BamBam Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Blacky, je bent een topper:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Goed, Bambam, gaat goed! Ik durf mezelf niet eens af te vragen wat voor gesprek dat was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Nee BB dat ken ik niet, ik kijk doorgaans niet naar het kruis van dikbuikige mannekes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 LOL. Ik ga het ook niet verklappen.Meisjes, ik ga slapen, word hier veeeeel te wakker van. En ik was best moe, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Niet het hele klokkenspel, een stukje ervan. Brrrr, haha.Goh Kaia, kijk jij daar niet naar........tsssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Of keek je uit barmhartigheid, maakte je je oprecht zorgen op ie een koudje zou vatten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 quote: Originally posted by: pippiHet hele klokkenspel voor je. Was het patroon langer dan het geweer? Let jij daar op Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 quote: Originally posted by: KaiaOf keek je uit barmhartigheid, maakte je je oprecht zorgen op ie een koudje zou vatten? LOL.Tuurlijk. zo'n oud mannetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 gadverdegadverdegaver! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 God meiden, kappen nou, ik lig dubbel van de lach, heerlijk.Doeiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Ik kijk er alleen maar naar als ie met het rechterpuntje z'n linkerknie kan aanrakengewijzigde pikorde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 ndpiep ik heb gelogen in het naar het feest rijden stonden er twee mannen langst de straat te wildplassen en bij die eene kon je echt alles goed zien ............... en ja ik heb gekeken tenslotte heb ik daarvoor mijn oogjes gekregen , maar ik kan jullie eerlijk zeggen dat ik het maar een lelijk iets vindt ..........sorry mannen .nu ja ik val zwz meer voor iets dat nog aangekleed is zeg trezebezeke nog van harte met je ice tea ach ja en graag vertaling voor oervrouw = nog niet gegeven maar nu ook vertaling voor muts , in belgie zet ik een muts op mijnen kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Ach ja Pip, the good old days:DEn wie zegt dat jij dat niet meer kunt? Met of zonder blauwe jurk.Goh Kaia, ken jij zulke piemels dan die zulke kunstjes kunnen doen?Ok, Heintje is weg(denk ik dan toch he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Tja Blacky, in de ruststand is het een soort wormvormig aanhangsel(tekst in de sauna van hetero vriendin, lol) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Goed, daar gaat-ie! Blacky, een muts is een zeurderige vrouw, en de andere betekenis is datgene wat bij ons dames tussen de benen gesitueerd is. Het wordt ook wel een doos genoemd!En een oervrouw, dat betekent een vrouw die al vanaf het begin der tijden haar vrouwzijn niet heeft veranderd, de moeder aller vrouwen zeg maar...En als iemand hier andere bewoordingen voor heeft: graag! Want het klopt in mijn hoofd niet hélemaal, dat oervrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 komop Pip, nuanceer het eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 denk dat ik beide wel begrijp , maar zie mij nog niet lopen met ZO een muts op mijn hoofd oervrouw klinkt dat weer iets heel krachtig , dus dat is een kompliment vermoed ik rest mij jullie nog een fijne nacht rust te wensen , aan mijn eigen ook maar en zeker dat ik goed ga slapen .slaapzacht allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Hoi, BLackyHoi Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Truste!Het is laat geworden vandaag, we hebben een film gekeken, en gewacht tot het (bijna) niet meer regende met de hondjes uitlaten. Maar nu zoeken we ons bed op. We hebben een hoop interessante onderwerpen gemist vanavond geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Nighty night, sleep tight!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Pippi,De dikke van dale is een stuk bondiger!Buiten de genoemde plaatsing door Trees (tussen de benen van de vrouw)de gebruikelijke gebreide voor in de winter op je hoofd,noemen ze een woord waarvan ik niet weet of het hier mag...het begint met een t, dan een r en u en afgesloten met nog een t!Lijkt me een aardige samenvatting..Hier is het noodweer nog maar eens op herhaling.mij kan het niet zoveel schelen, maar ja de kids die op zolder slapen worden wakker van het gekletter van de regen op die zolderramen...En dan wordt er gegild...MAMMMMMMMMMMMM ik kan zo niet slapen...Nee duhuh, ik nu ook niet meer...Nouja, beetje een muts ben ik ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden