blacky Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 een goeden morgen adb'ers , en inderdaad blacky heeft niet geslapen , nu ja haal mijn slaap wel in met zalige spaanse siesta's in spanje las juist het volgende als de dingen het donkerst lijken , ligt het in mijn macht hen op te luisteren met het licht van begrip en dankbaarheid .torty zit al tussen de bladeren , nu zou ik er zo tussen gaan liggen , nu ja doe straks na mijn werk wel een siestake .mijn koffers zijn gemaakt en alles staat klaar dus dat is al gedaan zo mensen ik wens jullie een fijne nuchtere dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plusjamais Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Goedemorgen iedereen,Vanmorgen om 6 uur werd ik opgexchrikt door een vreselijk lawaai. Ik keek door het raam en wat zie ik?Een grote bulldozer die aan het rommelen was. Om half zeven was alles weer rustig. Ik kan dit soort dingen niet begrijpen. Ik ben maar opgestaan en heb al het een en ander gedaan. Heerlijk die vrieslucht buiten, maar het is wel te vroeg. Vorig jaar hadden we ook vorst eind oktober en begin november en daarna hebben wij geen vorst meer gehad. Ik zou best een heel koude winter willen hebben met veel sneeuw en ijs om te schaatsen. Lange wandelingen door besneeuwde bossen. Rode wangen en schitterende ogen. Gelukkig zijn je valiezen gepakt Blacky. Slapen kun je ook nog in het vliegtuig.Ik las net:Vertrouw erop dat je leven niet verarmt maar verrijkt, ls je doet wat je echt wilt.Door: Lisette Thooft.Ga ik vandaag toepassen.Fijne droge dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Goedemorgen,Zoals ik gister al schreef heb ik mij ziekgemeld.Nu ben ik gisteravond gebeld dat ik toch moet komen.We hebben een trainingsdag en ik word geacht aanwezig te zijn.Ik zal gaan maar voel me dusdanig onder druk gezetdat ik ervan in de paniek schiet.Het zal allemaal wel aan mij liggen maar ik snaphet allemaal niet meer.Ik blijf niet zomaar thuis, heb ik dan geen rechten?Nou bedankt voor het lezend oog ipv het luisterend oor.Ik ga de ramen van mij auto krabben en op weg.Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Goedemorgen!Ik pak m'n mountainbike maar weer eens.Muts op, hanschoenen aan..Tina sterkte, ik hoop dat je er snel uit bent wat je wilt!Dit lijkt me een continue gevecht zo! Hou je taai meid!Heb een fijne dag allemaal!Enne... Keep it bloody dry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 goedemorgen allemaal,Voor iedereen die vandaag een schop onder hun gat nodig hebben, schop ik met mijn virtuele uggsVoor iedereen die vandaag een knuffel nodig hebben, omarm ik met beide armenVoor iedereen die vandaag iets te vieren hebben, voor iedereen die vandaag een gewone dag hebben, geniet ervan:present:tina,ik las gister al dat je jezelf had ziekgemeld. heel vervelend dat zij je gisteravond onder druk hebben gezet om vandaag toch aanwezig te zijn.inderdaad heb je rechten en ik wil dan ook aangeven dat je serieus over jezelf moet nadenken wat je wel of niet kan en of wil. pas goed op jezelf want als je door blijft modderen geeft dat alleen maar negatieve reacties naar jezelf toe.tijdenlang heb je jezelf vernietigd door drank en heb je uiteindelijk gekozen voor jezelf, doe dat ook met werk! geen één baan is het waard om jezelf kapot te maken:present:Zelf heb ik vandaag weer een hele drukke dag voor de boeg en vertrek ook zo anders kom ik in tijd nood, gelukkig geen keukendienst vandaag.een hele fijne en droge dag voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Albertina: wat afschuwelijk zeg, moet er niet aan denken. Ik heb me gister ook ziek gemeld. Een andere rede dan, maar ze moeten me niet gaan bellen om toch te komen. Nu je nog zo'n goede baan hebt zou ik echt ander werk gaan zoeken. Vanuit goed werk vind je sneller een nieuwe baan.Je weet dat je het kan. Ik gun het je van harte. Ik denk dat ik dit werk ook niet al te lang ga volhouden. De onregelmatigheid en de druk die op me wordt uitgeoefend is soms te groot. Aangezien ik drankgevoelig ben is dit geen goede combinatie. Na zoveel jaar weet ik dat wel.Blacky: niet geslapen dus, maarrrrrrrrrrr nog ff en jij zit in je geliefde plaatsje... Fuengurola... zoiets he?Tasseke: werkseMarjo de dappere: wauw je mountainbike... pfff. Ik vond mezelf van de zomer al zo'n kei dat ik ging fietsen. Het lijkt wel of alle energie uit mijn lijf is. Het liefst zit ik warm binnen en gevulde speculaas te eten.Plus: ook een fijne dag voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Tapas: bedankt voor de link , heb ik eindelijk de uitzending gezien. Ik wilde je zo graag zien.Je bent een mooie vrouw zeg. Je geeft van jezelf hier soms toch een andere indruk.Jammer dat het zo kort was, maarja ze willen dan ook weer zoveel vertellen in korte tijd.Klinkt trouwens goed die 'fotoclub' van je, moest wel lachen om je omschrijving van de andere leden.Een goede dag verder en bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Morguh Blacky fijne tijd toegewenst in Spanje! Rot voor je Tina, als je zo onder druk wordt gezet. Ik hoop dat die vlinders in je buik het wat minder zwaar voor je maken vandaag En misschien eens navragen waarom ze je onder druk zetten....(?)Marjo, bike ze! Niet op je snufferd vallen hè?Plus, ik lees je berichten graag. Je bent hier gekomen toen ik zo aan het stoeien was en vaak maar half bewust of bewust-loos. Vooral blijven schrijven hier Tasseke, werk ze vandaag An, hou vol hè, je bent al zo veranderd de laatste maanden en wordt steeds sterker. Gewoon die zooi laten staan, je kunt het! Heb om 11.30 een gesprek met de coordinator van 'de Boei' om te bekijken wat ik daar kan doen. Loop er nu een week rond en wil graag van de mogelijkheden voor vw. werk gebruik maken...gaan we dus even op een rijtje zetten (runbus en de klussenbus lijken me het beste bij me passen). Over een tijdje als ik de ins en outs wat beter ken daar, wil ik ook best een dagje de gastheer zijn, daar is ook een vacature voor. Daarna een eind fietsen om een mevrouw in Acht te helpen met een lamp te verhangen en wat tuinwerk te doen. Lief mens, heb er een paar maanden terug ook eens gewerkt. Voorlopig mijn laatste klus voor de vw. Hulpdienst....ga bij 'de Boei' verder. Misschien ga ik het wel combineren, maar dat zie ik over een tijdje wel. Niet teveel ineens..Fijne dag allemaal, hou het droog, doe ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Har: gastheer lijkt mee goede functie voor jou. Voor jezelf ook heel goed. Ben benieuwd wat het gaat worden.Ja ik voel wel dat ik veranderd ben het afgelopen jaar. Maar ik ervaar het zo'n beetje als Tina. Die vakantie deed me ook zo ontzettend goed en dan weer gaan werken en al die drukte. Naar mijn gevoel had dat nog maanden mogen duren. Nu dus de kunst om alert te blijven en niet teveel uitstapjes, andere sociale verplichtingen op m'n nek te nemen ookk al is het allemaal zo leuk.Geer: wat je schrijft aan Tina is dus helemaal waar. Als je er ineens niet meer zou zijn, hebben ze zo tien anderen voor je. Triest maar waar. Lekker absolute fabulous (of hoe je dat ook schrijft) gekeken. Ik vind dat ook zo'n heerlijke serie. Voor mij zo herkenbaar eigenlijk. Eigenlijk zou ik het niet zo leuk moeten vinden want het is natuurlijk triest hoe die twee continue met drank rondlopen. Beetje dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Trouwens, ik zit hier heeeeeeeeeel lui te zijn, dankzij mijn kapotte auto. Ik heb 'm al terug en het was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duur grapje. Heel raar maar het kan me geen bal schelen.Anders zat ik nu alweer in de auto op weg naar weet ik veel allemaal. Nog ff de kapotte auto uitbuiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Goedemorgen Pippi: ik zou je toch zomaar over het hoofd zien. Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Hoe kan dat nu, zie ik het bericht aan Pippi twee keer????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Pipchen Maak me trouwens wel wat ongerust over T. Heb haar leren kennen bij de crisisopvang. Ze belde me gisterenmorgen, behoorlijk in paniek en vertelde dat ze me mistte (?). Kan daar niet zo veel mee...eerst maar eens op haar eigen pootjes. Ze is bang mishandeld te worden door haar alkie man, die niets aan zijn probleem doet. Hopelijk durft ze de stap te zetten bij hem weg te gaan, daar was ze vorige week nog van overtuigd dat ze dat moest doen. Ze is niet onbemiddeld dus heeft financieel de mogelijkheid. Ze is de deur uitgezet omdat ze toch weer contact met hem had opgenomen. Heb haar telefoonnummer niet, zij wel het mijne. Hoop beter nieuws van haar te krijgen binnenkort, ze was gisteren onder invloed...ze is dus zelf ook steeds meer aan het vluchten in de drank. Het klikte eigenlijk best wel tussen ons...vandaar dat ik het me aantrek, enfin dat speelt dus ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Har: ik zou nu wel naar je willen roepen: hou die vrouw op afstand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Je bent nu zo hard aan jezelf aan het werken en je kan die vrouw echt niet redden hoor.zo'n ingewikkeld type, met een man met losse handjes en ze is zelf aan de drank.Har blijf uit de buurt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zeg dat ze je niet moet bellen en zeker niet onder invloed!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik geen vast werk heb An. Moet niets meer van stress hebben of druk van buitenaf. Vind het wel best zo...daarnaast zijn mijn mogelijkheden beperkt, gezien mijn leeftijd en opleiding. Ik ga wel navragen of er bij 'de Boei' mogelijkheden zijn om vast werk te krijgen, misschien in combinatie met een opleiding....wie weet. Heb iig genoeg contacten (netwerk opbouwen) om dat uit te zoeken. Eerst maar eens aan mijn herstel bij Novadic gaan werken. Alles op zijn tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Dank voor jullie zorgen, maar ik stort me daar zomaar niet in! Begrijp ook wel dat ze eerst zelf hulp moet zoeken en dat zeg ik ook. Mag haar alleen maar graag en besef daarbij dat ik ook genoeg heb aan mezelf. Wens haar alleen het beste toe en hoop daarom een hoopgevend telefoontje van haar te krijgen dat ze de knoop heeft doorgehakt, that's all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Mensen ik ben weer thuis.Ik ben daar zo vreselijk in paniek geraakt dat ik naarhuis ben gegaan.Het was eenvoudig niet op te brengen, ik begonte bibberen en werd helemaal raar in mijn hoofd.Ik heb het in overleg met de trainster gedaan,zij had er begrip voor.Wat ben ik blij dat ik toch heb durven weggaan.Ik voel me niet serieus genomen en ben boos dat er zoveel druk bij mij wordt neer gelegd.Welliswaar ligt het ook aan mij gesteldheid, maarik wil en kan voorlopig niet meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Wat niet kan, kan niet Tina. L@llig dat je daar toe 'gedwongen' bent. Ze konden nu iig wel aan je zien dat het geen onwil is. Doe rustig aan meid en ga je bezinnen hoe nu verder. Liefs en hug van mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Tina: goh ik heb zo aan je zitten denken en dacht al, dit KAN toch niet.Belachelijk schandalig van je werkgever, dit hadden ze nooit mogen doen!!!En nu uitrusten.Pippi: ja als er EEN ding kapot gaat volgt het andere. Hier stroomde de wasmachine van de week over.De magnetron wil niet meer en de vaatwasser doet raar. Mijn video wil al helemaal niet meer , valt nog mee eigenlijk. Dat heb je met al die apparatuur. Allemaal wel handig, maar oh jee als de boel stilvalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 De tranen stromen over mijn wangen, van opluchting maar ook omdat ik toch zover heb laten komen.Enfin de kogel is door de kerk zoals pippi schreef.Zien hoe nu verder, in elk geval weet ik dat ik de goede beslissing heb genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Tina, dikke Goed gedaan meid!Ik ga douchen, wat eten en op pad. Laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Hoihoi, iedereen nog :heart:elijk dank voor de felies gisteren! Pipje ik ben vreselijk verwend gisteren en er zit zowat een hele taart in m'n buik, ga zometeen met spoed naar de sauna om em d'r af te zweten (yeah right, alsof dat lukt)Blacky ik wens jou alvast een hele mooie tijd in Spanje, letterlijk en figuurlijk warm,en dat je de moeilijke dingen daar een plekje kan geven, en je los kan laten wat je niet meer nodig hebt,om dan in de daardoor vrijgekomen ruimteweer toe te laten wat je daar ergens verloren benteen stukje puurheid van jezelf,en herinneringen die jou liefde geven ipv pijnen vergeet in dat alles nooit hoe een bijzonder mooi mens je bent!Tina begrijp ik nou goed dat ze op je werk andere dingen blijkbaar belangrijker vonden dan respect voor jouw ziekmelding? En heb je ze toch weer stiekem over je eigen grenzen heen laten walsen.....vergeef jezelf hoor, zie het als een leermoment wat je weer even extra alert houdt, heel goed hoe je zonet toch bij jezelf bent gebleven, maak gebruik van deze tijd, probeer een beetje los te laten en maak het niet groter dan het is okay?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 goedemorgen allemaal!even globaal de berichtjes doorgelezen het zijn er wel heel veel als je paar dagen niet kijkt hier.had even een dagje wat moeite met mezelf de welbekende hormonen bij dames elke maand kreeg wel trek in een wijntje (of 2) maar wat lost het op. wilde alleen mezelf even rustig voelen . de gedachte aan de smaak van alcohol deed me tegenhouden net als de gedachte aan een kater, met een roes in slaap vallen, en daar had ik juist helemaal geen zin in. ik heb elke maand erg veel last van PMS jammer dat ze daar geen wonderpillen voor hebben.maar gelukkig waait het ook altijd weer over! verder hier een stralend gezond gezicht en een gezond lichaam zoals ik vroeger ook had. iedereen een fijne dag en vooral zonder alcohol zet hem op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Blacky, ik zal ff naar je zwaaien vanaf Schiphol. Fijne reis meid, ik denk aan je. Take care en keep in thouch.Albertje, rot voor je maar goed dat je nu thuis bent. Neem de tijd meid, sterkte.Kaia, zweetse en voor iedereen een fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Gek eigenlijk, ik heb nooit last van de maandelijkse periode. Laatste tijd blijft het wel wat weg, maar het komt of komt niet. Ik voel me daar nooit anders door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden