Spring naar bijdragen

Donderdag 21 augustus


BamBam

Aanbevolen berichten

Sammy, je hebt zeker niet stil gezeten! Goed, dat je wel altijd je eigen ding bent blijven doen. Gnigni, heb nog even te gaan, maar merk nu in de laatste groepen basisschool al dat het allemaal wat sneller gaat! Ben ook blij dat ik weer íets heb opgepakt, al is het maar voor 4 uurtjes schoonmaakwerk. Voel me toch weer een beetje " back in the game "....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky, is het vluchten als je weggaat bij je vriendin en je eigen leven in de hand neemt op je eigen manier? ik vind van niet! Je had ook die confrontatie met jezelf uit de weg kunnen gaan, en dat is pas vluchten vind ik. Verwijten zullen er altijd zijn, die kan je maar het beste van je af laten glijden. Je vriendin is nu zielig want je hebt haar in de steek gelaten maar samenblijven en ruziemaken is veeeeel zieliger!! Blijf bij jezelf en volg je hart, dan neem je altijd de juiste beslissingen!

An, maak er gewoon een mopperdag van, effe lekker klagen en miepen, dat mag allemaal.. of onderneem actie, wat zou jij nou heel graag willen doen? of ga sporten, of een keukenkastje uitsoppen, doe van alles maar ga niet drinken want je weet dat je je daardoor absoluut niet prettiger zal gaan voelen, allesbehalve zelfs. Niet in de negatieve spiraal gaan glijden hoor, rot voelen mag en je kan het echt verdragen, en er komt weer een dag dat je je lekkerder voelt!
heel veel sterkte!!

Anjo, hoe is het?

Corinne, ik kende je verhaal al maar het is toch weer indrukwekkend om te lezen. De maatschappij verlangt nou eenmaal vaak van ons dat we onze grenzen over gaan en hoe moeilijk kan het soms zijn om die grenzen te bewaken. Doe je volgende week wat rustiger aan dan deze week?

Ik zat vanmorgen helemaal te flippen op mijn werk. De tekst voor de uitnodiging voor de expositie liep voor geen meter, de uitnodiging zelf kreeg ik niet voor elkaar. Alles blokkeert hier door de druk die er op staat, maar ik ben toch redelijk op gang gekomen, tekst is nu okee en nu het beeld nog. Ik denk nog niet teveel over de opening zelf na, 2 uur de aandacht naar mij, Iemand vinden die een toespraak gaat houden over mij, tuurlijk vleit het me maar ik vind het ook ontiegelijk eng, zoiets als je verjaardag vieren maar dan nog erger. Ben wel blij dat ik dit allemaal nuchter onderga en heb geen trek in drank. Het zou me ook niet helpen, de stress gaat er niet van weg.

Nu moet ik weer de deur uit omdat er weer een wijkcontractgroep bij elkaar komt. Dit keer gaat het over afspraken in onze wijk over kunst en cultuur dus daar moet ik als aankomend kunstenaar toch wel bij zijn ;)

maar het is wel wat veel na een dag werken!
morgen gelukkig vrij

donderdag-zonderdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, EEn hele klus. Bah, en dan nog die maden erbij. Kun je niet beter de kleren in de stoel leggen en zelf lekker in je bed???

Marjo, het maakt niet uit wat je doet, als je er maar plezier in hebt. En ja, alleen maar met de buren over het hh praten, heeft mij nooit aangetrokken. Zo heb je ook nog ,s avonds iet te vertellen. En dat kleppen bij de buren wordt al heel snel roddelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, dappere strijdster. Tja, het verbreken van relaties:brokenheart::huh: Het is en blijft moeilijk. En dat anderen je verwijten maken: ach ja, daar kun je toch nix mee? Die mensen weten toch alles niet en staan zo snel klaar met een oordeel. Ik wens je toe dat het je lukt het van je af te laten glijden. En 'ze' kan je wel zeggen dat ze je al lang geleden heeft losgelaten...maar Blacky; JIJ bent degene die stappen zet. Jij blijft niet stil staan, jij kiest voor jezelf. Ik vluchtte in een verliefdheid, waarvan ik meteen wist dat het tot niets zou leiden, en het kwetste mn vrouw enorm, maar jij gaat die weg in ieder geval niet.

Ik bewonder je moed en je doorzettingsvermogen. En ik meen te weten dat je diep in je hart weet dat dit de juiste beslissing voor je is. Het zal niet altijd gemakkelijk zijn maar eenzaam zijn met z'n tweeén is nog veel erger.

Ik was net aan het bellen, zie ik ineens een ree, praktisch in de voortuin. In het weiland tegenover dit huis. Geweldig. Ik ben elke keer weer vol verwondering als ik dat zie, zo mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi bb en andere ,
juist heel verwijtende telefoon gehad , dat ik met alles ga lopen ??
ik ga enkel lopen met de spullen die ik de laatse tijd in de kringloop gekocht heb , alle in belgie aan gekochte nieuwe meubels en zetels mag ze houden .
ze zei ik heb van mijn klanten een thermos soep mee gekregen want de klanten zeggen dat ik blijkbaar niet eet , uiteraard niet als er bijna 15 jaar iemand je eten gemaakt heeft , de weekends aan zee bestond mijn ex vriendin haar eten uit pizza , friet en burger maar ja mij een slecht gevoel geven kost op dit ogenblik niets :devil:
moed wat is moed bb , mijn moed is momenteel dat ondanks de feit dat ik enorme drang heb om het op het zuipen/ roes te zetten ik het niet doe , ondanks de feit dat hier op 1 minuut een 24 uren winkeltje zit .
en BB ergens op deze aardbol loopt er een vrouwke rond die mij zal nemen zoals ik ben en om wie ik ben .
ga verder werken in de tuin is de beste gremlin mepper die er bestaat voor mij
sammy ik zal wel in de zetel slapen het gedacht dat ik al die kledij weer naar beneden moet halen ppff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky: zo .... nu hoeft niemand je meer een schuldgevoel aan te praten alsof je niet goed genoeg bent of zo een slecht mens dat je alles meeneemt. Belachelijk. En er is zeker een lieve vrouw die bij jou past. Eerst maar eens tot rust komen. Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de soep was dus niet voor mij , maar voor mijn ex .
ik zorg heel goed voor mijn eigen al heb ik niet zo een honger
ben in de tuin aan het werken en mijn radars in mijn hoofd gaan , ik verwijt mijn vriendin dat zei gezegt heeft mij reeds drie jaar geleden los gelaten te hebben , en ineens valt mijn kwartje , ook ik heb haar al een poosje los gelaten , ik denk sinds februari toen ik mijn caravan gekocht heb , sinds ik het kleine centje wat ik van mij ma geerft heb , los gemaakt heb zodanig dat mijn toenmalige vriendin niet meer mijn wettige erfgename was , en neen dit wist zij niet , dat centje is ook sinds april mei .
zo zijn er meer zaken waarom kocht ik zoveel in kringloop winkels dat ik er bijna vier huishoudens mee kan bevooraden ??
en inderdaad ik vindt het hier heel stillekes allemaal naar het andere forum ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, jij neemt de verantwoordelijkheid voor jouw leven, Je vriendin is verantwoordelijk voor haar leven. Prent dat in je koppie! als zij niet kookt dan is het jammer voor haar maar dat is dan toch haar eigen keuze. Het wordt tijd dat zij volwassen wordt, jij bent het al. Laat je door niemand aanpraten dat je het niet goed doet want je doet het echt ontzettend goed! JIj laat je niet meer de wet voorschrijven hoe jij moet leven, jij gaat leven zoals jij wilt leven en dat mag! Je leeft maar 1 keer toch? Je maakt je keuze's zeer zelfbewust.

De wijkavond was een beetje een aanfluiting, we zouden met een man of 8 over kunst en cultuur in de buurt gaan brainstormen, uiteindelijk waren er maar 2 deelnemers op komen dagen, eentje met een eigen doel, een atelierruimte in de buurt, en ik dus. Hopelijk komen er de volgende vergadering wat meer mensen!

Nu moet ik aan de slag met mijn uitnodiging! en dan morgen vrij en wandelen ergens bij Nieuwekerk aan de IJssel.

Ik blijf dit forum ook trouw hoor, vind het te ingewikkeld met 2 fora, heb er ervaring mee ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOi Blacky, Water, Trees en Marjo: ah, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik heb nog niet op het andere forum gekeken en kan ook niet meer forumtijd aan, maar nu is het wel heel rustig hier.

Trees, ja we zijn volhouders, wat zijn we toch knap, haha.

Blacky: je hebt het goed gedaan. En ja waarom heb je zoveel spullen gekocht. Toch proberen een leegte op te vullen? Nou ja beter dan jezelf met drank te vullen.

Marjo: al een beetje opgeknapt? Hier gaat het weer beter en ik hoop dat ik morgen weer rust in mijn hoofd heb. Vanmiddag zelfs geslapen, helemaal niks voor mij, maar ik was zo ontzettend moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

teleurstelling viel wel mee, maar ik moest nu in mijn eentje projecten gaan bedenken ;) en mijn kop zit nu even ergens anders.
Uiteindelijk kwam ik toch nog redelijk op gang. Ik ben geen gangmaker en bedenker, ik ben meer een uitvoerder en doener, dus mistte de feedback van anderen
volgende week proberen we weer bij elkaar te gaan zitten maar dan wel met de rest erbij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach het word tijd dat ik aan het werk ga. Ben langzaam bezig, maar nog niet in volle vaart.
Ik heb nog nooit, nee nog nooit zo'n lange en rustige, zonder zorgen vakantie gehad als dit jaar.
Nu ben ik met de woon kamer hier bezig. De bedoeling is dat er een verfje overheen komt. Maar hemel, alles uitruimen. Niet dat het veel is, maar als je bezig bent valt het tegen. En ik MOET dingen wegdoen, dat is lastig hoor. Nu heb ik al geen bank meer om op te zitten. Zit ik hier op een tuinstoeltje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat gewoon weer lekker. Drink veel koffie en eet veel ijs :D

De kermis had me genekt. Ik heb het geprobeerd vol te houden, maar langer dan een week duurde te lang. Maar nu duurt het weer een jaar voordat die weer komt.

Ik ga zo lekker naar bed. Morgen mijn laatste werkdag deze week. Dochter haar blijvende kies is overigens dinsdag onder het tandvlees uit haar kaak verwijderd in het ziekenhuis. Die kies en haar verstandskies waren met elkaar in gevecht en geen van beiden zouden doorkomen. Nu deze kies verwijderd is heeft de verstandskies later de ruimte om wel zijn plaats in te nemen.

Dat is allemaal goed gegaan. Ze ging woensdag alweer naar school. :present:

Welterusten allemaal :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Ik kom nog eens kijken.
Rustig gelegen tot ik geroepen werd voor het avondeten.
Daarna een bakkie koffie en lezen. Wat mail beantwoord en nog meer gelezen.
Dus echt rustig aan gedaan.
Deze stressloze baan met weinig uren hou ik voorlopig nog wel aan.
Ik ben nog niet rijp voor meer uren en als ik niets eens rijp ben voor meer uren in een gezapige baan, dan moet ik zeker niet gaan solliciteren naar een 'uitdagende functie'.
Morgen en volgende week nog extra uren en dan is het gewoon weer rustiger.
Dan ga ik wel overwegen om de studie toch maar weer op te pakken, als is het maar een uurtje per dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...