Spring naar bijdragen

dinsdag 14 oktober 2008


plusjamais

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ondertussen, blijkt, heb ik al heel veel gedaan.

Eruit en gezellig ontbijt gemaakt.
Bij de kinderen boven de kamers gecheckt..
Was gedraaid. En al opgehangen.
Een uurtje gewandeld.
Lunch verzorgd. Opgeruimd.
Fornuis en wasbak en kranen in de douche gelapt.
Gezogen. Hondenkussen uitgeklopt.

En mijn pms begint ook pas volgende week, dus heb ook nog geen recht tot klagen... Hahaha! :D

Rapilos, je gaat als een speer, lijkt het! Goed joh!

Woman, komt wel weer. Je gaat er weer voor!
Die rust had je wrs even nodig!

Corinne :)

Vanmiddag nog even de douche verder schoonmaken en de was opvouwen..
Is het plan! Boodschappen doen en koken...
Dan zit mijn dag er weer op, en moet ik maar eens met voldoening op tijd de matras opzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terwijl ik even ingelogd sta wil ik me ook even tegenover jullie verontschuldigen!! Ik heb veel moed moeten verzamelen om hier terug te komen na m'n vorige emo-uitbarsting waar heel lief en helpend op gereageerd werd overigens!! Maar ik schaamde me later er wel over en dan vooral omdat ik daarna niets meer van me liet horen maar ik kon het allemaal even niet meer aan!! Zelfs de gedachte om hier te lezen of te schrijven was me te veel!! Dus bij deze, een oprechte sorry en een knuffel aan allen die me toen zo hebben gesteund!!

Veel liefs van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben weer terug. Tja , dat hardlopen MOET van mij gewoon 2x per week, (eigenlijk 3x maar ik ben even wat milder voor mezelf), ik weet dat ik me daardoor beter ga voelen en ook om mijn gewicht op peil te houden.. en heb eerst zeker anderhalf uur in pyama rondgehangen voor ik ging. Oppashondje mee en die ligt nu voor pampus in het zonnetje, ik ga zo douchen want dat had ik ook nog niet gedaan.

Het is hier echt heerlijk weer, strakblauwe lucht, zon, zeeeeer aangenaam en het lopen heeft me weer opgeknapt!
Marjo, je moet ook echt weer gaan hardlopen hoor! het maakt toch echt prettige stofjes vrij en het zweten is ook gewoon lekker!

van de weegschaal snap ik niks, gisteren stond ie na 2 weken 'lijnen' op 87,9, terwijl toen ik begon ik 86,5 was... en vanmorgen stond ie op 85,3.. dat is zowat anderhalf kilo verschil in 1 dag?
okee ik weet het, ik moet er niet elke dag op gaan staan. Gisteren liet ik de moed dan ook bijna zakken maar vandaag sterkt het me weer dat ik vol moet houden met niet snoepen!

Nou, ik ga maar eens douchen en aan de dag beginnen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Knuffie, schaam je nergens voor, en moedig dat je dan toch weer van je laat horen. Vaak lijkt het voor jezelf erger dan het voor anderen is. Emotionele uitbarstingen horen bij het leven.
Alles goed gegaan na je galblaasverwijdering? Vriendin van mij heeft dat ook laten doen, na een fikse alvleesklieronsteking.

Carolien, wat een leuk festival, tuurlijk ben ik benieuwd naar de foto's!

Zo, ik ga eten koken, heb ik zomaar eens zin in. Restje van gisteren, verse spinazie, gehakt en feta, in een turkse pizza gerold, erg lekker! en gezond!
hoef ik vanavond lekker niet te koken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tapas,

Danke, da's lief van je!! Ik had/heb zo'n gevoel dat ik iedereen in onzekerheid liet na die emotionele oproep en dat is niet zo tof van me, dat weet ik! Ik besef heel goed dat er hier heel wat personen op het forum zitten die dan echt met je begaan zijn en zich ongerust maken enzo..daarover heb ik dus spijt, dat ik dat misschien mensen heb aangedaan!! Het moeilijkste is inderdaad terugkeren.... Maar na lang nadenken en moed verzamelen ben ik er toch weer, ik hoop dat niemand het me kwalijk neemt!!

ja, de operatie is goed verlopen, ik had galstenen waarvan 1 een doorsnee had van 2cm!! Echt een kanjer van een steen, hihi! Daarnaast nog wat kleintjes die regelmatig zorgden voor galcrisissen, auw! Maar nu dus daarmee alvast geen probleem meer mee, boeltje is eruit en ik kan herstellen!!

Liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Soothe! Heb jij een telescoop én een balcon???!!!!

Douche geschrobd! Hahaaaa!!! :)

Als ik vanavond een beetje op tijd eet, kan ik om half 8 met de groep meelopen.
Dat weet ik nog niet zeker.. Heb in iig besloten op zaterdagochtend weer mee te doen!
Ja lekker, tapas! deed zondag weer ff een stukkie. Doet zeker goed..!

Knuffie, welcome back. En rustig aan nog maar even met het buikje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee trees,
Sterkte bij de tandarts!!

Knuffie, welcome back!
Fijn dat de galblaasellende nu voorbij is,
ik wens je een voorspoedig herstel :present:

Toen het hier net donker werd dacht ik....
Ha daar zul je de UFO hebben...
maar het was een donkere wolk die voor de zon schoof :D:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben lekker even de stad in geweest, jurkje gekocht, fijn shirtje, mooi jasje (50% korting), huisbroek, lekkere cocosdoucheschuim, oorbellen, haarverf, owja en tandestokers, voor als ik op een houtje zit te bijten omdat ik zoveel geld heb uitgegeven :)
met een tostie op en nu een energiedrankje met een peukie, en dan kijken wat ik straks nog kan gaan doen. Heb nog lekker de tijd. Het is ook hartstikke lekker weer !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees, ik heb aan je gedacht!
Ik hoop dat het goed is gegaan! :)

Vanavond toch maar niet denk ik, Rapilos.
Heb genoeg bewogen... kan ik dan de was nog ff doen ;)

Hee Woman! Dat klinkt alsof je jezelf rijkelijk aan het belonen bent! :)

Pfff... En toen moest ze nog naar de winkel!
Iets makkelijks maar. Yep!
Pannenkoeken, hoef ik ook niet naar de winkel als het goed is..
:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, weer terug van weggeweest. Vanmorgen stond ik zo gestresst op en moest zo veel. Toen even een time out genomen. Mens wat kan ik mezelf gek maken zeg.

Knuf: fijn dat je er weer bent. Kan een mens dan zomaar zonder galblaas leven?

Houtje: ik hoop toch echt dat je hulp krijgt hoor.

Pippi: zo, dus jij wilde wel even met alles tegelijk stoppen. Ja, die ken ik ook hoor. Ik wil van dat roken af, maar kocht vandaag toch maar weer een voorraadje. Ook heb ik eens jaren niet gerookt en ik weet NU nog wat een ellende dat was om te stoppen. Ik vraag me dus af of me dat ooit nog lukt. En volgens mij is die stress van het stoppen met roken ook niet gezond.

Tapas: ja raar he, hoe je zomaar 1 of 2 kilo lichter kan zijn. Het schijnt zo te zijn dat mannen gelijkmatig afvallen. Dus a.h.w. met een rechte lijn naar beneden en vrouwen in plateaus, dus inderdaad van de ene op de andere dag lichter zijn om dan vervolgens een tijdje op het zelfde gewicht te blijven. Dus trapsgewijs.

Allemaal, smakelijk eten, tot straks maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smakelijk eten,

Ik was er even uit, heb m,n vierde opdracht gemaakt via hulp op internet.
Het invullen van de risicoanalyse. Pfff..pittig hoor.
Die E-hulp geeft wel een heel goed inzicht in waarom je drinkt en wanneer. Dronk moet ik eigenlijk zeggen,want nu al 2.5 maand droog.
Ga even een poosje weg,zuurkool maken met wors en spekkies.
Tot vanavond,als iemand die UFO gezien heeft ondertussen dan hoor ik het wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...