Spring naar bijdragen

woensdag 29 oktober 2008


Kohtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Geer

Je gaat lekkers Har, las ook iets van een busje gaan rond rijden? Of was dat Kirky nou, ga dement worden lol.

Ja Geer klopt, de Runbus..om mensen te vervoeren naar de verschillende locaties van 'de Boei'. Maar dat kan pas als ik met de diazepam ben gestopt...over een weekje heb ik een gesprek daarover. Je wordt dus zeker (nog) niet dement B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje,
Bedankt voor je toelichting van vannacht. Blijf wel komen om je ervaring te delen. Je zult merken dat je door delen (i.e. je eigen verhaal vertellen) meer helpt dan wat voor jou gewerkt heeft en nu voor je werkt niet per definitie de zaligmakende oplossing of weg is voor andere mensen. Door te vertellen geef je mensen de kans om dingen te (h)erkennen en te ontdekken die hun verder kunnen helpen. Ook mij, hoor.
Er zijn mensen die zich hard hebben ingespannen tijdens jouw ban. Vergeet ze niet!

Geer,
:)

An,
Hormonen zijn net duivels. Niet zo vreemd dat ik met alcohol de mist ingegaan ben m.i.v. de overgang en na twee jaar vechten om te stoppen dit gelukt is samen met het einde van mijn overgangsjaren.
Mijn huisarts is ook geen tovenaar, maar haar intensieve steun tijdens de internetbehandeling heeft mij wel enorm geholpen.

Weegschaal,
Welkom en veel succes.
Weet je dat mensen er niet op letten wat je drinkt, tenzij je natuurlijk te veel alcoholische dranken naar binnen slaat. Je kunt ook zeggen dat je wil afvallen en daarom niet drinkt (alcohol bevat gigantisch veel caloriën in de vorm van suikers).

Marjo,
Dappertje. Zoals jij de kou trotseert met alle ramen en deuren open. Zet je dan wel de verwarming uit?

Har,
:)

Kaia,
:)

Safi,
Geniet van de uitwaai-dagen. Hopelijk blijft het wel droog!

Pippi,
Je tandarts zal er voor zorgen dat je tand of kies weer pico bello in orde komt. Ik vind het bij de tandarts altijd wel leuk. Tandartsen hebben nogal de neiging om vanalles te vertellen en vooral naar je mening te vragen terwijl je daar met je mond openligt met zijn instrumenten en knuistjes in je mond zit te friemelen.

BamBam,
Beterschap.

Albertina,
Ja, het was zeker dikke pap vanochtend.

Tasseke,
Toezicht genoeg zou ik zeggen om droog te blijven.
En je uitspraak quote "wordt niet kwaad, relativeer en vergeet je iegen negatieve aandeel niet"

Adam,
De heer zonder gedoe :D .

Soothe,
Welzijn is belangrijker dan welvaart. Al blijft het toch wel makkelijker als je niet hoeft te schrapen.

Vie,
:)

Woman,
:)

Carolien,
Schrijf jij gewoon lekker opgewekt. Ik apprecieer het, zo ook de links die je plaatst om anderen op te beuren. Als ik daar geen tijd voor of zin in heb, kijk ik niet naar die links. Ik heb een scrollwieltje op mijn muisje zonder staartje.

Wingchun,
RRR is voor ons herstellende alkies heel belangrijk. Al moet ik toegeven dat het voor een geboren avondmens best moeilijk is om mij daaraan te houden.

Vogel,
:)

Trees,
:)

Francesca,
:present:

Plusjamais,
Je gaat wel heel goed. Mes compliments, chère madame !

Kirky,
Ik hoop dat het een leuk baantje blijkt te zijn met leuke collega's.
Van onze hortesia staat ook een bloem al vier weken volop te bloeien in alle pracht.

Ferry,
:)

Rapilos,
Al drie maanden. Dat is een slingertje waard: :DB):light::sun::lips::moon::present::moon::lips::moon::present::moon::lips::moon::present::):rose::P

Kohtje,
Als ik op reis ga, heb ik natuurlijk een bestemming, maar onderweg valt er toch ook vanalles te beleven. De reis op zich kan een leuke ervaring zijn, al dan niet met hindernissen en uitdagingen. Het leven is eigenlijk ook een reis. Een hele lange reis van geboorte naar het einddoel: de dood. En eigenlijk is er wat betreft het leven geen einddoel, geboorte-leven-sterven-geboorte-leven-sterven-enz..... Het leven is een eeuwige cirkel. Zo begin ik het de laatste tijd te bekijken : het leven is een reisverhaal. Mijn levensreis voert niet langs een saaie snelweg, maar langs een smalle bergweg met langs beide kanten een diep ravijn. Toch groeien in de berm mooie planten en bloemen en kruisen mooie dieren mijn pad. Veel te zien en te beleven. Niet van gevaar gespeend dus bepaald niet saai. En zo is het met het stoppen met drinken ook eigenlijk. Ik ben onderweg.
Enne je mag hier geen reklame maken voor een of andere chocoladesnoepfabrikant. :D;)

Haddock,
Spannend om een nieuw leven binnen te stappen. Maak er het beste van. En succes met verhuizen (oh, wat heb ik daar een hekel aan).

Blacky,
Hierbij stuur ik je een hoop fut. Aanpakken en inpakken!
En het stuk uit je bericht van 19.58 lijkt precies de beschrijving van hoe het bij mij is gegaan.

Mark77,
Schenk die wijn als een gulle gever aan mensen die wel normaal met drank om kunnen gaan. Trouwens het gaat bij jou (net als bij mij) niet om de smaak of het boeket of de kleur of de afdronk, maar puur om de alcohol die er in zit.

Tapas,
:)

Water,
De roos eerst in de gang zetten zodat hij kan acclimatiseren. Over een paar weekjes ergens een plekje in de woonkamer of keuken geven.

Anna,
:)


En wat heb ik nog toe te voegen aan alles wat al gezegd is? Een heleboel, maar helaas heb ik al mijn fut al naar Blacky gestuurd. ;)

Ik wil wel iedereen die om wat voor reden dan ook afstand heeft genomen van het forum een heel groot :heart: onder de riem steken.

En degenen die naar bedje gaan: welterusten!

Tijd voor iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te gek !!! haha


quote:


Originally posted by:
Geer

Ga zo naar een aflevering van Absolutely Fabulous kijken met mn vriend. We hebben alle afleveringen op dvd vanaf het begin, even lekker lachen. Kom misschien zo nog even kijken anders alvast trustenB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben ook weer op honk, fotoclub gehad. Mijn foto's werden goed ontvangen en het was leuk om er over te vertellen, vorige keer was de groep 18 man, nu maar 8. Maar maakt niet uit, was meteen een stuk minder eng. ;) Ze vroegen me in ieder geval om 3 van mijn foto's volgende keer mee te nemen voor de kleurcompetitie.. ja ik kom er langzaamaan achter wat zo'n fotoclub doet, het is een soort landelijk iets met regio-afdelingen en die doen wedstrijden onderling. Ik moet ook wel lachen om de heren hoor. Het zijn over het algemeen gegoede wat conventionele heren op leeftijd. Ik zou ze zelf nooit uitzoeken maar ze zorgen er wel voor dat ik me thuis voel en dat er naar me geluisterd wordt en mijn mening wordt ook serieus genomen. Ook houden de heren wel van een biertje. Gelukkig is de bar na afloop dicht!.. Ik geloof dat als ik dit 2 jaar geleden gedaan zou hebben dat ik me doodgeërgerd zou hebben en thuis snel een borrel had genomen na een biertje daar!
oei, ik groei!

Kohtje, bedankt voor je lieve compliment! lekker, had ik ook effe nodig!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet niet of ik deze al met jullie gedeeld heb??
----------------------------------------------------------------
Waarom komen en gaan bepaalde mensen in je leven?
Mensen komen in je leven om een bepaalde reden, een seizoen of een heel leven.
Als je weet om welke reden het is, weet je wat je voor die persoon kan doen.
Als iemand in je leven is om een reden, is het gewoonlijk omdat je een behoefte hebt geuit.
Ze zijn gekomen om je te helpen door een moeilijkheid heen, je te begeleiden met ondersteuning en je fysiek, emotioneel of spiritueel te helpen. Ze zijn er om een reden waarvan het nodig vindt dat ze er zijn.
Dan, zonder dat jij iets verkeerd doet, of op zomaar een moment, zegt of doet deze persoon iets om de relatie te beëindigen. Soms gaan ze dood, soms lopen ze weg. Soms keren ze zich tegen jou en dwingen je tot een standpunt. Wat we ons dan moeten realiseren, is dat aan onze behoefte is voldaan, onze wens is vervuld, hun werk is gedaan. Het gebed dat je opzond is beantwoord en nu is het tijd om verder te gaan.
Sommige mensen komen in je leven voor een seizoen, omdat het jouw beurt is om te delen, te groeien of te leren. Zij brengen je een ervaring van vrede of ze brengen je aan het lachen. Ze kunnen je iets leren dat je nog nooit gedaan hebt. Ze geven je gewoonlijk een ongelooflijke hoeveelheid vreugde.
Geloof het, het is echt , maar slechts voor een seizoen.
Relaties voor de duur van je leven, leren je levenslessen, dingen waar je op kunt bouwen om zo een solide emotionele fundering te hebben. Het is jouw taak de lessen te accepteren. Hou van die persoon en stop wat je hebt geleerd in alle relaties en situaties van je leven. Men zegt: 'Liefde is blind maar vriendschap is helderziend'.
Dank je dat je een deel van mijn leven bent, of het nu is om een reden, voor een seizoen of voor het hele leven is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeg stop nekeer met fut door te sturen , loop ondertussen over van de fut ;)
hoe veranderlijk een mens is , een ogenblik zit je in een dip en de volgende gaat het weer goed , life is like i rollercoaster .(das engels met haar op :-)
misty mauw ligt op mijn schoot ze maakt weer dat raar piepend geluid maar da kan niets vinden , this een madameke met een karakter amaai bedoel misty he niet de da;)
ga toch een poging doen om te slapen indien het niet lukt dan hebbe ikke pech niewaar
tapas ga mij na de spanje trip ook een hobby zoeken , stillekes aan is mijn huisje in orde dus mogen er andere zaken komen , mogelijk wordt het fietsen hier in de buurt of mij inschrijven in een of andere club
zo luitjes misschien tot straks zoniet tot mañana
ps ikke een heel gelukkig mens dat ik niet meer drink en dit komt regelrecht uit mijn :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...