal. Zou zo wel op de koffie willen komen en je een dikke knuf willen geven. Internet is ook niet alles, wel lekker anoniem maar soms te afstandelijk...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Slofje van koffie kun je ook hyper worden.Juffie je komt heel begaan en geinteresseert over, lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Goed nieuws, Brudie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 hoi juffie,leuk dat ik nu weet dat jij een meisje bent , vroeg ik me ook afje doet het hartstikke goed, ik ben zelfs een beetje jaloers op jouzo betrokken ben je al met iedereen!ik kwam net iets voor jou op dit forum binnenen ik stelde mezelf ook veel vragen, die jij zo mooi hebt verwoorddus de antwoorden heb ik gelezenbedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Wat heb je dan teweeggebracht?Je maakt me nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden