Spring naar bijdragen

woensdag 29 oktober 2008

Kohtje

Aanbevolen berichten

Kaia, gefeliciteerd! Wij zijn ongeveer gelijk op het forum gekomen, ik herinner me nog dat je met een groep naar Braziliƫ bent geweest!
Meid, wat ben jij daarna gegroeid!
Ik hoop dat het een heel mooi jaar voor je wordt!

Woman, Kruidvat verkoopt nog droogshampoo van hun eigen merk, paarse spuitbus, staat ergens onderop bij de haarverzorging!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag iedereen

Net de draad van vandaag doorgelezen. Ik heb zelf geen ogenblik gedacht dat Carolien probeerde een site op te zetten om haar eigen werk te verkopen. Natuurlijk is het duidelijk dat het leuker is om naar een schilderij te kijken, dan naar iemand die zou zeggen dat ze taaltrainingen aanbiedt of zo.

Ik ben blij dat je er weer bent Carolien.:heart:

Vanmorgen heb ik al veel gedaan. Ik moest door de mist en over van die kleine wegen naar mijn leerlingen. Het was wel mooi om zo te rijden.

Ik denk dat mijn harde werken van de afgelopen weken me geestelijk wel weer wat sterker heeft gemaakt.
Over twee weken ga ik weer regressietherapie en klankschalen doen en over drie weken weer rebalancing. Het voelt goed. In de tussentijd wat schilderen en rommelen. Ik kan ook nog een heel poppenhuis in elkaar gaan bouwen als ik dat wil of borduren. Als het maar afleidt.
Ik kreeg ook nog een mailtje van de internetbehandeling. Het kan eventueel ook nog 4 weken langer duren voordat die behandeling gaat beginnen. Ze zouden me iedere 14 dagen een mail sturen. Dit was dan de eerste. Het heeft me niets geholpen in ieder geval.

Vanmorgen dacht ik er opeens aan, dat mijn kleinkind vanmiddag balletles had. Ik bracht haar tot 4 weken altijd naar de les en zorgde dan verder voor haar. Daarna kwam mijn dochter eten.
Ik heb vanmorgen een sms gestuurd en gevraagd aan mijn dochter of wij dan misschien niet samen koffie konden drinken, want die opening was er ergens nog.
Ze heeft geantwoord dat het vandaag niet kon, maar wel volgende week dinsdag. Dat is dus goed nieuws.

Ik ga even piano spelen en dan nog even een stuk lopen.

Ik log later nog wel een keer in.

Ga ervoor iedereen he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo net terug van fysiotherapie. lekker hoor, voel me weer ontspannen.
Een bloesje en een jasje aan getrokken voor een gesprek zo direct met de notaris, ben erg benieuwd. Gaat nog om 3 levensverzekeringen van mn vader die volgens de verzekeringsmaatschappij niet uitbetaald kunnen worden, maar waar ik niets van geloof. Als dat gaat lukken, heb ik wat geld om te investeren in mn winkeltje..........fingers crossed, wish me luck !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GRRRRRR,

wat een middag!

ben me suf aan het rijden om alle afspraken na te komen, vervolgens is iedereen te laat en loopt alles in het honderd.
nog even op een hebbel en drebbel zoeken naar een gasfles, is er alleen een klein flesje van campinggazz beschikbaar........ kosten? ā‚¬70,-- dat is toch niet normaal meer?
maar goed, morgen maar even naar de camping, de gasfles van p&m pikken, vinden ze vast niet erg, ik heb ook al de auto gepikt:D

toch nog even iets postistiefs...........
er staat hier een jerrycan van 5 liter rose mij aan te grijnzen , ondanks alle ellende en de k..u..t.. middag zit ik hem (wat een rotzakken zijn het ook) terug te grijnzen B)

woman, heb je trouwens dat migagrote vrachtschip gezien vanochtend? was prachtig.. kanaal geheel gevuld veel opspattend water en mist.
het leek wel of de wereld was bevroren en uit de dampen kwam er een mammoet op je af, hƩƩl zeldzaam mooi.
gaf me het gevoel dat ik nietig was en maakte mijn probleemjes klein (daarom kan ik ook terug grijnzen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kirky,

over roken, ook hier worden we creatief, ik ben altijd aan het zoeken naar het goedkoopste alternatief en dat is echt geen aldi meer.
was overgestapt naar evergreen maar is weer duurder geworden, nu op naar zilver of de arbo.
schaam me er niet voor maar ik reken alles per gram uit!!!

oooohhh,
terwijl ik dit heftig in zit te toetsen op het toestenbordje bedenk ik mezelf dat ik toch maar moet stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij ons wordt een compleet circus opgericht.

30 november is er een ware happening, met optredens, tv stations die langskomen en daarna een politiek cafe.
de bedoeling is dat we met zijn allen naar Den Haag gaan om de rokers maar ook de horeca te redden.

heb er zelf een beetje moeite mee, niet roken in ht cafe maakt het voor mij een stuk onaantrekkelijker maar waarschijnlijk is dat wel goed. maar voor de horecaondernemer (elke ik jarenlang een warm hart toe heb gedragen) is het Ć©Ć©'n groot drama.
maar goed als ik mij sterk genoeg voel om op een sinas mee te doen, ga ik heen en wil ik ook op de barricade in Den Haag!

tegelijkertijd bedenk ik mijzelf dat ik mij dan ook presenteer als een geroutineerde kroegloopster.
ik ben er dus nog niet over uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pip,

ik ben wel bij mijn moeder maar ik heb thuis ook nog veel te doen en vooral niet te vergeten.. ik heb vier katten. deze kan ik echt niet aan hun lot overlaten.
ik kan ze wel eten geven en weer weg gaan maar zo werkt het niet, ze zijn nu al boos op me omdat ik er niet ben.

de gasfles is dus voor een kacheltje en het koken van water, heb toch koffie nodig en moet het hokkie schoon blijven houden.
vriezer is ondooit en de koelkast etc etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tjaa,

ik zit wel te geinen terwijl ht allemaal niet lukt, heb me vanmiddag onwijs kwaad lopen maken op de bureaucratie, alles loopt tegen en dit geintje gaat waarschijnlijk wel een maandje duren.
ik loop ook wel te denken.... ik ga wel werken maar ik weet dat ik dan volgend jaar met hetzelfde probleem zit. ik ben al drie maanden bezig met de uitkering (eind van de week waarschijnlijk een voorschot) maar vervolgens ben ik de schuldsanering uitgezet dus moet weer alles opnieuw.
ik ben gewoon erg moe!

maaaaar, ik kan wel zielig zijn maar daar bereik ik niets mee, buitenom het niet drinken moet ik ook iets met mijn leven aanvangen.
dat is nu percies waar ik al een tijdje mee loop, ik weet niet hoe en ik weet niet wat ik wil.
ik moet alleen maar in het leven

gelukkig helpt veel humor daar wel bij, ik noem mijzelf dan ook altijd een positieve depressieveling B).
maar goed stap voor stap, eerst GWL en dan, oohh wat verlang ik naar mijn eigen bank met dekentje en mijn katjes op mij heen en ongegeneerd winden kunnen laten in mijn eigen hokkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pipppppp,

krijg terplekke pijn in mijn buik van het lachen :sun:

op zeuren heb ik het alleenrecht!
maar ik ben wel 16 jaar alleen ( buitenom een paar negatieve ervaringen van 3 jaar) dus niet al teveel ervaring, maar als een kerel op zijn rechten gaat staan ben ik er ook wel snel mee klaar. Wat zal hij dan moeten doen om op te vallen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...