Kohtje Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Anjo, ook hier brandt een kaarsje voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Anjo,Sterkte Pippi,Zit je velletje ietsie beter vandaag? Visje,Blij dat het goed gaat met je. Ik was ook zo blij met Refusal.Allemaal,Bedankt voor jullie reacties. Ben blij dat jullie er ook wat aan hebben. Voor mij was het alles weer eens op een rijtje zetten. Hoe makkelijk je door je grenzen heen kunt denderen door stomweg geen aandacht aan jezelf te besteden en door niet op tijd rust en bezinning een kans te geven.Vandaag dus voor de vierde dag op rij 2 uur extra gewerkt. 't Is toch nog te veel voor me om dat blijvend te doen. Morgen nog een dag (dat is dan 5,5 uur extra) en dan neem ik het spul mee naar huis om maandag van thuis uit verder te gaan voorzover ik de tijd heb. Nu ga ik dan ook maar weer eens even liggen.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Anjo, heel veel sterkte en ik heb ook een kaarsje voor je aangestoken....Corinne, jij geeft altijd zoveel warmte aan anderen... Ik wil jou ook wat warmte geven... En vraag me niet waarom da's mijn gevoel. Dus voor jou:':DB):light::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Hoi Carolien ik zie dat je ook aanwezig bent... Hi there bye there... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Geweldig hoor!Weinig te lezen na een hele dag dát betekent dat weinigen in nood verkeerden.Iedereen gaat het blijkbaar gladjes af vandaag.Ik hoop dan ook dat al de gene die afgelopen week niet lekker in het velletjezaten nu ook wat beter gaan. Enorm de reacties naar Anjo toe, wat mensen al niet virtueel met elkaar mee leven!Ik ga er van uit dat Anjo wel weer van haar laat horen als zij daar aan toe is.Corinne, goed dat je het uitbreiden van die uren uitprobeert. Ken je grenzen!Voor mijn gevoel ben je alleen aan het werk en aan het rusten. Maar dat zal wel alleen maar zo lijken.Marjo, de ziektekiemen door gegeven? Ik hoop niet dat je bij mij in de buurt was. Is lief van die kat, maar bij de gedachte al krijg ik kippevel.Katte haren in mijn bed, no way!Pip, ennneh ist gelukt, hut aan kant? Nog twee dagen de tijd hoor!Visje, natuurlijk ga je goed! Leuk dat je er even was.Har, ik wil je vast erg veel succes wensen voor morgen. Lijkt mij heel erg moeilijk die mensen van wat ik hier op het forum erover gelezen heb. Ik hoop dat je jezelf goed kunt verwoorden want het werk dat je nu doetis zeker van belang. An, ik hoop, weet het "bijna" zeker dat je vandaag een gremloze dag hebt.Gewoon omdat je vandaag niet drinkt hé! Verders hoop ik dat iedereen die vanochtend onder de lamp gekropen is er ookdegelijk baat bij heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Anjo, Heel veel sterkte toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Oei, wat een lap tekst en ik was nog helemaal niet klaar ermee.Eerst maar voor de warme hap zorgen er staat vis in de oven.Kant en klaar pakket hoor maar het riekt zo, bah. Heb de deurenal open staan. Nou ja, is niet voor mij maar voor de mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 NouStien geen echte nood. Maar als ik uit mijn werk kom, moet ik mezelf goed voornemen. NIET LANGS DE SLIJTER te gaan.Had ik eerder nooit last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Dat komt omdat ik mijn schouder dan weer voel opspelen. En dat is een gote trigger voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Ik heb trouwens vorige week het besluit genomen om de behandelingen op mijn werk niet meer te doen. De laatste paar jaren dus alleen nog maar poliwerk doen. Wil graag leuk oud worden en niet de boel forceren. Had graag de 40 jaar (eind november ) vol gemaakt, maar zo is het ook wel goed.En ik ben nog niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Oh, ik zie dat ik hier alleen zit te kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Sammy, zolang je maar LANGS de slijter gaat! Voor mij part zwaai je even gedag maar nietnaar binnen hé!Raar altijd dat er een periode is waarop je gedachten juist veel erger met de alco bezig isals ooit te voor. Althans dat dacht ik altijd, maar nu weet ik dat ik er altijd veel mee bezigwas maar zat in mijn automaatje. Doordat ontwennen komt het uit mijn automatisme vandaan en wordt het pas bewust waar ik mee bezig ben.Wat vervelend van die schouder maar wel herkenbaar hoor. Ik probeer het ook te rekkenop mijn werk tot ik niet meer kan. Eigenlijk kan ik niet meer maar functioneer opeen andere manier blijkbaar toch nog naar hun zin. Ik zit nu aan mijn 38jaar.Maar jij bent al wel een héél erg oudje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Stien, een dag na mijn 18e begonnen , en ik word dit jaar 58. Mijn man stopt over 2 jaar. Ik wil dan eigenlijk nog 2 jaar die 2 dagen werken. Kunnen we er wat aan wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Sammy, ik mag voorlopig nog niet stoppen. De baas verlengt de jaren steeds weer.Ik heb op mijn 50ste mijn rollator rijbewijs gekregen op mijn werk.Tja, we lachen er maar om maar mijn vooruitzicht is knokken om de blauwe ofrode rollator. Nu steppen we, maar daar ben ik onlangs ook mee op mijn snufferd gegaan.Ging te hard de bocht om, hoezo onmatig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 quote: Originally posted by: SpudCorinne, jij geeft altijd zoveel warmte aan anderen... Ik wil jou ook wat warmte geven... En vraag me niet waarom da's mijn gevoel. Dus voor jou:' :DB) :light: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Ik wil me graag bij de zonnetjes van Spud aansluiten !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Helaas geen gremlinloze dag. Ik ben nog steeds niet 'normaal' en de behoefte om mijn stemming om te gooien met de drank is er weer, in alle hevigheid. Ik forceer met tot helpende gedachten: 'mijn stemming zal er echt niet beter op worden. Ik los er niks mee op, maar krijg er een probleem bij, in de vorm van een mega kater'.Terwijl ik dit zit te schrijven denk ik bij mezelf, dit wil ik allemaal helemaal niet horen. Maar de andere stem is toch luider. Dus ik moet wel luisteren. Tevens besef ik dat ik nu al bijna een week loop te klagen en kreunen en steunen. Sorry, er is zijn ergere zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Hoi!An, hou es op te zeuren joh!! ;) (welke pot verwijt wélke ketel?) Corinne, jouw schrijven van gisteren deed me inderdaad flink schudden....Wat kan het raar lopen in een mensenleven! Ik vind het trouwens wel erg dapper om dat hier te komen delen! Wat een trigger om zo verslaafd te raken... Vind de zonnetjes van Spud erg lief, en je verdient ze helemaal! Pips, de bezemen gekeerd? ....Sammy, zólang bij dezelfde werkgever? Dat kom je niet zo vaak meer tegen! Lekker afbouwen als het kan, mén wat heb jij al lang gewerkt!En Stien ook al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Sandmannetje, niet meer doen hoor, mij vergeten. Nou vanavond slaap ik zeker. Ik gooi er ook maar es een pammetje in. Ben er terughoudend mee maar klaar is klaar hoor. En dat is nu. Tegen negen uur ga ik plat, hadsjikideeee. Vanmiddag lekker naar de sauna geweest, heerlijk. Het wordt hier mooi weer, zonnetje schijnt:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 An, hang on hoor! Laat je niet kisten door die vuillakken! Hou vol, je kan het!!!!!Oeh! lekker! Sauna en dan om 9 uur plat, goed plan BB!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Anjo,Meid, heel veel sterkte en inderdaad hou het droog, dit kun je nooit, nooit meer overdoen. Je zult je gedrag van nu, de rest van je leven met je meedragen. Dus denk aub goed na, wat je doet!!!!!!!!!!!!!!!veel liefs,Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Nou Marjo, echt niet bij dezelfde werkgever en ook heel veel verschillend werk gedaan.Opleiding UMCU Groningen .Praktijkdocenten en uiteindelijk teamleidster in Delft. Vervolgens in Amersfoort gewerkt. Daarna in Drachten in de bejaardenzorg. Er waren ineens teveel verpleegkundigen.En uiteindelijk hier . Eerst 10 jaar op de uitslaapkamer,en daarna de pijnbestrijding.en overal weer opleidingen voor gedaan. En nu ga ik het wat rustiger aan doen. Alhoewel ik hooguit 6 jaar fulltime gewerkt heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Wow, Sammy! Dat klinkt als een heel leuk maar druk leven! Ik weet ook niet waarom ik er zomaar vanuit ging dat dat bij één werkgever was..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 An, Laat je niet kisten hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Je begrijpt al, dat we vaak verhuisd zijn. en dat drukke leven valt wel mee hoor. Ik heb altijd maar 16 uur gewerkt. Oh, had al vele malen meer kunnen werken. Ik hoef er gelukkig niet van te leven, maar toen de kinderen studeerden ,was het wel welkom om zo,n extra centje mee te pikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 hoi adb, ers , ik maan mijn eigen aan tot eventjes rust want het loopt hier de spuigaten uit ( wat werk betreft bedoel ik )het is stillekes op het draadje , een hoop over gelopen ??ja inderdaad stien ik heb in de zetel geslapen , en dit zal nog enkele dagen zo zijn want mijn bed ligt bomvol met mijn kleren , heb nog geen kleerkasten dus a la geurre comme a la geurre .vandaag wezen werken terwijl ik mij zo ziek als een hond voel , maar ja er moet vlees op de boterham komen , nadien naar ex huis en weer mijn wagen gevuld ppff het stopt niet ;-((op de treug weg stuurde mijn tomtom mij via een wegeltje dat zelf christus zijn paard nog niet gezien heeft , deze morgen vuilbak met tuin afval van vorige huurder buiten gezet , de maden komen eruit ;-(( vanavond stond die vuilbak er nog vol , papierke erop u geeft geen sticker geplaats ?? dat ding weegt dus een ton en voor dat ik het de twee trappen op getrokken had heb ik gevloekt en getiert nadien na die dienst gebeld en mijn frustratie aan die dame gezegt , ik aanvaard alles als het mijn eigen vuil zou zijn ......maar dit is van de vorige huurder gillipollas nadien allerlei boodschappen waaronder een ander slot want vertrouw de vorige huurder voor geen haar , en heb regelmatig nachtmerries dat hij snachts dronken binnen komt , dus juist ander slot gestoken .ik krijg veel verwijten de laatse tijd ivm mijn weg gaan bij vriendin , en ja ik besef dat ik op amper een week vertrokken ben , maar de druppel was teveel , mij zeggen dat men mij al jaren los gelaten had dus dit steenbokje was het strijden moe .bevalt het alleen wonen mij .....ja enorm ik geniet van de rust , van het op mijn manier inrichten van mijn huisje al doe ik 1000 zaken gelijk , maar men ziet dat ik iets doe.deze middag een wasmachine wezen kopen dus hiervoor moet ik ook niet meer in ex huis zijn , het enige dat ik nog mag verhuizen zijn mijn diertjes en dat is normaal morgen dan is mijn wagen niet vol .soms heb en voel ik wel een vlucht gedrag , maar ergens weet en besef ik dat mijn alleen gaan wonen soms ook andere reden heeft(zoals mijn ma haar keuze )dus reden te meer om die eerste te laten staan twee dagen mogen genieten van het vlugge internet van de vorige huurder , daarjuist hebben ze het af gesloten dus is nu weer mobiel en suuuuupppeeeerrrr traag ;-((viske fijn je te lezen anjo noglmaals sterkte zo ik ga dit copieren want schrijf het in gewone mail Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden