Spring naar bijdragen

woensdag 29 oktober 2008


Kohtje

Aanbevolen berichten

Vergeet, vergiet, vergoten... :P

Liet laatst mijn fiets weer bij de winkel staan.
Sprak de brugwachter mij aan, dat hij mij op de
heenweg nog mét fiets zag ;)

Heb mijn hond ook wel eens bij de slager laten staan...

En héél vroeger heb ik de kinderwagen wel eens buiten laten staan..
Zeker wetende dat ik iets vergat :D

Ik zie nog de directeur van de M.A.V.O. staan, armen over elkaar, gezicht op onweer,
tikkend met zijn voet, om wéér 's avonds het hek voor marjo open te moeten doen...
omdat ik al kletsend of vaker nog dromend mijn schooltas naast mijn fietstas had gezet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb zelfs wel eens een rechtszaak tegen de staat aangespannen, omdat ik zéker wist
dat ik een bepaalde brief van de studiefinanciering niet had gehad...
Een jaar later ging ik verhuizen en mestte ik ook bovenop de kast uit.
wel in het gelijk gesteld trouwens... (goede bevriende advocaat die daar
absoluut de humor van in zag, de anarchist.. :D)

* wou vast zachtaardig.. ofzo typen, maar hij zaG de humor er van in natuurlijk.
Niet zach..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

'k Heb nog helemaal niks gelezen. De hele tijd na mijn eten ben ik doende geweest om mijn msn weer aan de praat te krijgen. Dat is geluk, maar ik heb zoveel dingen uitgeprobeerd, dat ik niet meer weet hoe. Gelukkig weet ik wel dat ik ondertussen mijn wachtwoord heb gewijzigd.
Dus nu ga ik pauzeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vréselijk hè!
ik weet nog een leuke anekdote..
over dat ik vergeten was hoe laat ik thuis moest
zijn met uitgaan...
Maar die bewaar ik voor een volgende keer.

Ik ga slapen, m'n frisse dekbedje roept klagend waar ik blijf..

Dochter heeft alle kruiken mee, dus maar even een lekker holletje creëren!

Tot morgen, wellicht!
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van je 44 lentes zolang je ze jong bent. :musicnote:

Kohtje, bedankt voor je uitleg en nuancering. Blij te horen dat wij forummers toch nog een plekje in je leven en je hart hebben. Ik vind het fijn je hier af en toe te zien, en te vernemen hoe het met je gaat. :heart:

Ik heb niet het hele draadje bijgelezen, ben wel begonnen, maar het is niet te doen. Bovendien ben ik hondsmoe. Het was een drukke 'vrije' dag vandaag. En ik denk dat de klok me ook nog steeds parten speelt.
Aan Marjo: ik denk niet dat de immense vermoeidheid die ik bij tijd en wijle voel nog iets te maken heeft met stoppen met drinken. Wel met het leiden van een druk leven, met alle ups en downs die nu eenmaal met het leven te maken hebben, zonder weg te vluchten in een roes. Dat kost bergen met energie soms, maar het gééft soms ook energie. En wat dacht je hoe ik me voelde tijdens al die vreselijke katers? Nee, dan prefereer ik echte vermoeidheid.

Wat het rondkomen van weinig geld betreft, daar kan ik ook over meepraten. Ik heb tot op heden altijd echt torenhoge schulden kunnen voorkomen, door heel zuinig te leven. In het begin is het inderdaad een sport van weinig geld rond te komen, maar na meer dan tien jaar raakt de sport er wel vanaf hoor. Het wordt ook steeds moeilijker, omdat je geconfronteerd wordt met slijtage van dure spullen, die je toch nodig hebt.
Tot nu toe heb ik het gered, gek genoeg omdat vaak op het moment dat ik het echt niet meer zag zitten er ineens iets gebeurde waardoor de situatie toch wat minder hopeloos werd. Hogere macht? Voorzienigheid? Toeval? Ik weet het niet.
Ik heb er in ieder geval van geleerd niet meer helemaal overstuur te raken bij de gedachte aan wat er morgen kan gebeuren, en maar gewoon te laten komen wat komt. En dat lukt me nuchter een stuk beter, hoewel ik dat een paar jaar geleden nooit geloofd zou hebben. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik begon een beetje te stuiteren en ben een poosje in bad gaan liggen , was heerlijk
momenteel zit torty de schildpad in bad , ik ga dadelijk in de yuin een doos met bladeren vullen en dan kan mijnheer aan zijn winterslaap beginnen , bad is omdat hij alles wat in zijn lichaam zit zou lossen .
BB vanuit eindhoven my dear .
margo gij kunt ook rijmen en dichten zonder je gat op te lichten ;)
ivm armoede ik heb het gekend toen ik als 17 jarige op mijn eentje van spanje naar belgie gekomen ben , dus ik zeg altijd men kan beter beneden aan de ladder beginnen , het feit dat ik toen regelmatig geen geld had om eten te kopen maakt vandaag van mij nog altijd een zuinig/gierig mens omdat ik niet weet wat morgen mij brengen zal .
ivm kledij en wie het wil , ik ben zodanig veel vermagerd dat veel kledij te groot is , hoofdzakkelijk jeans levis maat 32/32 wie het wil geef een seintje en komt in orde na de spanje trip
en nu ga ik blaadjes zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, still love you.!!! Zie mij maar gewoon als dat rare domme grijzende jochie... ok??? meer wil ik eigenlijk ook helemaal niet zijn..Ik zie eigenlijk best wel tegen vrouwen op..ze zijn zoveel standvastiger en zekerder... ik begin steeds minder te geloven in het geloof dat mannen superieur zijn aan vrouwen... sterker nog.. ik erken op z'n minst gelijkheid... met verschil van mening.. nu even de tijd de tijd gunnen.....................................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zotte kiekens :)
pipke uit een manneke komen geen kleintjes he , hij maakt ze maar en als ik eerlijk mag zijn is dat bij een schildpad met heel veel lawaai :-)
een vlinder neen die komt uit iets anders wat ik dacht een rups ??
ga nu torty afdrogen sie en zijn pamperke en winterkledij aandoen , blaadjes staan te drogen op de allesbrander en ik ben ook droog ja ook geestelijk B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wingchun, ik zie heus wel dat jij het bent hoor! :P

Ook hoi Pippi. Da's jammer nou, dat we niet meer mogen tsjetten, want ik schud nou geen heel verhaal meer uit mijn mouw. Alles goed?

Corinne, nog bedankt voor je compliment gisteren. :$ Je bent een lieverd.

Zo, het hondje is uit geweest. Was nog een hele klus, want iedere hoop natte bladeren moest uitgebreid omgespit en besnuffeld worden, en er líggen me hier toch een hoop natte bladeren. :wacko:
Dus nu ga ik mijn moede hoofd te ruste leggen, want morgen wil ik fit zijn voor een rustige, overzichtelijke, niet-hectische dag op mijn werk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje en Carolien, mooi zo. Dat is ook de wereld weer uit :present:

Zo. Heb zo'n beetje van vroeg in de middag tot vanavond 9 uur bij 'de Boei' rondgehangen. Vanmiddag met een aantal mensen wat in de tuin gewerkt en na het avondeten monopoly gespeeld (tsss....dat is minstens 20 jaar geleden voor het laatst gebeurd) en daarna een kaartspel genaamd 'duizenden' gespeeld; lijkt erg veel op jokeren.
Voel me thuis op die plek, gezellige en prettig gestoorde lui kom ik er tegen. Heb in de week dat ik er nu kom al meer contacten gemaakt en mensen leren kennen dan in de laatste 3/4 jaar bij elkaar :) Veel lol over het geouweh*&r en diepzinnige gesprekken gevoerd en dat heeft me weer aardig met de voetjes op de grond gebracht.
Sta sinds vandaag weer 2 weekjes droog en ben daar hartstikke blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...