Spring naar bijdragen

zaterdag 26 juli 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gebeurde me iets heel leuks vandaag al zal het voor de meeste niet interessant zijn. Ik mail al een hele poos prive met iemand hier van het forum en opeens floeps verzoekje om op msn te komen. Had daar niet eens aan gedacht en zij probeerde het gewoon spontaan wat nog gelukt is ook en dat zonder iets af te spreken. Gek he dat je met zulke kleine lieve dingetjes in je leven zo blij kunt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi beste mensen,

Hier het nieuws van An van vijf voor half zeven.

Ze heeft tot hiertoe alle gremlins verslagen met al hun vleierijen.
En ze hoopt dat het met ons allen ook goed gaat.
En ze mist ons.

Nou dat is toch goed nieuws zou ik zo zeggen.

Ik ben nu even weer wat anders doen.
Iemand bellen die bij mijn gemiste berichten staat.
En An een smsje terugsturen, maar daarvoor kom ik dan weer even kijken of iemand iets speciaals aan haar wil doorgeven (geen lappen tekst).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
druppeltje

Zie je wel jullie halen alles door elkaar. Wannes en ik msn-nen al langer en hij is die van de cam maar die andere is vandaag nieuw en is een zij en dat spontane vond ik zo leuk. Pestkoppie ben je Caro, steek de stekker ff in het goede gaatje meis.




Druppeltje, ik neem aan dat je mij kan onderscheiden met iemand anders op de cam :)
anders moet je ook even langs de oogarts hihihi

Greetz :moon::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Carolien

Van mij ook groetjes!!!!
:heart:



Caro een pestkoppie?
:o

Neuh, dan zou ik wel wat hebben gezegd op die 17 mm.
:D



Haha op een ander forum schreef een man eens over z'n operatie dat hij een litteken had van 18 c.m.


Maar hij maakte een tikfout en schreef lidteken van 18 c.m.


Nou dat heefft hij geweten haha ben beroeps-pestkop haha!
:D




is 20

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom even binnenvallen in jullie gegeit.
We hebben heerlijk gezwommen en zijn gelukkig terug voor het onweer losbarst.
Net een heerlijk koude salade gegeten van gekookte rode bietjes, ui, geitenkaas, mozarella, bleekselderij en kidneybonen met pesto...heerlijk.

Dank je Rudy

Ik weet dat ik door het delen met anderen, dat als ik me kwetsbaar opstel en mijn verhaal vertrouw in de handen van de mensen om me heen en hier op het forum, dat ik dan groei.
Ik ga beter begrijpen, door het eerlijk vanuit mijn hart op te schrijven, waar ik nog twijfel en waar ik al goed bezig ben.
Want ik forceer mezelf om eerlijk te kijken naar mijn motieven en mijn beweegredenen.
En het mooie is dat ik en anderen uit mijn verhaal kunnen opmaken waar ik gegroeit ben en waar ik verkeerd ga.
Want elke keer dat jik mijn verslaving beschrijft, doe ik het vanuit het punt waarop ik op dat moment beland ben.
Reken maar dat ik veranderd ben in het afgelopen jaar en veel veranderingen in mijn gedachten, zijn onstaan door het hier te delen, door hier eerlijk naar mezelf en mijn verslaving te kijken. En mijn begeleidster bij Tactus ben ik voor eeuwig dankbaar, want ze kon mijn verslavingsgedrag in hapklare brokken aan mijn laten zien. Ik kreeg overzicht en zag en begreep waar ik nog fout ging.
En ook van de eerlijke verhalen van anderen hier heb ik veel geleerd.
Mijn dank is groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klink goed Safi en wij of ik bedoel ik ben ook blij met jou en we zijn allemaal heel kwetsbaar daarom vind in het jammer dat dat er hier niet een gedeelte is zoals op vele forums wat gesloten is en alleeen voor ons en een deel voor publiek. De algemene dingen kunnen dan gelezen worden door iedereen maar ons prive blijft dan ook onder ons. Het is idd waar dat als je een en een optelt er snel achter komt wie wie is. Misschien toch een optie om dat eens bij Tactus aan te kaarten, wat vinden jullie hier van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg nou de hik. Zit mijn post door te nemen en eindelijk bericht over mijn rijbewijs. Bezwaar afgewezen wegens te laat reageren (12 dagen). Zoiets krijg je altijd op zaterdag ggrrrr kan je ff niet reageren En daar kon ik niets aan doen, das blijkbaar mijn advokaat geweest die te laat was ikke niet want had mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld en moest alles aan hun over laten. Woest is drup, betaal al 18 jaar premie elke maand voor die verzekering en nu heb ik hem voor de eerste ik nodig gebeurd me dit. Kanonnen en ik was al zo zwak in die zaak, nu verprutsen ze de zooi met te laat zijn @#$%^&*(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...