Spring naar bijdragen

Maandag 25 augustus Het leven gaat door


Houtje

Aanbevolen berichten

Trees, je had rondom de behandeling toch niet mogen drinken. Ook na de behandeling raden ze je af de eerste dagen alcohol te drinken. Als je alcohol op hebt wordt je bloed dunner en dan krijg je juist kans op nare bloedingen. Geen alcohol drinken versnelt het herstelproces in je mond.

Het blijft naar, dat ben ik met je eens. Dochter is vorige week dinsdag geweest en heeft daar een blijvende kies die nog onder haar tandvlees zat moeten laten verwijderen. De volgende dag wilde ze toch gewoon weer naar school, terwijl ze van mij nog een dagje thuis had mogen blijven. Het is haar dus reuze meegevallen en mij ook!

Trees, succes! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trees, als er iets erg onverstandig is als je naar de tandarts of kaakchirurg gaat, is het wel drinken. Alcohol verdunt het bloed, dus de kans is groot dat je bloedt als een rund! En afgezien daarvan is het voor de behandelaar niet echt prettig als jij daar met een kegel zit.

Dit was toevallig het enige berichtje dat ik gelezen heb, buiten dat van Soothe dan. Ik ben weer even in mijn eigen huis, en daarmee automatisch overgeschakeld in de hol- en vliegstand! Niet dat de jongens niets gedaan hebben in de dagen dat ze alleen waren, maar ik zie toch overal van alles wat even moet gebeuren of enige regeling behoeft. Het idee dat volgende week de school alweer begint schijnt ook nog niet echt in die hoofden te zitten, en daarvoor moet toch ook nog het een en ander geregeld. Enfin, ik begin er alweer een beetje kop en staart aan te zitten, dus het loopt wel los.

Kaia, gefeliciteerd met 9 maanden alcoholvrij! Soothe heeft mijn hoogstpersoonlijke felicitaties al gehad. Vervelend dat je in een burn-out terecht komt, maar wel enorm herkenbaar. Soothe is op dit moment ook niet de meest rustige persoon op aarde (zo hij dat al was). En ik heb ook maanden in een flinke depressie en burn-out gezeten. Geef jezelf even de tijd, draai als het maar even mogelijk is je werk een aantal maanden naar een lager pitje. Ik heb een half jaar voor 50% in de ziektewet gezeten, en dat had ik ook echt nodig.
Ik zal niet beweren dat ik inmiddels volkomen probleemvrij ben. Zo depressief als ik was ben ik zeker niet meer, maar ik heb nog wel dagen dat ik het allemaal een stuk minder zie zitten, en dat alles weer grijs en grauw lijkt te worden. Ook voel ik regelmatig dat ik weer over mijn grenzen ga. De laatste weken voor mijn vakantie waren er diverse signalen dat ik een stapje terug moest doen, omdat ik veel te moe was en de onrust weer in mijn hoofd en lijf voelde jagen.
Zorg goed voor jezelf, gun jezelf wat rust, en zoek vooral alternatieven voor de sociale contacten die je nu mist! Je hoeft helemaal geen kluizenaar te worden omdat je niet drinkt. Op hobbyclubs, sport of bij andere activiteiten ontmoet je ook mensen, en wie weet wat voor leuke vrienden je tegen kunt komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,

Deze kreeg ik vandaag:

Hoe om te gaan met emoties en pijn?

....

Niets doen - Stoppen - Met rust laten!
Emoties en pijn hebben 'jou' niet nodig.
Ze vragen niets van je.
Ze hoeven niet gecontroleerd of gemanipuleerd te worden.
Ze willen alleen even opkomen om vervolgens uit zichzelf weer op te lossen.
Het is juist onze neiging om 'ermee om te gaan' die ze in leven houdt.
Wanneer dat wordt ingezien, is de pijn bevrijd.

Nin Sheng

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harstikke lief dat jullie zo aan mij denken maar voel me ook een beetje opgelaten. Ik weet zeker dat jullie dat snappen.

BB, nee hoor geen kans ben alleen ontzettend moe en moet nog heel veel doen. Ten eerste zit ik aan de Refusal voor de zekerheid, ten tweede moet ik een heleboel zakelijke dingen regelen dus zelfs een pammetje zit er niet in.
Ben daarnet even bij X wezen kijken, hij ligt er mooi bij. Zal wel morbide van mij zijn maar heb dan zo de neiging om er een dekbedje over te leggen.

Goed, dingen doen zichzelf niet en volgende week kan ik de hele week slapen als het moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik laat nu eens bezinken wat jullie aan mij schrijven. Erg mooi An, wat je aan me geschreven hebt en o zo waar. Het is werkelijk mijn ego wat met me aan de haal is gegaan. Misschien eis ik wel aandacht op door mijn drinken, wil juist contact maken. Schrijf hier vaak alsof alleen ik besta. Ben mijn hele leven al moeilijk te bereiken voor een ander. Leg de lat veels te hoog, alles of niets en daarom is mijn grootste val dat ik me afsluit voor mijn omgeving. Aan de andere kant weet ik wat het mij brengt als ik mijn negatieve gedachten los kan laten. Kan werkelijk gelukkig zijn met de kleine dingen van het leven maar de laatste tijd heeft mijn onderbewuste het voor het zeggen en dat zit vol met alles willen begrijpen :huh:

Ik verwijt M. dat ze een ijsberg tussen ons plaatst terwijl ik zelf niets anders doe. Zij durft het tenminste te benoemen en ziet het verschil tussen een blije onbezorgde Har en de Har die continu met andere dingen bezig is. De laatste tijd zit mijn kop vol met wetenswaardigheden die ik van het web pluk. Ben erg veel bezig met het transformatieproces. Ik mag weliswaar geloven dat deze aarde en alle mensen daarop een nieuwe tijd wacht maar het brengt me uit balans, zoals het dat al vaker heeft gedaan. Daarin zit mijn vluchtgedrag wat dan weer leid tot afzondering en egoïstisch gedrag. Ik misbruik spiritualiteit op deze manier en maak er een egotrip van.

Je zegt terecht An, dat juist de levenskunst eruit bestaat om met de dag te leven...heb de mond vol met over het NU te praten, maar sla de laatste tijd de plank volledig mis en kom in hersenspinsels terecht.
Eigenlijk geen wonder dat de drank me weer te pakken heeft gehad. Tis een slimme gremlin waar ik mee te maken heb die precies weerspiegelt wat mijn valkuil is.
Ga me weer eens richten op de wereld om me heen en heb jullie daar hard bij nodig. Trek me rustig aan mijn vestje als ik dreig af te dwalen.
Ik zal zoals ik vannacht al heb gezegd vooral moeten luisteren of lezen wat jullie te vertellen hebben. Dat alleen kan me weer terug met de voetjes op de aarde brengen. Ben weer behoorlijk een zwever geworden en dat belooft niets goeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har: jij schrijft over jezelf anders dan dat ik je ervaar hier op het forum. Ik vind je helemaal geen egotripper of zo iets. Juist helemaal NIET. Misschien moet je dat een beetje gaan worden.
Je eigen IK, je ego, je ziel eens bekijken. Kijk naar wat je zelf allemaal in huis hebt.
Ja, de goede dingen bedoel ik. Maak er eens een lijst van.
Teveel naar de wereld kijken, hoe de wereld draait en hoe het allemaal in elkaar zit, dat is teveel voor EEN paar hersens.
Wees blij met jezelf.
Je had er ook al zo'n zwaar hoofd in i.v.m. dat vrijwilligerswerk, wat de mensen zouden zeggen, wat ze zouden doen etc. Je meer richten op wat jij zelf zegt en doet, waar sta je voor, wat is voor jou belangrijk in het leven. Wat is voor jou de ZIN van het leven.

Ik heb in mijn AA tijd ontdekt dat alcoholisten juist mensen zijn die heel diep nadenken over de dingen.
Dat is mooi, maar het kan ook een mega valkuil zijn. Degene die het werkelijk 'snapten', droog bleven, dat waren bijzondere mensen en waarom, omdat ze zichzelf waren.
Ze hadden een doel, een zin voor het leven.

Ieder mens is op zoek naar zin in het leven, en de basis emotie hierbij is de liefde.
Ware liefde, genegenheid naar elkaar toe. Die krijg je alleen wanneer je van jezelf kan houden.

Mijn lijfspreuk is: Heb God lief en de naaste als jezelf. Dit voor elkaar krijgen is een levenskunst apart.

Je bent niet zweverig Har. Als we hier niet meer over nadenken dan leven we oppervlakkig en zullen we het nooit leren.



Mooi, hier staat dus een krat bier in huis en heb zojuist besloten NIET te drinken.,
Wat moet ik met die zooi????? Niks dus.

En lieve, lieve, lieve Trees. Vanaf NU ga jij ons het hoofd dolzeuren over die rot tandarts waar je heen moet EN het is IEDEREEN verboden om vanaf NU rotverhalen / ervaringen van tandartsen te schrijven.

OK?! Na donderdag mag het weer.


Anjo: Ja een dekentje over hem heen, ja, zo herkenbaar. Hier een warme knuffel van mij in ieder geval (((((((( )))))))))))))))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan maar even verder met mijn verhaal. Durf M. niet te bellen. Ben bang dat ik haar nu helemaal verlies als ik eerlijk ben over mijn terugval. Heb haar verdorie gisterenavond nog gebelt met de mededeling dat ik begrijp waarom ik mijn overnachtingsboeltje beter weer mee kon nemen. Natuurlijk heeft dat voor haar een symbolische betekenis, voor mij ook maar die is negatief uitgevallen. Als iemand me ondersteunt is zij het wel...ze heeft me altijd weer in de armen gesloten omdat ze beseft wie Har ook kan zijn. Ze beschermt zich t.o.v. mijn flippergedrag, kan ik haar niet kwalijk nemen. De moed ontbreekt me op dit moment :(

Drie R'ren Caro? Weet wel wat je bedoelt hoor ;) Die krullebol trouwens is volgens mij alleen maar onstaan omdat ik nogal wat antennetjes nodig heb. Maar afstellen ho maar! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Har: jij schrijft over jezelf anders dan dat ik je ervaar hier op het forum. Ik vind je helemaal geen egotripper of zo iets. Juist helemaal NIET. Misschien moet je dat een beetje gaan worden.


Je eigen IK, je ego, je ziel eens bekijken. Kijk naar wat je zelf allemaal in huis hebt.


Ja, de goede dingen bedoel ik. Maak er eens een lijst van.


Teveel naar de wereld kijken, hoe de wereld draait en hoe het allemaal in elkaar zit, dat is teveel voor EEN paar hersens.


Wees blij met jezelf.


Je had er ook al zo'n zwaar hoofd in i.v.m. dat vrijwilligerswerk, wat de mensen zouden zeggen, wat ze zouden doen etc. Je meer richten op wat jij zelf zegt en doet, waar sta je voor, wat is voor jou belangrijk in het leven. Wat is voor jou de ZIN van het leven.


Ik heb in mijn AA tijd ontdekt dat alcoholisten juist mensen zijn die heel diep nadenken over de dingen.

Dat is mooi, maar het kan ook een mega valkuil zijn. Degene die het werkelijk 'snapten', droog bleven, dat waren bijzondere mensen en waarom, omdat ze zichzelf waren.

Ze hadden een doel, een zin voor het leven.

Ieder mens is op zoek naar zin in het leven, en de basis emotie hierbij is de liefde.

Ware liefde, genegenheid naar elkaar toe. Die krijg je alleen wanneer je van jezelf kan houden.

Mijn lijfspreuk is: Heb God lief en de naaste als jezelf. Dit voor elkaar krijgen is een levenskunst apart.

Je bent niet zweverig Har. Als we hier niet meer over nadenken dan leven we oppervlakkig en zullen we het nooit leren.


Pfff...An. Zit hier met tranen in mijn ogen, dankjewel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Carolien

Simpel.
;)

Oh, als ik dat maar niet wil begrijpen :D;):present:
Wat dat betreft ben ik wel een man, doe erg veel met mijn verstand. En dat terwijl het gevoel, de intuïtie enorm aan mij trekt (vrouwelijke kant). Misschien ben ik wel geslachtloos, hum...moet toch effe naar de wc, zal ik gelijk dat worstje eens hartig toespreken! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har: Ik schreef het gister ook al, eens flink janken zal opluchten en ga gewoon langs bij je vriendin.
Het is harstikke rot om het haar te vertellen, maarja, daar kan je nu toch niks meer aan doen.
En maak er ook geen drama van, nou je hebt een paar blikjes bier op. Als je nu dagen of weken doorging, maar je stopt toch weer. Klaar, zo en nu een nieuwe start. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owjee Woman! dat was dan een harde les gisteren.

Har, soms denken we gewoon teveel na, en moeten we misschien wat meer doen ipv denken. Schreef iemand dat vandaag niet hier ergens? Je hoeft niks met je gevoel, je hoeft het er alleen maar te laten zijn. Analyseren (lees: piekeren) is altijd mijn grootste valkuil geweest in het leven, altijd maar denken, waarom doe ik dit of waarom doe ik dat, waar komt het vandaan, daardoor vergat ik helemaal te voelen, ik probeerde alles weg te redeneren en te analyseren. Daardoor heb ik 38 jaar niet geweten wie ik was en wat bij mij hoorde.

Nu niet meer, het gaat voor mij gewoon om het nu en niet om morgen of gisteren. Wat voel ik en wat kan ik daar NU mee. Als iets niet goed voelt dan doe ik het niet of probeer ik een tussenoplossing te vinden. Ik ga niet meer nadenken over waarom ik me niet goed voel, ik probeer te accepteren wat ik voel en hoofdzakelijk in oplossingen te denken. Misschien mis ik de drank daarom ook wel niet, met drank ga je weer 'denken'....

Aktie dus!!

Beetje kribbige reactie misschien van mij maar vandaag wordt ik gewoon een beetje moe van al het denken wat anderen denken en daarover weer denken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk maar uit, Har, straks is er weer iemand die vindt dat je manonvriendelijk en denigrerend bent! Over het worstje dan, hè?:D

Har ik kan je geen raad geven wat je met M. moet bespreken. In ieder geval zou ik zorgen dat je eerst al die schuldgevoelens goed de baas bent, want als je vanuit zo'n schulbesef met M gaat praten loopt het gesprek niet op gelijke grond.
En als er een grote kans is dat je door je escapade van vannacht M. kwijtraakt moet je er maar eens goed over piekeren of die eerlijkheid je dat waard is!
Het was eenmalig, hè, een schuiver, niets blijvends!

In ieder geval van mij een grote knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Har,

Har waarom? Het is rot Har. En het voelt zeker rot! Een sixpack voldeed al niet aan je wens, dus acht blikjes begon er een beetje op te lijken.
Een terugval is rot, en voor iemand, die niet drinken hoog in het vaandel heeft, extra rot!
Je wilt het niet. Het is te prijzen, dat je er niet luchtig mee om springt, in de trant van, ach een uitglijdertje maakt niet zoveel uit. Jij weet als de beste dat het wel uitmaakt, en goed dat je weer gekapt bent.

Ik lees op het forum vervolgens een veelheid aan analyses, over het hoe en waarom.
Ik houd van de meest simpele benadering, een alcoholist wil drinken en dat is wat je deed!
Het is geen schande, en wat het in gang heeft gezet is van weinig belang. Als we moeten wachten tot er rust in de tent is wordt het bij de meeste van ons nooit iets.

Drinken moest blijkbaar en dat deed je. Dus loop er niet opnieuw in. Je weet dat het geen toegevoegde waarde heeft, vraag je dan af wat je de eerste van de acht deed nemen.

Har je weet het eigenlijk zelf uitstekend! Een groet en sterkte van Soothe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Soothe en Kaia gefeliciteerd met 9 maanden !! way to go !! :present:

Aan de terugvallers :

Zelf ben ik meerdere malen teruggevallen en heb heel wat van die witte chips opgehaald in AA meetings dat ik een dag sober was... en het enige wat ik er van geleerd heb was dat ik toen geen verdediging had tegen het eerste drankje en MEER NIET...(ongeacht hoe lang ik ook nuchter/clean was) ik hoefde echt niet te leren voor de 1000ste keer dat ik mij de volgende dag beroerd voelde , dat drank niets oplost... en ik maakte mijzelf wijs dat ik op de goede weg was want deze keer zou het anders worden...
Alle mooie levensvisies en hoogstaande moralen ten spijt ik was gewoon kansloos...
En wat nog erger was vond ik is dat de kwaliteit van mijn leven in deze perioden zonder drank en drugs nog steeds uitermate triest was... ik liep rond met schuld en schaamte over het verleden , ik had totaal geen zelfwaarde , koesterde wrok tegen mijn partner en ouders en eigenlijk iedereen die ik er van verdacht op mij neer te kijken , ik was bang voor mensen en voor de toekomst en eigenlijk had ik helemaal geen idee of plan...maar bleef gewoon op de oude manier doorgaan zonder drank en drugs... en dat deed heel veel pijn... want ik beleefde al die bullsh*t nuchter... geen pretje... ik kon gewoon niet omgaan met mijn gevoelens en gedachten... en ik zat volle kromme en zieke gedachten over andere mensen en mijzelf... ik voelde mij zielig en niemand begreep mij...
Dus met drank en drugs was het weinig maar zonder ook...

En toen ik dat kon toegeven dus dat ik machteloos stond tegenover alcohol en dat mijn leven onhanteerbaar was kon ik om hulp gaan vragen... want in mijn terugvalperiodes vroeg ik niet om hulp tenminste ik vroeg wel hulp maar ik maakte zelf wel uit wat goed voor mij was en wat niet... en dat was een killer want ik hoefde alleen maar even terug te blikken naar mijn verleden om te kunnen zien dat mijn keuzes nou niet echt positief uitwerkten ... en dat is een understatement...

Sommige figuren roepen bij de AA ; "haal er uit wat voor jou werkt en laat de rest maar voor wat het is".... en dat is zo een domme ondoordachte opmerking want elke alkie heeft dat precies al zijn hele leven gedaan met als eindresultaat een plastic stoeltje in een AA meeting en dan iemand laten denken dat ie het zelf allemaal wel weet dat kan dodelijk zijn...

Wat mij opvalt is dat Har en Woman alleen melding maken van het feit dat ze gedronken hebben en meer niet... heb je geen hulp nodig dan ? of ga je gewoon door op de ingeslagen weg ?

Ik kan je vertellen uit mijn ervaring dat drinken niet hoort bij een nuchtere levenstijl...
Als ik terugviel was dat slechts een hele goede indicatie dat ik op de verkeerde weg zat... er klopt iets niet... meer niet... alle excuses ten spijt...en een terugval is al lang bezig voordat het eerste drankje naar binnen gaat... het drankje dat naar binnen gaat is de afmaker van wat reeds lange tijd tussen de oren bezig is... met alle gevolgen vandien...

Ik moest eerst begrijpen dat ik er niets van begreep... want zolang ik dacht dat ik het wel wist hoe dat niet-drinken werkte was er geen openheid van geest en ook geen mogelijheid om iets nieuws te leren...

Bij nuchter leven hoort gereedschap... en ik had al wat gereedschap en ander gereedschap heb ik gekregen bij de AA... vervolgens moest ik leren wat het gereedschap betekende en wat ik er mee kon doen en hoe ik het vast moest houden en kon hanteren...
In mijn terugvalperiodes wist ik zelf wel hoe het werkte...en ik hoefde ook niet te horen van andere mensen hoe ik het moest hanteren... tja en ik schaamde mij ook want wat zullen ze van mij denken ?...
Totaal geen nederigheid maar totaal ongepaste arrogantie die mij bijna de nek heeft omgedraaid...

Als ik nuchter wil blijven is het niet zo belangrijk dat andere mensen mij begrijpen maar dat ik begrijp dat ik door begrip alleen niet nuchter blijf maar door een Macht groter dan mijzelf... en noem het God , Innerlijk Bewustzijn , Geest whatever you call it... en zolang ik maar heel goed begrijp dat ik "God zoals ik Hem begrijp" niet Ziza is... hahahaha...

Ik wil met klem benadrukken dat het voor mij zo werkte en nog steeds werkt... en niemand hoeft voor mij hetzelfde te doen al ik doe... ik kan alleen delen wat voor mij werkt...
Mijn verhaal is ook geen mening maar wat ik heb gedaan...

Ook kan ik voor niemand uitmaken of weten wat goed is...

Ik ben blij dat Har als Woman er vandaag weer zijn... en toegegeven hebben dat ze hebben gedronken... dat is een goed begin...

In AA is er een soort van gezegde dat luidt " iemand die liegt over de datum van zijn laatste drankje is nog niet klaar met drinken"...

Ik wens iedereen een fijne dag en misschien tot later....

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve BB & Anna, tnx voor jullie medeleven en tips, ik neem ze zeker ter :heart:e !

Treesjefiedereesje wat een berg om tegenop te zien, probeer er pas naar te kijken als ie recht voor je staat (=op de dag zelf) want nu ernaar kijken heeft geen zin, en zelfs op het moment zelf zal je merken dat ie nooit zo hoog is als je dacht (de mens lijdt dikwijls nog het meest.....!) en hoe heerlijk voel jij je als het weer achter je ligt, en dan het gevoel erbij dat je ook nog eens niet hebt gedronken.....je kunt het aan zonder Trees, probeer jezelf met andere dingen te verwennen (vaak is de drang na een poosje weer anders) en als je ons vertelt wanneer en hoelaat je bij de berg bent gaan we allemaal aan je denken voor een beetje FP (forumpower) en nadien krijg je dan een ere ronde over het dagdraadje, nou ik wil de berg wel eens zien die daar tegenop dan wel van terug heeft! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Har
<knip>

...maar het brengt me uit balans, zoals het dat al vaker heeft gedaan. Daarin zit mijn vluchtgedrag wat dan weer leid tot afzondering en egoïstisch gedrag. ...

<knip>


...en als dat niet klinkt als verslavingsgedrag dan weet ik het ook niet meer. Compleet met smoes-excuus en al.
Het is nog lang geen 21-12-'12 Har, en als je daar teveel mee bezig bent vergeet je gewoon om NU te leven.
En als de 22e het weerbericht gewoon weer "hier en daar een bui" is dan mag dat nooit een teleurstelling worden.
De meiden (Caro, Tapas, An) hebben gelijk: niet zoveel denken.
Gewoon lekker eten, maar wel tandjes poetsen, meer is het soms echt niet.
Waardeer dat nou maar (en dan mag je zelf bedenken waar je de klemtoon op legt ;) ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Ziza


Wat mij opvalt is dat Har en Woman alleen melding maken van het feit dat ze gedronken hebben en meer niet... heb je geen hulp nodig dan ? of ga je gewoon door op de ingeslagen weg ?


Blijkbaar is dat alleen maar wat je wilt lezen Ziza. Weet niet of je het in de gaten hebt maar ik ga behoorlijk met de billen bloot in andere postings die ik geplaatst heb. Zoek juist nu contact met het forum en wil eraan werken. Dat dit nu niet via iemand van de AA gebeurt is mijn keuze. Maakt mijn spijt en de wens tot herstel er niet minder om. Ik sein uit, helaas had ik dat beter eerder kunnen doen want nu zit ik met de gebakken peren. Wil daar echter wel van leren en betreur het een beetje dat je daar niet op ingaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja
Hoe het kwam dan, gewoon echt die kl*te herrie van beneden, niet te verdragen, leek wel een buurthuis. Knettergek werd ik ervan. Letterlijk mn huis uitgevlucht linea recta het café in............
Ik lag vanaacht met vriend thuis, en ik heb weleens eerder verteld dat hij niet capabel is in bed om het zo maar even uit te drukken, oftewel impotent. Oorzaak, leeftijd (57) en alcohol. Ja daar is ie weer.
Dus we hadden nooit sex. Had ik respect voor, maar ja ik heb zo wel mn behoeftes......dus vannacht lag hij helemaal tegen me aangeplakt te slapen, en ik vroeg om iets meer ruimte, staat ie beledigd op, broek aan, jas aan, schoenen aan. Voelt zich afgewezen.....NOU JA !!!!!
Ik werd echt boos, je kan niet van mij verwachten dat ik wel tegen je aan lig maar nergens aan mag komen. Wie is er hier nou afgewezen !!!
Ik wist wel dat het zo zou eindigen, zei hij........duidelijke tekst.....
Hij probeerde er nog wat tranen uit te persen, maar ik zei ga maar weg dan, nu liever zo snel mogelijk. Oprotten.
Dus dat was dat. Ben er natuurlijk nog veel over aan het nadenken, maar ik ben dus weer vrijgezel. Jeetje.
Jij dus ook Har !!!
Daarom ben ik ZOOO blij met dit forum. Ik vind hier gelijkgestemden en niemand oordeeld. Heel prettig ! Had ook geen moeite om het op te biechten, is juist heel fijn.
xx xx xx xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...