Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 En weg is 'ie ook alweer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 't is hier zo'n lekkere regenachtige zondagmiddag, zoals ik me ze van vroeger nog wel herinner. Dochter weg naar vriendin, Klaas aan het werk, zoon op de bank voor de tv, en ik in mijn laatste boek dat ik tijdens de vakantie nog niet uit had gelezen, De Gaudí sleutel. Bekertje warme chocolademelk met een marshmallow erdoor. Fruit voor zoon, zonuendan een koekje snaaien. Klaas die nu de aardappels staat te schillen, díe heben we lang niet gekookt gegeten...Huiselijk geluk in al zijn eenvoud. Even vermelden.... Edflobe, goed van je! Lekker dat je je er zo goed bij voelt! Volhouden, het wordt alleen maar beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Corientje, blijf jij maar lekker nutteloos bezig! Fijn hè? Dat je er weer van kan genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Lekker, met een dipje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ja, met een dipsausje, als knabbel bij de borrel....oeps, glaasje fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Gnigni... Tijdens de vakantie alleen gebakken, partjes, schijfjes, krieltjes, gekruid of ongekruid.Rauwe bloemkool met een dipje lust ik ook wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ook lekker, zonder en ook met een dipje. Net zoals komkommer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Vind ik persoonlijk niet zo lekker. Ham met asperges, dat weer wel.Of rookvlees met monchou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Doe ik ook vaak, lekker en gezond, vooral niet te veel vlees, maar juist heeeeeeeel veel groente, verschillende soorten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Mijn (ex)vriendje heeft een stoomoven, dat is heel erg gezond, blijven alle vitamientjes intact.Alleen jammer dat ze 'm nooit gebruiken; de enige die hem gebruikt heeft een paar keer, ben ik. De rest daar weet niet eens hoe het ding werkt, ze gebruiken 'm meer als extra voorraadkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Kirky: ik heb echt bewondering voor je, nu je weer je refusal hebt ingenomen.Corinne: ha binnenpretjes, heerlijk zeg. En ja, wat is onnuttig. Ik heb me deze vakantie ook bezig gehouden met veel 'onnuttige' zaken. Zomaar een boek lezen, veel luieren, tv kijken, wandelen, winkelen, fietsen, zwemmen... en vooral heerlijk eten. In de zon zitten is toch mijn favoriete met een heerlijk glas cola, ijsblokjes en een schijfje citroen. Ik vond het dus heeeeeeeeeeeeeeel nuttig en voel me een ander mens.Edflobe: een week alweer. Je zal zien dat de droge dagen zich steeds sneller aan elkaar gaan rijgen.Marjo: ook al lekker 'nutteloos' bezig!Hier gaat het ietsjes beter. Heb mijn man gevraagd om tenminste beleefd tegen me te doen. En ik moet zeggen het werkt. Vanmiddag waren we ineens zomaar wat aan het 'kletsen'. Ook kreeg ik een helder moment in mijn brein:Ik kan goed genieten zonder drank. Ik kan naar feestjes gaan, plezier maken en heb geen drank nodig.Ik kan naar een bruiloft gaan zonder drank nodig te hebben.Ik kan op een terrasje zitten en genieten van een heerlijk kopje koffie, waarom zou daar drank bij moeten zijn.Ik hoef echt geen drank in huis te halen voor bezoek, alleen bij speciale gelegenheden.Ik hoef echt niet te drinken omdat mijn man drinkt met zijn vrienden.Ik kan evengoed lekker koken en kan heerlijke spagetti eten zonder drank erbij.Ik bedacht me dus, dat ALLES GEWOON DOORGAAT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Brrrrr, ik wil niet weten hoe het eruit zag toen 'ie 'm opentikte....Bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ha Carolien: ik zie dat je er ook bent. Tja dat verhaal over 'vriendjes' is niet zo bijzonder hoor.En van mij kan je het ook onder je eigen naam gebruiken. Ik wil persee anoniem blijven en ga dus niks opsturen of zo. Dat is de enige reden. Goed van ja dat je voor de Boei schrijft. Kan je dat tijdschrift ook gewoon los ergens kopen. Vroeger heb ik het gelezen, en lees er graag in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Inderdaad An, alles gaat gewoon door zonder drank.Sterker nog, alles wordt beter zonder drank!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Carolien: super bedankt.Kirky: heeft refusal bijwerkingen dan???? Dus nu sta je drie weken droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Kirky: ja dat dacht ik al, dat je langer niet dronk. Tja, ik heb er geen verstand van, maar hier zitten wel de experts misschien weten die dat wel.Carolien: nou zie je wat een luilak ik ben: had ik goed zelf op internet kunnen opzoeken, maar........... ik heb me direct aangemeld voor een abonnement!! Dit is wel een super de super overwinning voor mij.Ik ben in maart 2006 weer gaan drinken en in augustus 2007 kwam ik hier en nu 2008 heb ik pas de kracht weer om niet te drinken. ... en om de Boei te bestellen. Hardleers mens ben ik, maarja, resultaat is wat telt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Hallo hier Houtje,Tja, je kan zo zeker zijn van jezelf hè en net als je denkt dat het goed gaat, ga je de fout in. Nou ik ben de fout niet ingegáán, maar ingevlógen.Ik stond vanmorgen om 11 uur al een fles rode wijn aan te kijken, ik moest (zou, had ik beloofd) boeuf stroganoff maken, en ja, daar moet wijn in, en ik keek die fles aan en dacht: ik wil jou niet. Weggezet (smoes afgesproken met Zoon: ik mag geen drank met morfine dus wil jij de fles bewaren?) Schuldgevoel over inzetten van Zoon.Verder hele dag bij A. geweest: krijsende kinderen, 4 volwassenen en 6 kinderen gevoederd, allemaal wat speciaals voor elke generatie gemaakt (van geblenderde groenten tot volwassen maaltijd) en toen stond daar die fles muscadet de sèvre et maine (open, vanwege de saus). Ik heb me uuuuuuuuren lang in de keuken teruggetrokken, zgn. druk met koken dat heb ik ook gedaan ja maar ondertussen zuipen ja. Heb 3/4 fles wijn op en een gore droge smaak in mijn mond en voel me super-schuldig. Maar ik wil NU stoppen dus ik ben naar huis gegaan, heb gedouched en zit in pyama, ga zo naar bed, ben doodmoe en suffig natuurlijk.Eigen schuld, dikke bult. Maar die rottige smaak in je mond !!!! Natuurlijk weet A dat ik (te) veel gedronken heb, hij vroeg of hij me naar huis zou brengen maar ik ben in de stromende regen naar huis gefietst. Voel me k*t. Vanavond géén zomergasten (dat haal ik never nooit) ik zie eruit als een wrak.O, waarom ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ha die Animal!!! Ook weer is hier? @Trees, Filmpjes zijn weg had net een bericht in mijn PB. Ze bevatte teveel schuttingtaal Dus je hoeft niet meer te zoeken. Ik laat ze wel eens zien wanneer je aanwezig bent. @Corinne, bij welk level ben jij nu? Ik zo ongeveer bij 25 ik doe dat in m'n pauze altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 2 all , ik ben nooit weg, maar soms is het beter even in de hoek te staan (cq Druppeltje), Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Oeps Houtje, dat is echt reuze jammer. Probeer zometeen goed te slapen en dan morgen weer met vastberadenheid opnieuw beginnen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Mijn hoofd begint al te bonken dat wordt koppijn, eigen schuld Houtje. Sukkel dat je bent. Maar ik ga de winst van 33 maanden maar niet weggooien maar me nu GOED KL*TE voelen en hopen dat dat preventief werkt.Als je té lang tegen dat vergif aankijkt krijgt het een soort van aantrekkingskracht, daarom heb ik ook nooit wat in huis.Nieuwe afspraak met mezelf: vragen aan A om géén wijn in huis te hebben, de verleiding van een open fles op het aanrecht van mijn lievelingswijn was te groot, na het gevecht vanmorgen met die fles rode wijn.WWWLLLLEEEEHHHH, ik voel me al helemaal kl*te worden en ziek. Gatverdamme, dat wordt kotsen straks. Eigen schuld Houtje. Stommerd, looser, mislukkeling, ttrut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Stom misschien wel, maar geen looser, mislukkeling of trut. Kom op Houtje, het was niet goed, maar je bent je nu ook meteen weer bewust van het 'grote gevaar'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Jullie zijn veels te aaridg ik vrdien een enorme utbrander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ach, Houtje toch, elke strijd is hard , wij strijden met je mee, en velen van ons vallen ook een keer, maar winnen zullen we.Greetz, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Die heeft de drank je al gegeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden