Spring naar bijdragen

Zondag 3 augustus 2008


Tatum

Aanbevolen berichten

Jemig Marion, het lijkt wel of het nooit eens mag meezitten, hopelijk heeft je man via het uitzendburo (die wel tevreden over hem klinken) snel weer werk!
Echt knap dat je na 2 glazen die bende hebt weggegooid, knopje is toch al een stuk om zo! Het helpt inderdaad niet en je was zaterdag helemaal beroerd geweest van de kater!

Niks rustig aan hier, de spieren moeten werken, dus bovenverdieping opgeruimd, stofgezogen en gedweild, nu even wachten tot alles droog is... binnen dan.
zometeen een buur opsnorren die me kan helpen een kast de trap op te tillen en dan beneden zuigen en dweilen.
De keuken gaat niet lukken vandaag maar als de rest maar opgeruimd is is dat een stuk makkelijker om aan te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 430
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marion: fijn je weer te zien, maar wat moeten jullie toch weer meemaken. Afschuwelijk. Maar je bent sterk, je kan het aan. Dat heb je al laten zien. Dikke knuffel.

Juffie: als je het nu maar in de hand gaat houden?! Ik ben hier een jaar geleden gekomen en heb wat af geexperimenteerd. Na twee maanden of zo dacht ik wel dat ik de boel in de hand had en was al afscheid aan het nemen van het forum. Maar die tijd heb ik gewoon nodig gehad en iedereen heeft tijd nodig om te bedenken wat je zelf wil, maar vooral wat je zelf kan.
Ik weet nu dat ik gewoon niet kan drinken. Maar goed dat je het ons schreef. Is toch een stuk ontwikkeling die je nu doormaakt.

Hanneke: ik ben gewoon supertrots op je. Nu je scriptie afschrijven. Je gaat gewoon op je stoel zitten en schrijven, schrijven..... neem er een pak gevulde koeken bij ... (tenminste dat werkte bij mij goed) en op die stoel blijven zitten. Wat zal jij straks trots zijn als het klaar is!!!!!!!!!!!!!!!!!


Har: ik zit hier dus te duimen en kan dusssssss niks meer doen. Wil wel alles horen straks hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat me eigenlijk een beetje verbaasd heeft? Floortje opent vanochtend, meldt haar goede voornemens en is vervolgens niet meer aanwezig geweest. Nou ja, misschien een dagje weg of zo, zal ze later wel weer een keer hier verschijnen. En hopelijk heeft ze het vandaag dan droog weten te houden.
Hier in ieder geval niet: het regent de hele middag al. Wilde de binnenkant van mijn auto nog uitzuigen, maar ik kan moeilijk met de stofzuiger in de regen gaan staan. Denk dat de stofzuiger dan heel snel denkt: hier doe ik niet meer aan mee! Misschien later op de dag dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien lezen we straks op 'wie is wie' wie het is.
Ga nog even poetsen etc., anders komt mijn werk nooit af. En ik heb mezelf nu enige taken opgelegd vandaag. Alleen de regen gooit wat roet in het eten met het auto schoonmaken, maar ik heb goede hoop op een paar opklaringen. Kan ik alsnog mijn taakje doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stond nog ingelogd.
Even snel bijgelezen.
Druppeltje, het zal jouw kaarsje geweest zijn, want een dik uur geleden begon ik zomaar binnenpretjes te hebben.
Marion, ik zou zo graag willen dat het eens ophield met tegenslagen regenen bij jullie. :present:
Na het douchen besloot ik toch maar niet te gaan wandelen. Nu het wat koeler is, ging mijn voorkeur uit naar droog blijven. Heb me met allerlei andere, voornamelijk onnutte, dingen beziggehouden. 't Is grappig, maar tegenwoordig haal ik meer genot uit het doen van onnuttige dingen dan van zinvolle, nuttige dingen. En wat is onnuttig eigenlijk? Net zoiets als onkruid in de tuin. Vervelend, want ik hou van veel soorten onkruid en dat zijn dan in mijn optiek mooie bloempjes en plantjes.
Als je cavia of hamster ontsnapt, horen zij wel degelijk tot ongedierte. Die beestjes vreten alles kapot.
En hoe goed verpakt een boterham met pindakaas ook mocht zijn, onze vorige kat kreeg het voor elkaar om die te pakken en de pindakaas eraf te likken.
Zoonlief gaat weer lekker burrito's maken. Dat wordt straks smullen.
Ik ga maar weer wat doen: strijken (misschien?).
Allemaal een bos :present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...