Spring naar bijdragen

dinsdag 21 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Houtje,

Moedig dat je hier toch op terug komt. Ik heb natuurlijk niet gelezen wat de moderator heeft weggehaald, want ik ben meestal 's avonds niet op het forum en vaak maar eventjes overdag.

Vandaag ben ik er veel, maar dat ga ik zeker niet iedere dag doen.

Ik kan me voorstellen dat je je tekort gedaan voelt en ik heb ook een paar dingen gelezen, als Houtje is ziek. Ik moet zeggen dat ik dat niet zo heb ondervonden. Ik zie je als een vrouw die veel lichamelijke en waarschijnlijk ook andere problemen heeft, maar hebben wij die niet allemaal hier?
Je voelt je triest en dat is ook normaal. Je voelt je in de steek gelaten door het forum. Ben je ook in zekere zin.

Ik vind dat je probeert om je er zo moedig mogelijk doorheen te slaan.

Kleur je mandala's. Doe ik ook en blijf binnen de lijntjes. Het is een goede therapie vind ik zelf.

Dank je Houtje voor de hulp de eerste dagen dat ik hier was.

Liefs:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 154
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Juist Plus,

Triest, dat is het goeie woord.
Gelukkig kleur ik hele mooie mandala's.

Ik heb vanmiddag een hele dure mooie, wat zeg ik schítterende doos kleurtjes gekocht, 72 stuks hele mooie pastelkleurpotloden (haha tegen het zwart-wit-denken zal ik maar zeggen) en ben er hartstikke blij mee. Had ook een ontzettend leuk gesprek in het winkeltje waar ik het gekocht heb, zo'n winkeltje waar je binnenkomt en meteen wel met 100 hobbies zou willen beginnen, zo aantrekkelijk en mooi ziet het er allemaal uit. Kleuren doe ik met rechts, dus dat gaat redelijk.

En ik sta achter alles wat ik hier gedaan heb voor wie dan ook, omdat het vanuit de grond van mijn hart kwam. Wie daaraan twijfelt, ga ik beter maar niet wijzer maken.

Ik kom nog wel eens langs. Soms zijn er ook nog pb'tjes vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou niet weten hoe te reageren, maar veel verstandige dingen kom ik momenteel niet tegen.
In ieder geval ben ik nog steeds 'in de leer' en probeer zo eerlijk mogelijk naar mezelf te kijken. Hoe het was en hoe het is. We zitten hier allemaal met een alcoholprobleem en als je niet open kan staan voor kritiek, hoe pijnlijk ook, dan komen we geen stap verder.
De 12 stappen van AA laat duidelijk zien waar we allemaal mee moeten dealen om echt van die zooi af te komen.

Plus: jij zit ook nog in de ontkenning en daar zou ik me dus ernstig zorgen over maken. (n.a.v. je laatste reactie naar Ziza toe).

Houtje: er is zeker opbouwende kritiek geschreven gisteravond en het is jammer dat je nu alleen het negatieve ziet. Probeer de goede punten eruit te halen en trek jezelf niet zo omlaag, dat is nergens voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

je hebt volledig gelijk als je zegt dat ik me tot jou persoonlijk had moeten wenden met
ergenisgevoelens!
Het was niet dat ik er geen vertrouwen in had dat je zou luisteren...
het was mijn eigen ding over omgaan met kritiek (geven en ontvangen).
Mijn excuus voor het bewandelen van de verkeerde weg om je iets te vertellen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, het verdriet om de manier hoe het is gegaan is nog sterker dan het kijken naar de opbouwende kritiek. Gun me de tijd. Ik zie het heus wel en heb ook Tapas er voor bedankt.

Joan, ik zo blij dat je dat begrijpt. Het is aangenomen en in dank geaccepteerd. En ik ben er opgelucht en blij mee, en dat is toch winst :present:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, hoi,

Iemand vertelde mij dat wanneer je stopt met drinken je vitamine B moet slikken. En dat het ook weleens kan helpen tegen tegen het zweverig zijn. Nu kwam ik in de winkel en daar hebben ze wel heel veel vitamine B ik weet niet welke ik moet kiezen. *confused* De vloeibare, de tabletten, de B die vermengd zit met andere vitamines? Zo wordt een klein advies wel ineens een hele grote! Is er iemand die daar meer verstand van heeft dan ik?

Met vriendelijke groet Spijker

Ik was nog vergeten de bruis en de B top 100 *confused*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Goed gesprek gehad met arbeidsdeskundige.
In Januarie ga ik waarschijnlijk een cursus ondernemersschap volgen !! Joepie !!
Morgen plannen voor het Castricumse bos (als het niet regent duimduim)
Donderdag fysio
Verder elke dag een beetje de spullen van mn vader uitzoeken en weggooien. Ik neem er de tijd voor. Steeds een beetje.
Er moet zoooo veel schoongemaakt worden oef. Moet denken aan de tegels van Corinne. Zo gaat het hier ook hoor. Elke dag een stukje muur (schrobben).
Boven een kale houten vloer die wil ik wit verfen. Dus dat wordt ook een pot verf neerzetten en af en toe een stukje doen. maar eerst maar eens die pot neerzetten. Dan gaat ie vanzelf wel een keer open.
Gister naar doggydance geweest en het was weer geweldig !! We hebben 5 nieuwe oefening meegekregen (waaronder achteruit lopen, een hele moeilijke) en die kanjer van mij heeft ze zo door. Die doet alles voor een salamiworstje :)
We gaan nu even naar buiten, wil vanavond vroeg eten en op tijd naar bed.
Tot later dag dag x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky: je gaat helemaal goed joh!! Ja die powerdrink schijnt best wel goed te zijn. Er zitten inderdaad veel vitaminen in. Ik vind het ook nog lekker spul.


Woman: een cursus volgen is het beste wat je kan doen! Mijn eigen ervaring. Het is zinnig, leuk en zorgt voor de nodige afleiding.

Corinne: je vloer zal nu wel klaar zijn, of nog niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wijze zaken zijn hier vandaag geschreven ivm zich uiten , ik heb mij nooit mogen uiten en vindt het nog altijd heel moeilijk denk nog altijd dat ik lappen ga krijgen als ik mijn mening geef ;-(
vandaag wezen werken , nadien vlug naar huis om misty eten te geven , misty eet en begint te braken en raden jullie eens dat stukje fopspeen kwam eruit ??
ach ja en misty is blijkbaar onder mijn caravan geboren want heb twee baby lijkjes en bloed gevonden :-((
nadien naar zee 1 uur rijden en weer auto af geladen mee , mag morgen nog eens terug , ik ben stikkapot en dan te bedenken dat ik meer en meer overweeg definitief terug naar spanje te gaan maar zie op tegen de verhuis ;-((
in het naar huis komen gestopt aan een straatkraam en mij ribbetjes en kip gekocht , er stonden ook frisse pintjes te lonken naar mij :-((
dadelijk alle rommele weg zetten amaai wat komt er een rommel uit een caravan kan een casita de campo openen in spanje met de kopkussens , donsdekens potten pannen borden enz
wens jullie een fijne avond toe
hasta mañana

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, even tegenaan bemoeien. Corientje heeft gelijk, de sportdrankjes is volstrekt ontoereikend!!
100 mg B1 en dan doe ik er nog een vitamine totaal bij, daar zitten ook mineraaltjes in!!

Het beste is een spuit met B1, intramusculair, omdat het darmslijmvlies door het drinken aangedaan is. (slechte resorptie)dat is niet altijd mogelijk, maar een drankje stelt niets voor!!

Bij een opname krijg je ook een spuit in je kont!! Maar je vliegt als een speer vooruit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geer: nou dat mochten ze bij mij ook wel eens doen, de boel losmaken, ben zo stijf als een hark.

Kirky: wat voor werk je ook doet het is altijd nog beter dan een 'leeg' CV.

Smakelijk eten allemaal, ik heb de spaghetti er al in zitten, mjammie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kirky,

ik zit mezelf te bescheuren van het lachen over de heineken lopende band!

mocht je toch ter werk worden worden gesteld bij heineken,..........
ik heb ooit eens gesolliciteerd als leerlingverpleegkundige bij ggz, pychiatrie, onder het mom van een gek meer of minder op de afdeling, kan toch geen kwaad???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochter haar lievelingssalade, een halve griekse salade:

De zaadjes van een (halve) komkommer met een lepel verwijderen. Hierna wat zout over de komkommer strooien en omgekeerd het vocht er uit laten lekken. Daarna in kleine stukjes snijden. Kleine cherry-tomaatjes doormidden snijden. Een halve zoete ui in stukjes snijden. Daarna alles vermengen.

Kan ook aangevuld worden met eventueel feta-kaas blokjes en olijven.

Olijven lust ik zelf niet, maar de rest is heel erg lekker!

Sorry heren, ik werd even door jullie geïnspireerd om dit recept op te schrijven.

Ik heb een heerlijke tennisles gehad vanavond. Heel intensief, maar het gaf ook veel voldoening. De vrouwen die de vorige keer achteraf wat gingen drinken (koffie!) waren er niet dus ik ben daarna gelijk naar huis gegaan. Jammer. Volgende week weer een kans :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Kirky, je fantasie slaat op hol. Mijn ervaring met UWV is dat ze goede programmas hebben om weer op die arbeidsmarkt te komen. Als ze zien dat je enthousiast voor iets bent zullen ze daar ook naar zoeken. Ik denk dat je toch wat meer vertrouwen moet hebben. Uiteindelijk willen ze je gewoon aan het werk hebben. Kom zelf met ideeen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...