Spring naar bijdragen

donderdag 30 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Hallo Albertina,

Rond uit schandalig, hoe ze met je omgaan. En wat Geer al schreef, je hebt ze nu wel een mogelijkheid gegeven om aan je te gaan twijfelen. Want als je ziek bent, ben je ziek. En ga je niet werken. Ik begrijp jouw beweegredenen goed, waarom je hebt besloten toch te gaan.
En als je zo lees, dan heb je een enorme hyperventilatie aanval gehad. Meid kom op voor jezelf en laat die werkgever %$^&*.
Ik hoop echt voor je, dat het met jou goed komt.
Ik wens je veel sterkte en vooral beterschap.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky,
Ik weet niet of jij vanavond nog op het forum komt piepen.
Ik wens jou en Spud een heel voorspoedige reis en een goed verblijf.
Het zal niet makkelijk voor je zijn, maar ik hoop echt dat je dingen een plaats kunt geven.
:heart:
Ik ga veel aan je denken de komende dagen.

Plusjamais,
Herrie op de vroege ochtend. Vanaf 6 uur is de stilteperiode afgelopen. In dit jaargetijde worden wij om die tijd een paar keer per week door de bladerenblazers gewekt.
Van vissen gesproken. Dik twintig jaar geleden zat ik met man in een chic restaurant in Rotterdam. De kaart was ook in de Franse en de Duitse taal. Bij de visgerechten kregen de Franstaligen steevast gif toegediend. Tja, 't is ook maar 1 lettertje verschil tussen gif en vis :) . Ik ben maar zo aardig geweest om dit tegen de deftige ober te zeggen. Ik lag wel in een deuk!

Albertina,
Ziek is toch ziek! Je werkgever is verrot. Die trainster nam je wel serieus. Ik ben blij dat je naar huis bent kunnen gaan. {{{{{{{{{{{{{knuffel}}}}}}}}}}}}}

Marjo,
Dank je. Het zal zeker een mooi congres worden en dat voor wat bemensing betreft slechts uit 3 vrouwen bestaat. Wij kunnen veel. En allemaal t.b.v. het kind (van foetus tot 18 jaar). De WGBO is mede op aanstichting van onze organisatie tot stand gekomen.

Tasseke,
:)

An,
Ik wil ook geen stressige baan meer. Dat betekent wel dat ik alles zal moeten omgooien (omscholen) of in een baan als mijn huidige baan verder gaan. Ik heb nu absoluut geen stressbaan, maar helaas is het ook een baan met weinig intellectuele prikkels. Voor nu is het echter de meest ideale baan en ik wil wel eerst echt helemaal geestelijk hersteld zijn voor ik aan een uitdaging ga beginnen. Eén ding is zeker: ik wil geen (directie)secretaresse meer zijn (office manager - management assistent of wat voor andere vreemde benamingen ze in de toekomst nog gaan verzinnen). Twee keer in mijn carrière ben ik er gigantisch op stukgelopen.
Idd, An, Tapas heeft klasse en straalt dat ook uit!

Pippi,
Word je achtervolgd door de wet van Murphy?
Had eens eerder aan de bel getrokken voor een galajurk. Mijn dochter heeft die van haar klaargelegd voor de kledingzak. Als je dochter geïnteresseerd is, wil ik hem wel overdragen voor de portokosten. 't Is een zwarte met bandjes, over de borst is een harstikke mooie vlinder in pajetten, de lengte is ongeveer net over of op de knie. Geen rechte rand. Is ook maat 164 of een Small.
SoVa-training heeft mijn zoon destijds ook heel erg goed geholpen. Hij heeft er nog steeds profijt van.
Die arme Pietje! En arme Pippi, want ook jij schrok je natuurlijk lam. Kan me zo voorstellen dat je niet veel anders keek dan toen ik met een kapotte bromfiets aan mijn hand de straat in kwam. Mijn moeder liet letterlijk alles uit haar handen vallen van de schrik.

Har,
Loop nu niet weer te hard van stapel. Gewoon stap voor stap. Probeer het een, probeer het ander en kijk wat het beste bij je past en kies dan voor dat ene. Dan wel met een beperkt aantal uur per dag. Let wel op, want van vrijwilligers wordt soms ook het onmogelijke verwacht. Zeg op tijd: "NEE!".
En het klinkt misschien hard, maar laat het probleem van T. bij haar liggen. Jij hebt je handen vol aan jezelf.

Geer,
Idd een werknemer is vervangbaar. Toen ik bij mijn eerste werkgever wegging, omdat ik in NL ging wonen, is het grootste deel van mijn werk geautomatiseerd. Ik was vervangen door een machine!

Kaia,
Taartrond :D

Nina,
Ik ben echt heel erg blij dat ik die maandelijkse PMS niet meer hebt. Niet meer voor minstens 1 dag compleet uitgeschakeld zijn en me een week belabberd voelen.

BamBam en Francesca,
Jullie wens ik een hele fijne reis naar het koude noorden. Vergeet niet om dikke jassen, sjaals, mutsen, handschoenen, sokken, warm ondergoed enz... mee te nemen, ... en een zaklamp, want het is daar veel vroeger donker en later licht dan bij ons.

Floortje,
Wees blij dat je geen pms-klachten hebt. Het is iets wat je je ergste vijand niet zou toewensen.

Woman,
:)

Adam,
Niet alle hijskranen zijn geel. Je hebt ze in oranje, rood, groen. Hoe hoger hoe groter het belang van een opvallend kleurtje. Dat heeft zeker weten met veiligheid van doen.
Maar ik heb wat voor je: Naatje gaat van haar Graatje zonder Haringmaatjes.
Ik hoop dat je zus snel hulp zoekt en aanvaardt. Helaas weet jij net zo goed als ik dat het niet werkt om een alcoholist te zeggen dat hij/zij moet ophouden met drinken en hulp zoeken.

Soothe,
:)

Vogel,
Biljart is een heerlijke denksport. Ik heb het vroeger ook gespeeld, maar was én de jongste én de enige vrouw van de club. Op zich niet erg, hoor, want de vrouwen gingen meestal ook allemaal. Echt gezellig.

Kirky,
Waar woon jij? Hier is het de hele dag zonnig weer geweest, geen wolkje aan de lucht.
Eventjes jou op het rechte pad zetten: niet alle alcohol verdampt bij verhitting, zelfs niet bij langdurige verhitting (zelfs dan blijft nog 15% over).

Anna,
:)

Trees,
Ik zit nog altijd netjes aangekleed. Maar is een goed idee om zo mijn pyjama aan te doen.

Tapas,
Dat is de juiste prioriteit: niet drinken. En de vreetdag alleen op donderdag houden?

Ferry,
:)

Pfff, dat was een lange draad en nu krijgen jullie als een beloning een langdradig bericht van me. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijwel iedereen die ik erover spreek blijkt het te denken: als je kookt met alcoholhoudende drank, verdampt de alcohol daar volledig uit. En dat is dus niet waar. Nee, dronken zul je er niet snel van worden, maar je krijgt wel degelijk alcohol binnen. Het United States Department of Agriculture heeft dat proefondervindelijk vastgesteld.

Als alcohol wordt toegevoegd aan een kokende vloeistof die daarna van de warmtebron wordt gehaald, verdampt 85% van de alcohol. En voor degenen die menen dat bij flamberen alle alcohol verdwijnt: daarbij blijft er zelfs 30% van het oorspronkelijke volume achter.

Ook bij sudderen tegen de kook aan kun je wachten tot je een ons weegt, er blijft altijd nog wat alcohol in het gerecht achter. Na een kwartier 40%, na een half uur 35%, na een uur 25% en na 2,5 uur nog altijd 5%.

De meeste mensen zullen dat niet erg vinden. Maar als er aan uw tafel bijvoorbeeld kleine kinderen, geheelonthouders of moslims meeëten, is het toch iets om in het achterhoofd te houden.
posted by Gerrit Jan Groothedde @ 26.9.08

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok geen bier in de oliebollen, maar Pippi hoe krijg je soesenmix DOOR de oliebollen?
Ik weet nu in ieder geval ALLES over oliebollen. Tjee wat een voorpret.

Tapas: ga maar niet meer naar de winkel joh. Voel je je morgen niet happy mee. Als je maar weet dat je er echt mag zijn hoor. Tjonge. Verwen jezelf met een lekker bad of geniet van de fotos die je hebt gemaakt.

Zo ik heb het huis nu wel aardig op orde, alles heeft weer z'n plek.
Alleen mijn computer(s) zijn nog een zooitje. Alles ligt door elkaar. Ik denk dat ik dat morgen maar eens ga doen. Orde in huis geeft me orde in de kop.
Als allerlaatste duik ik mijn zoldertje nog op ......
Ik verheug me op Sint en kerst. WEl hele drukke tijden omdat we ook nog eens 4 jarigen in de maand december hebben.
Ik ben nu al bezig om de cadeautjes uit te zoeken: het moet natuurlijk allemaal een beetje eerlijk verdeeld zijn.

Wisten jullie dat er tegenwoordig een leuk 'lootjes trek programma' voor het sintfeest is.
Lol hoor. Alle namen in vullen en dan kan je anoniem nog corresponderen.
Wat ze allemaal verzinnen tegenwoordig.

Ach, het houdt me van de drank zullen we maar zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En tiramishu dan? harstikke lekker, maar volgens mij zit daar ook wat in, of dat ook verdampt?

Kersenbonbons vind ik ook zalig, maar laat die ook maar staan.

Als ik alles zo opnoem dan ben ik wel een eerste klas lekkerbek. Ik ga er maar over ophouden en langzaam maar het bed in. En ik hoop echt dat ik ga dromen en het liefst over die oliebollen rijk bestrooid met poedersuiker........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

Heel lang geleden las ik eens een artikeltje in de krant. Een man werd aangehouden voor een blaastest en die viel zwaar uit. De man beweerde bij hoog en bij laag dat hij geen wijn of bier of borrel o.i.d. had gedronken. Toen viel de blik van een van de politieagenten op een bonbondoosje. Juist liqueurbonbons. Had de man cadeau gekregen en was er onderweg lekker van gaan snoepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee; lees ik net dat ik gemiddeld 9.35 mailtjes per dag post. En ik zit aan de 4000 en nog wat berichten.
Corinne jij zit al op de 10.000 zoveel berichten.
Wie staat er bovenaan?
Misschien toch wat minder hoor.
Ik ga maar naar bed. Moe en voldaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...