Gast Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 @Houtje, mij lijkt het dat wanneer je jezelf nu op de kop blijft geven om die uitschuiver je enkel en alleen maar extra voedingsbodem voor extra trek kweekt. Da's mijn ervaring althans. Je lichaam geeft je nu al straf genoeg waarom gebruik jij de energie dan niet positief om de eerste weer te laten staan? Kop op meisje, gedane zaken maken geen keer.. Je ziet zelf ook in dat het niks voor jou is te drinken dus bezig zijn met niet drinken en niet met het "waarom" van het wel drinken.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Je weet Houtje , een vallende ster, valt nooit........... in ons universum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Houtje, overigens gecondoleerd en sterkte!Houtje, wat nu? Waar ben je mee bezig? Als de wiedeweerga kappen!!!!!Pak de draad weer op, ben je balatafelt!Sterkte en een groet, Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Sorry willen jullie svp niet bellen mijn zoon hangt verdacht dicht op me rond en ziet van alles...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ja Soothe (en Anna) dat beloof ik. Ik ben thuis er hier is niks. Jammer hè soory hoor jongens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ik ga naar boven voel me niet lekker. Schaam me diep hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Carolien: ja ik verheug me erop als ik in september de Boei krijg. Ik heb vanaf augustus ingevuld dus misschien krijg ik die dan ook nog.Houtje: dit is voor mij een complete overrompeling. Hoe kan dat nu ineens Houtje??? Het beste eraan is dat je nu direct weer stopt, want daar gaat het uiteindelijk om. Alles is heus niet ineens verloren omdat je even uit de bocht vloog. Dus ga je nu niet schuldig zitten voelen, daar schiet je niks mee op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Houtje, geen Sorry! Je voelt je rot genoeg naar jezelf. We kennen elkaar een beetje!!Waarom Sorry? Je bent alleen verantwoording naar jezelf toe schuldig! En je weet hoe de vork in de steel zit.Hier GEEN sorry's! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Goed zo Soothe: geen sorry's !!!!! Dat is de grootste valkuil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Carolien ga jij toevallig in september naar die conventie in Ede? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Hoe in en in triest de val van Houtje ook is , men kan er leering uit trekken.Het verschil tussen niet en wel drinken is een armlengte. Dus degenen die moeite hebben aangestaard te worden. Zet de boel uit het gezichtsveld.Groet, ik verdwijn weer even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Houtje zal nog wel even last hebben, hopen dat ze morgen de kracht weer pakt om weer door te gaan.Net mezelf verwend met een heerlijk kipfiletje, gevuld met tomaat, pesto en mozarella, met daarbij lekkere sla met olijven, feta, ui en gebakken champignons.Merk de laatste tijd dat ik eindelijk wat beter voor mezelf ga zorgen als ik alleen ben. Tijden lang liet ik het er maar een beetje bij. At gezond als de kinderen er waren, maar was erg gemakkelijk als ze weg waren. Zeker nu ik gestopt ben met drinken word ik me steeds meer bewust van het goed voor jezelf moeten zorgen als je alleen bent. Het is eigenlijk heel jammer dat ik vroeger niet eerst op mezelf had gewoond voordat ik ging samenwonen. De afgelopen paar jaar heb ik écht moeten leren alleen te zijn. Voelde me geamputeerd als de kinderen ineens voor een week naar hun vader gingen. Er waren ook een aantal perioden dat ik juist in die dagen bij mijn vriend was, dus ook niet alleen. De tijden dat het uit was moest ik dan weer opnieuw beginnen met leren. Nu we besloten hebben alles tot rust te laten komen (het was een ingewikkeld jaar, waarbij ook een ex-vriendin van hem betrokken was) en elkaar los te laten, zonder het contact geheel te verbreken, leer ik pas om te gaan en te genieten van het alleen zijn. Niet meer die wanhoop van eenzaamheid te voelen. Juist in die momenten was de wijnfles mijn grootste vriend, mijn troostmaatje.Nu ik gestopt ben, merk ik dat ik ook tevreden kan zijn in het alleen zijn. Die rust is een groot goed, die het droog staan mij heeft laten zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Dat ben ik dus aan het leren. Vroeger vond ik het wel heerlijk om een keer een dagje of avondje alleen te zijn, maar dat was anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Wel jammer trouwns dat Houtje hierdoor zomergasten moet missen. Het wordt wel een leuke denk ik, vanavond. Iedereen die wel kan kijken, zou ik het zeker aanraden, Tom Holkenborg. Deze jongen (Klaas kent hem nog uit een ander tijdperk), heeft volgens de gids zijn levenswijze drastisch veranderd..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 En bovendien denk ik dat het ook nog beter zal gaan als ik straks een eigen stek, mijn eigen meubeltjes kan uitzoeken, behang, verf, vloerbedekking etc. naar mijn eigen smaak heb.Nu zit ik al bijna een jaar tijdelijk (er was niets anders) in een veel te klein zomerhuisje, dat gedeeltelijk gemeubileerd is met iets wat totaal mijn smaak niet is. Het is geen 'thuis'. Feitelijk heb ik al twee jaar geen 'thuis'. Van het oude huis had ik in gedachten al afscheid genomen, dat moest verkocht worden. En het afgelopen jaar dus deze 'hut'. En ik ben, denk ik, gevoelig voor een omgeving met dingen die ik mooi vind. En dat is dus niet een bankstel, tv-meubel, salontafel in oud bruin eiken en de zandkleurig vloerbedekking en gordijnen die hier aanwezig zijn.Over enkele weken weet ik dus of ik eindelijk mijn eigen stek krijg en dan....... aan het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Zo morgen maar Roedjak en vandaag maar een kopje soep van de emoties. Het is weer boven water en het weet nu dat ik druppeltje heet want die kreeg zo op zijn laz.r dat ie nu weer stil in zijn hoekje staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Edflobe dat valt ook niet mee, elk mens wil zijn eigen huisje al is het maar een kamertje wat helemaal van jezelf is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Hahaha Caro hij mag de hoek ook niet uit voor hij eens leert ons niet de stuipen te bezorgen.Kirky leuk die slinger die je telkens geef aan ;Begin ik nou dutselachtig te worden maar mis onze Pip ook al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ik bedoel maar. Maar het einde van de periode hier is nu dan toch in zicht. Ik heb simpelweg de langste tijd hier gehad. Een andere woning duurt nu eenmaal geen heel jaar meer. Ben dus aan het aftellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Wannes durft toch wel weer terug te komen hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 En ik vraag me af of Floortje vandaag nog inlogt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Edflobe Wannes komt wel weer maar staat nu in de hoek. Is een oud geintje dat hij in het verleden iets zei of deed wat niet door de beugel kon dus ik schopte hem virtueel in de hoek vandaar dat dit nog vaak wordt herhaald want iedereen en hij ook moest hier erg om lachen en nu is hij zelfs vrijwillig de hoek in gegaan hahahahha dus die komt er pas uit als ik het zeg hahahah want we weten allemaal wat het betekend om in de hoek te staan.Sorry, oude humor en ik besef niet altijd dat mensen die hier nog niet zo lang zijn dit niet begrijpen. Dat zijn onder ander ook redenen dat nieuwe mensen zich hier vaak buitengesloten voelen; wat voor ons logisch is kan helemaal niet te vatten zijn voor iemand die hier net is.Ja ik ben ook erg benieuwd naar Floortje, kom op meid we leven met je mee, laat wat horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Speciaal voor Houtje,Géén sorry, géén schuldgevoel, daar schiet je niets mee op.Morgen weer een nieuwe dag en dag begin je gewoon opnieuw.Goed dat je het hier hebt geschreven, ik begrijp je!Lieve mensen ik heb mijn wekdag doorstaan en toch wel lekker gewerkt.Ben nog steeds niet lekker du ga straks lekker vroeg slapen.Nu even Midlife Crisis kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Kirky, waar haal je al die humor vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Kriky mag ik even? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden